כל מה שצריך לדעת על גינה מלאכותית

הכנו עבורכם את המדריך המלא על גינות מלאכותיות – מה צריך לדעת על צמחים מלאכותיים? גינון מלאכותי הוא אומנות של ממש, ולכן יהיה כדאי גם להסתייע בייעוץ מקדים. אז במה נתחיל? קודם כל, בואו נדבר על היתרונות שבגינה מלאכותית.

אין ספק, קיימים לא מעט יתרונות בגינה מלאכותית, לרבות העובדה שאתם כמעט לא תצטרכו להתעסק עם הגינה מבחינת תחזוקתה. מחפשים אחר פתרונות גינון מקצועיים ומלאכותיים? אין ספק, באפשרותכם לבחור בין סוגים שונים של צמחים מעוצבים ויפהפיים, שלרגע יגרמו לכם להתבלבל ולנסות להיזכר מאיזו משתלה קניתם אותם. עד כדי כך מבלבל? ובכן, תלוי באיכות חומרי הגלם. עצים מלאכותיים עם עלי משי בהחלט יכולים לבלבל. כמה יעלו? נרחיב:

 

צמחייה שנראית אמיתית אך לא מצריכה תחזוקה וגינון

אנשים רבים נוטים להתבלבל בין צמחים אמיתיים למלאכותיים, אך אין ספק שבכדי להנות מאיכות אמיתית של צמחייה מלאכותית, יהיה עליכם גם להשקיע בהתאם. כך יוצא שאם אתם מעוניינים לרכוש עצים מלאכותיים עם עלי משי, אתם תצטרכו לגרוע מתקציבכם כ-600 ₪ בממוצע, לפעמים גם 750 ₪ ומעלה.

בכל מקרה, גם אם זה נשמע מעט יקר, זכרו כי רכישת עצים אמיתיים תמיד תהיה יקרה, בדרך כלל גם יותר יקרה. אז במה נבחר ומדוע? אם נבחר בעציצים מלאכותיים, נזכה לשקט ושלווה בבית מבחינת התחזוקה והאחזקה, הגינון ותשומת הלב שנשקיע.

 

מחפשים אחר מינימום השקעה בגינה?

זכרו כי זהו אינו היתרון היחיד בצמחייה מלאכותית. מה עוד נחשב יתרון משמעותי? הנושא של מזיקים וחרקים. צמחייה מלאכותית בדרך כלל לא תמשוך כל מיני יתושים ומזיקים, אלא אם כן היא מונחת על אדמה רטובה, בוץ או כל משטח אחר אשר עשוי למשוך מזיקים וחרקים.

לרוב, יהיה מומלץ להניח את העציצים המלאכותיים שלכם בנפרד מעציצים אמיתיים, שמא החיידקים לא יתבלבלו ויתלבשו גם על המלאכותי. אגב, אם מדברים על מזיקים, בכל מקרה אתם תמיד יכולים לרכוש תרסיסי אנטי חרקים לצמחים, גם למלאכותיים ביניהם. כאמור, חרקים יכולים להתיישב על כל דבר כמעט, אך אין ספק שהם יבחרו בצמחייה חיה ולא מלאכותית, אם תהיה להם את האפשרות.

 

כדים לגינות פרטיות

מה עוד כדאי לדעת על גינה מלאכותית? בואו נדבר על כדים, תאורה ומה שביניהם – הצמחים. צמחייה מלאכותית תמיד תיראה טוב יותר, אם רק תשקיעו בסביבה שלה. תוכלו לבחור בין סוגים שונים של כדים לגינות, סוגי תאורות ועוד.

בכל מקרה, תמיד הצמחייה תיראה יותר טוב בעזרת תאורה וכדים המותאמים לכם אישית ועל פי מידות. מעוניינים להתאים אישית כדים לגינה פרטית או לגינות משרדים? דקוריישן היא חברת עיצוב גינות מלאכותיות המתמחה בייעוץ מקדים, אותו תוכלו לקבל לאחר יצירת קשר באתר: https://www.decoration2000.co.il

 

ייעוץ עיצוב גינות מלאכותיות לכל המבנים

כשאתם יוצרים קשר עם מומחי הייעוץ העיצובי של חברת דקוריישן, ציינו בפניהם את שאיפתכם מהגינה, תאמו ציפיות וצאו לדרך. תוכלו לבחור למקם גם חלוקי נחל בגדלים שונים, סלעים מעוצבים ועוד. אגב, הרבה אנשים בוחרים לצבוע אבנים בציורים שונים. מומלץ מאוד לבקש מצייר מומחה לעשות זאת, אין ספק שתקבלו אבני גינה מעוצבות ויפהפיות.

אם אתם מתקשים בבחירת אבנים מעוצבות לגינה שלכם, גם זאת חברת דקוריישן תסייע לכם. בסופו של דבר, אחד הדברים החשובים שיש לקחת בחשבון לפני הקמת גינה מלאכותית, הוא הנושא של הצוות שמקים לכם את הגינה. הסתייעו בלא פחות מאשר מומחי גינון מלאכותי אמיתיים, וכך תוכלו לקבל את גינת חלומותיכם. לא מוכנים להתפשר על פחות מכך? צודקים.

פרחים במגוון צבעים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
גינה מלאכותית
גינון
כיצד לתכנן ולהקים גינה מלאכותית

גינות הן חלק בלתי נפרד מכל בית פרטי וחלק שאותו יותר ויותר בעלי דירות בעלי מרפסת מאמצים. בדרך אל יצירה של הגינה החלומית צריכים להבין כמה דברים די חשובים, ורק

משתלה ראשית
גינון
כיצד לבחור משתלה? כללים

הדרך לגינה המושלמת עוברת דרך בחירת משתלה אשר תדע להתאים את כלל הצרכים הנדרשים עבור גינת החלומות. מהם הכללים החשובים ביותר? במאמר הבא.  בחרו ע"פ המלצות  אין חכם כבעל ניסיון,