מדריך גזעי כלבים – איזה כלב מתאים לי?

יש כל כך הרבה סוגי כלבים גזעיים ומתוכם, צריך לבחור בדרך כלל אחד בו תשקיעו ממיטב כספכם. לכן, אנשים רבים מתחבטים במשך המון זמן באיזה כלב לבחור. כל הכלבים חמודים, עושים טוב בלב ומושכים את העין. לכל אחד מהסוגים יש את היתרונות והחסרונות שלו, וכל אחד מהם דורש את הטיפול והגידול המיוחד לו. בואו לקרוא את המדריך שיעזור לכם להחליט.

 

צ׳יוואווה

מחפשים חבר קטן שיתאים לדירה הקטנה שלכם בעיר? תשקלו היטב לקחת אליכם הביתה את אחד מסוגי הצ'יוואווה – צ׳יוואווה קצר שיער, או צ׳יוואווה ארוך שיער. כלבים אלו נחשבים למאוד רכושניים ובדרך כלל נקשרים רק לבן אדם אחד, גג שניים. הם פחות אוהבים ילדים ולכן לא ממש מתאימים למשפחה.

 

שיצו

הכלב הסיני המוכר והאהוב. מתאים מאוד לאנשים בעלי רגישות לפרוות כלבים מכיוון שהוא ידוע ביתרון הענקי שלו – הוא לא משיר שערות. כך שאם החשש שלכם מגידול כלב הוא שכל הבית יתמלא בשערותיו של החבר על ארבע, שיצו הוא הפתרון המושלם. עם זאת, חשוב לדעת שהאילוף של השיצו צריך להיות קפדני ומדויק בחודשים הראשונים לחייו, כך שאם אין לכם זמן להתעסק בזה יכול להיות שהוא פחות בשבילכם.

 

פומרניאן

מחפשים כלב שהוא גם חמוד וגם יכול להגן עליכם? פומרניאן זה סוג הכלב הגזעי בשבילכם. מצד אחד, מתיקות שאי אפשר לעמוד בפניה, מצד שני הפומרניאן מתאפיין באופי חצוף ונועז, כזה שלא יהסס לנבוח בחוזקה על כל אדם או כלב שמרגיש לו כאיום עליו או על בני משפחתו. עם זאת, חשוב להדגיש כי מדובר בסוג כלב קנאי ורכושני, כך שהוא לא מומלץ למשפחות עם תינוקות אשר ״יגנבו״ לו את תשומת הלב.

 

יורקשייר טרייר

תמיד חלמתם שיהיה לכם כלב מתוק שתוכלו לטפח ולהשקיע בו? יורקשייר טרייר דורש בדיוק את זה. הפרוורה המקסימה שלו דורשת טיפוח וסירוק יום יומי כך שאם אתם יודעים מראש שאין לכם זמן להתעסק עם זה, אולי הסוג הזה הוא פחות בשבילכם.

בנוסף לכך, האופי של היורקשייר טרייר הוא מאוד הפכפך – רגע אחד רגוע אצלכם בידיים, ושנייה לאחר מכן רץ ומשתגע ולא חשוב על מה, ולכן גם אצלו החינוך והאילוף מגיל צעיר מאוד חשוב.

 

בישון פריזה

מחפשים כלב שיתאים לחיי המשפחה שלכם אך גם לא יפחד להישאר לבד בזמן שבני הבית מתפנים לעיסוקיהם? בישון פריזה יכול להתאים למשפחתיכם כמו כפפה ליד. הוא חברותי, חם ואוהב אך גם מסתדרים לבדם כאשר יש צורך. הם אוהבים לצאת לטיולים ולחקור את הסביבה החיצונית ומסתדרים נהדר עם כלבים אחרים.

 

פודל טוי

מי שמחפש כלב רגוע, אינטליגנטי ושקט בוודאי יאהב את סוג הכלב הזה. מדובר בכלבים חביבים הנאמנים מאוד לבני משפחתם אשר מסתדר היטב עם אנשים חדשים וכלבים זרים.

גזע כלבים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
גור כלבים משתול ונהנה
חיות
תזונה בריאה לגור כלבים – 5 עצות זהב

אחד הדברים החשובים ביותר שמדובר בכלבים הוא המזון שלהם במיוחד כשמדובר בגורים. לגורים יש ערכים תזונתיים שונים מכלבים בוגרים ולכן חשוב לתת להם את כל מה שהם צריכים לשם תזונה

פרה מחולקת לחלקים
חיות
על חלקי הפרה- מאיזה חלק מגיע הפיקניה

מאחורי הקלעים שנים רבות חלקיה האחוריים של הפרה היו עמוק בתוך הסירים ופחות קיבלו במה כאשר היה מדובר על מנגל ומעשנות. בשנים האחרונות, חלה עלייה בכל נושא אירועי בשר, כלומר

כלב
חיות
כיצד לבחור וטרינר עבור הכלב שלכם?

בדיוק כמו שאנו דואגים למצוא את הרופא הטוב ביותר בעבורנו, כך עלינו לדאוג לווטרינר מקצועי בעבור החבר הכי טוב של האדם. כיצד תוכלו לבחור את הווטרינר הטוב ביותר בעבור הכלב

כלב חום
חיות
איך לבחור מזרן לכלבים?

.מתלבטים לגבי בחירה של מזרן לחבר הכי טוב שלכם? ובכן, להלן מספר טיפים אשר יעזרו לכם להגיע להחלטה הטובה ביותר בעבור הכלב שלכם  מזרן לכלב – בגדר חובה הכלב הוא

חול בים
חיות
מה היתרונות של חול מתגבש לחתול?

ול מתגבש מהווה את הפתרון הטוב ביותר בעבור החתול שלכם, והמומחים של אנימלשופ מסבירים בדיוק מדוע. כל הפרטים החשובים ביותר שכל בעל חתול צריך להכיר – במאמר הבא. חול מתגבש