שלוש דרכים לשילוב תמונות בבית

יש לכם אלבומים על גבי אלבומים של תמונות נפלאות מחיי הנישואין או מטיולים שערכתם? הגיע הזמן להוציא אותם החוצה ולעצב איתם את הבית. באמצעות אינסטהבלוק, הדפסה על זכוכית או קנבס תוכלו להכניס צבע ועניין לבית באמצעות התמונות האישיות שלכם. בחנות המקוונת בלוקים תוכלו להזמין לעצמכם כל שתצטרכו לעיצוב בית מושלם מתמונות אישיות.

 

בלוקים – הדרך הקלה והנוחה לעיצוב בית מושלם בתמונות אישיות

בלוקים הינה חנות מקוונת דרכה תוכלו להזמין לעצמכם פוטובלוק, תמונות המודפסות על גבי בלוק עץ טבעי או תמונות מודפסות על גבי זכוכית, קנבס או קאפה לבחירתכם. בדרך זו תוכלו להוציא מתוך האלבומים את התמונות היפות והאהובות עליכם ביותר ולהציג אותן לראווה בבית שלכם ולהתגאות בחוויות היפות שלכם וברגעים הכי מרגשים מחיי הנישואין או הטיולים שערכתם מסביב לעולם.

עיצוב בית מושלם עם תמונות אישיות

שלוש דרכים לשילוב תמונות בבית

אם גם לכם יש קירות חשופים ומשעממים שאין לכם מושג איך לעצב אותם, הדרך הקלה, המשתלמת והנוחה ביותר להפוך אותם למיצג מרהיב של התמונות האישיות שלכם היא דרך הדפסתן על גבי חומרים מיוחדים שיגרמו להן להראות אסתטיות, מרעננות וחדשניות:

  • פוטובלוק – פוטובלוק הינו בלוק עץ טבעי שעליו מודפסת התמונה האישית שלכם למראה מרענן ומעוצב שאותו ניתן לסדר על הקיר, להניח על מדף או לשים על שולחן העבודה, לבחירתכם מספר גדלים וצורות של פוטובלוק.
  • זכוכית – הדפסת התמונה שלכם על גבי זכוכית מעניקה לה מראה יוקרתי ומיוחד אותו תוכלו לשלב עם חפצי נוי נוספים על גבי מדף או על שולחן העבודה. הזכוכית שומרת על מראה זוהר ונפלא גם לאחר שנים ארוכות ותמיד נראית מקורית ויפה.
  • קנבס – באמצעות קנבס תוכלו להפוך את התמונה האישית שלכם ליצירת אמנות אמיתית. מתאים במיוחד לצילומי טבע או תמונות רומנטיות במיוחד מחיי הנישואין, תוכלו לבחור בין מספר גדלים מקטן ועד ענק לעיצוב מראה מעניין במיוחד לסלון הבית.

 

איך מזמינים?

כדי להזמין פוטובלוק או תמונה המודפסת על גבי חומר מיוחד אחר, כל שתצטרכו לעשות זה להכנס לאתר הבית של בלוקים, לבחור במוצר הרצוי, לבחור גודל וצורה, להעזר בהדמייה, לאשר ולשלוח. את המוצר המוגמר תוכלו לקבל עד לפתח הבית באמצעות משלוח תוך מספר ימי עבודה, או לאסוף אותו מהחנות הממוקמת ברמת גן.

להזמין בלוק צילום

באילו תמונות מומלץ לבחור?

חשוב לבחור בתמונות איכותיות בלבד ברזולוציה גבוהה שאינן מטושטשות או מרוחות. מומלץ לבחור בכל תמונה שאתם מתגאים בה במיוחד ואשר מייצגת עבורכם רגע מאושר בחיים. אלו יכולים להיות בני הזוג שלכם, ילדיכם, נכדיכם, חיות המחמד שלכם או אוסף של חוויות מטיול חוויתי שעשיתם.

 

בלוקים – הדרך הנוחה והמשתלמת ביותר לעיצוב הבית

החנות המקוונת בלוקים הינה הדרך הנוחה והמשתלמת ביותר לעיצוב הבית באמצעות התמונות האישיות שלכם במחירים משתלמים במיוחד.

לשלב תמונות בבית

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רישיון
כללי
איך מאמתים רישיון ייבוא בישראל?

כאשר עסקים בישראל עוסקים ביבוא סחורות ממדינות אחרות, אימות רישיון יבוא הוא שלב מכריע בהבטחת העסקאות בהתאם לסטנדרטים והנהלים הכלליים של סחר בינלאומי. תהליך אימות רישיון יבוא כולל מספר שלבים

עולם השידוכים
כללי
האם יש שידוכים גם למעמד הגבוה?

בעידן הדיגיטלי, בו קשרים חברתיים נוצרים בקלות דרך מסכים, עולם השידוכים עובר טרנספורמציה משמעותית. לצד אפליקציות ההיכרויות והאתרים הרבים, משרדי שידוכים ממשיכים לתפקד כשחקן מרכזי בחיפוש אחר אהבה, תוך התמקדות

הבית החיצוני
כללי
5 רעיונות לשיפור המראה החיצוני של הבית

שיפור המראה החיצוני של הבית לא רק מגביר את האטרקטיביות שלו, אלא גם יכול להגדיל משמעותית את ערך השוק שלו ולספק תחושת גאווה וסיפוק לבעלי הבית. בין אם מתכננים למכור

5  דברים שיקלו על פרוייקט השיפוצים של הבנין
כללי
5  דברים שיקלו על פרוייקט השיפוצים של הבנין

שיפוץ בניין, יכול להיות מאמץ מורכב ומאתגר. עם זאת, עם האסטרטגיות והכלים הנכונים, התהליך יכול להפוך להרבה יותר חלק ויעיל. במאמר אינפורמטיבי זה, נציג בפניכם חמישה גורמים מרכזיים שיכולים להפוך

איך לבחור את רופא השיניים המושלם
כללי
איך לבחור את רופא השיניים המושלם

טיפולי שיניים הם חלק ממכלול המאמצים שאנו עושים לשמירה על הבריאות. על מנת לטפל בשיניים כמו שצריך חשוב לא רק לשמור על היגיינת הפה, אלא גם לבחור רופא שיניים מושלם.