כך תבחרי את חדר הלידה שלך

.הרגע המרגש בחייך מתקרב בצעדי ענק ואת מתלבטת לגבי חדר הלידה? להלן טיפים חשובים אשר יעזרו לך להגיע לבחירה הטובה ביותר

חדר לידה – שינוי משמעותי בעשור האחרון

חדרי הלידה כפי שהכרנו בעבר השתנו ללא הכר, וזאת בשל התחרות העזה אשר קיימת בין בתי החולים השונים. למעשה, מדובר בחדרי לידה אשר מאובזרים כיום במיטב הטכנולוגיה כמו גם הצוותים הרפואיים, ומאפשרים ליולדת לקבל תחושה נעימה בעת הרגע המרגש והמלחיץ ביותר בחייה. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי חיפוש של חדר לידה חייב להתבצע מספר חודשיים מוקדם ככל האפשר לפני תאריך הלידה המשוער, וזאת על מנת לשריין את מקומך. החלטנו להעניק לך טיפים חשובים אשר יעזרו לך להגיע להחלטה איפה ללדת והיכן להתאושש לאחר שתינוקך יוצא אל העולם, ועל כן אספנו בעבורך טיפים חשובים אשר יקלו עלייך בתהליך:

מילדות

טיפים לבחירת חדר לידה

  • קביעת פגישות סיור – ברוב בתי החולים בישראל מקיימים סיורים להורים העתידים אשר מתבצעים באמצעות אחות מוסמכת. מדובר בסיורים אשר מתקיימים בשעות קבועות, ובהם ניתן להתרשם מחדרי הלידה השונים, כאשר כיום ניתן גם לסייר בחדרי לידה ייעודים כדוגמת חדר לידה טבעי. מומלץ להירשם לסיורים הללו בבתי חולים סמוכים למקום המגורים, וכן לרשום כמו גם לצלם בכדי שלאחר מכן תוכלו לבצע השוואה בין החדרים השונים ומה מציע כל בית חולים במסגרת תהליך הלידה.
  • בדיקת הצוות הרפואי – מומלץ לבחור בחדר לידה בו מועסקים צוותים רפואיים מומחים, כמו גם לבדוק האם תהיה לך מיילדת צמודה החל משלב ההרשמה ועד לשלב הלידה עצמה. רוב בתי החולים בארץ מציעים שירות של הכרות עם המיילדת מראש, ועל כן מומלץ לשאול אותה שאלות לגבי מספר הלידות בהן לקחה חלק, מהי ההכשרה שלה כמו גם להתרשם מהאופי שלה, וזאת משום שמדובר בדמות חשובה ביותר אשר יכולה לקבוע האם תהליך הלידה יהיה נעים ובטיחותי.
  • מכשור רפואי – חשוב לבדוק כי בחדר הלידה שלך יש מכשור רפואי מתקדם בכדי שתוכלי להיות בטוחה כי תהליך הלידה יתבצע באופן הטוב ביותר כמו גם במידה ויתרחשו בעיות במהלכו, ייעשה שימוש במוניטור חדשני כמו גם בציוד רפואי מתקדם ומודרני ללידות.
  • רוגע ושלווה – חשוב לבדוק כי בחדר הלידה שלך יש אביזרים אשר יוכלו להקל עלייך בתהליך הלידה אשר כוללים בין היתר אמבטיה מרווחת, כדור עליו תוכלי לקפוץ בכדי להקל על הכאבים כמו גם מיטה מתכווננת ונוחה אשר מצוידת בכריות, כל זאת על מנת שתהליך הלידה שלך יהיה נעים ושלו. כאמור, ברוב חדרי הלידה בישראל ישנם אביזרים ייחודים, ועל כן מומלץ לבדוק מה כל בית חולים באופן בלעדי לו.

המידע באדיבות האתר" תינוק ישראלי"  אתר ההריון והלידה הגדול בישראל.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חמוצים במלח
איך לדעת?
איך להכין מלפפונים חמוצים במלח

במטבח הישראלי יש המון מתכונים מנצחים, שעוברים מדור לדור ומאפשרים לנו ליצור תרבות הנפש המבוססת על אוכל טעים מכל רחבי העולם. יחד עם זאת יש מתכון אחד מנצח שתמיד כיף

גרב
איך לדעת?
גרבי האפי סוקס

גרב היא כבר מזמן לא פריט פונקציאלי, אלא פריט לבוש אשר משדרג את הנראות והסטייל האישי. המותג האפי סוקס אשר נמכר באמצעות אתר קרי אונליין יאפשר לכם להעניק במתנה או

איך לדעת?
קמגרה – היזהרו מחיקויים

מאז החל להיכנס לשימוש תחליף הוויאגרה קמגרה גברים רבים חווים תסכול רב כתוצאה מרכישה של מוצר מזויף. כיצד נדע מהיכן לקנות? כל הפרטים. קמגרה – המוצר הנמכר ביותר בעולם אין