שומרים על הבריאות – כך האפל ווטש יגרום לכם להיות בריאים יותר

כדי לעזור לנו לשמור על אורח חיים בריא, יש מגוון כלים שכדאי לעשות בהם שימוש. אחד הכלים המרכזיים בהקשר הזה הוא שעון חכם, ובמיוחד השעון של חברת אפל הידוע בתור האפל ווטש. לשעון הזה יש מגוון תכונות שיכולות לעזור לכם לשמור על אורח חיים בריא, ואנחנו כאן כדי לספר לכם על אותן תכונות. כמו כל מוצר של אפל, גם השעון הזה הוא אחד הטובים בתחום.

 

שעון חכם

שעון חכם הוא פריט שאנחנו רואים יותר ויותר. השעון מאפשר לנו לקבל את כל ההתראות מהנייד ישר אליו, בלי להסתכל בטלפון בכלל. אפל ווטש הוא השעון החכם של חברת אפל, ומלבד הנוחות הרבה שיש בו, כדאי להכיר את הפיצ'רים השונים שעוזרים לנו לשמור על הבריאות וקיימים באפל ווטש ברמה גבוהה.

שעון חכם

מדידת אימונים

הנתונים המרכזיים שאותם השעון יוכל לספק לכם הם מדדי האימון שלכם. לא משנה מה סוג הכושר שאותו אם עושים, האפל ווטש יוכל לדווח לכם במדויק על כל שלב באימון. השעון ידווח לכם על עצימות הפעילות, רמת הדופק שלכם ומספר הקלוריות הכולל שאותו שרפתם במהלך האימון. כל זה בלי קשר לדיווחים על מרחק, מהירות ועוד דברים שקשורים לפעילות עצמה.

 

דופק ורמת לחץ

מלבד אימונים, אפשרות מיוחדת שיש בשעוני אפל היא מדידה של דופק, לחץ ואיכות שינה. המדידה של הדופק בשעוני אפל נחשבת לאחת המדויקות מבין השעונים החכמים, ובעזרתה תוכלו להבין מה הדופק הממוצע שלכם, והאם בעקבות האימונים אתם מצליחים להוריד אותו. בנוסף, השעון מספק לכם דיווח על רמת הלחץ שבה אתם נמצאים במהלך היום.

השינה היא אחד הדברים הכי חשובים לבריאות שלנו. בעולם שבו אנחונ נמצאים הדגש העיקרי ניתן לתזונה וכושר, אולם שינה היא דבר שלא פחות חשוב מהם. השעון של אפל מספק לכם דיווח מלא על איכות השינה שלכם, ועוזר לכם להבין האם יש שלבים שבהם השינה שלכם זקוקה לשיפור.

 

התראה במקרה חירום

פיצ'ר נוסף של השעון שכולנו מקווים לא להשתמש בו נוגע להתראה במצבי סכנה. השעון יודע לזהות מצב של תאונה או חלילה עלייה קיצונית בקצב הלב על מנת להתריע על התקף הלב. במקרה של תאונה השעון יודע באופן אוטומטי להזעיק את שירותי החירום, כך שגם אם אתם לא תהיו במצב שמאפשר לכם לעשות את זה, יש מי שידאג לכם.

 

לסיכום

השעון החכם של חברת אפל מאפשר לכם לקבל דיווח מדויק על האימונים שאותם ערכתם. השעון גם מספק לכם ניתוח מדויק של מצב הגוף שלכם לרבות דופק ורמת לחץ. הדיווחים הללו מאפשרים לכם להבין איפה אתם צריכים להשתפר באימונים והאם רמת הלחץ שלכם סבירה. במקרה חירום השעון יודע לתת התראה ולדאוג שגם במצב של סכנה לא תישארו לבד.

שעון

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הבית החיצוני
כללי
5 רעיונות לשיפור המראה החיצוני של הבית

שיפור המראה החיצוני של הבית לא רק מגביר את האטרקטיביות שלו, אלא גם יכול להגדיל משמעותית את ערך השוק שלו ולספק תחושת גאווה וסיפוק לבעלי הבית. בין אם מתכננים למכור

5  דברים שיקלו על פרוייקט השיפוצים של הבנין
כללי
5  דברים שיקלו על פרוייקט השיפוצים של הבנין

שיפוץ בניין, יכול להיות מאמץ מורכב ומאתגר. עם זאת, עם האסטרטגיות והכלים הנכונים, התהליך יכול להפוך להרבה יותר חלק ויעיל. במאמר אינפורמטיבי זה, נציג בפניכם חמישה גורמים מרכזיים שיכולים להפוך

איך לבחור את רופא השיניים המושלם
כללי
איך לבחור את רופא השיניים המושלם

טיפולי שיניים הם חלק ממכלול המאמצים שאנו עושים לשמירה על הבריאות. על מנת לטפל בשיניים כמו שצריך חשוב לא רק לשמור על היגיינת הפה, אלא גם לבחור רופא שיניים מושלם.

מתי כדאי לפנות לסוכנות לביטוח פנסיוני
כללי
מתי כדאי לפנות לסוכנות לביטוח פנסיוני?

ביטוח פנסיוני הוא חלק בלתי נפרד כאשר מתכננים לפרוש מהעבודה. חשוב לתכנן את הפרישה ולהבין מה מצפה לכם. המאמר יפרט מתי כדאי לפנות לסוכנות ביטוח פנסיוני   במה עוסקת הסוכנות

כללי
מה הקשר בין הגדלת איבר המין לעיבוי שפתיים

לפני כמה ימים נודע לנו שיש קשר בין טיפולים להגדלת הפין לבין טיפולים אסתטיים לעיבוי השפתיים. העובדה המפתיעה הזו גרמה לנו להבין שצריך לכתוב עליה מדריך מקיף שיעלה לרשת, כדי