שבעה דברים שחובה לעשות לפני שמזמינים ריסוס לבית

הנמלים או התיקנים משגעים אתכם, החולדות חוזרות שוב ושוב למרות ההקפדה על ניקיון, או שבכלל מדובר בעש – כך או כך, נפל דבר בביתכם והחלטתם להזמין ריסוס. לפני ההזמנה, ואחריה לפני הריסוס עצמו, ישנם כמה דברים שחשוב לעשות. מומלץ לקרוא לפני שמתקשרים!

 

  1. סקר שוק מקיף

כמו לפני כל הזמנת נותן שירות או בעל מקצוע, לפני הזמנת ריסוס לבית או חברת הדברה חשוב לקבל המלצות מחברים שאתם סומכים עליהם, לקבל הצעות מחיר כדי לוודא שמדובר בעלויות הוגנות התואמות את השוק, וכמובן – לוודא כי לבעל המקצוע שאתם מזמינים יש את הרישיונות הרלוונטיים לביצוע העבודה. מדביר משתמש בחומרים שעשויים להיות מסוכנים בשימוש לא נכון, כך שהקפדה על מדביר מורשה היא הקפדה על בטיחותכם ובטיחות המשפחה.

 

  1. קבלת הדרכה מהמדביר שבחרתם

בהמשך נציין מספר עצות מומלצות לפני ביצוע ההדברה, אבל יתכן בהחלט שישנם צעדים נוספים שמומלץ לעשות, בהתאם למזיקים שחושדים בהם ולמצב הבית. חשוב לקבל הדרכה מותאמת למקרה שלכם, כך שתוכלו להתכונן כיאות להדברה. אי הכנת הבית להדברה כנדרש עלולה להפחית את יעילות התהליך ולהוביל לחזרה מהירה של המזיקים, כך שתצטרכו לחזור שוב על התהליך – בזבוז כסף, זמן ובעיקר עוגמת נפש.

 

  1. ניקיון מקיף ויסודי של הבית

באופן כללי, לפני שמתחילים את הריסוס, חשוב לוודא שהבית נקי ומצוחצח. זה הזמן להזיז ספות, לנקות מעל המקרר, לפרק חלונות, ואת כל יתר הדברים שצריך אבל לא עושים בניקיון הבית השגרתי.

 

  1. הוצאת כלי אוכל ומצרכים

אם יש מזיקים במטבח, ובפרט אם יש כאלה שנמצאים בארונות, חשוב ביותר להוציא את כלי האוכל ואת המוצרים שבמזווה, ולאפסן במקום רחוק, כך שלא יהיה חשש שחומרי ההדברה יפגעו בהם.

 

  1. חיטוי מצעים וארונות בגדים

לא בכל סוגי המזיקים זה רלוונטי, וכדאי להתייעץ עם המדביר שהזמנתם, אבל במקרים שבהם מדובר במזיקים כמו פשפשים, חשוב להוציא את כל מה שנמצא בארונות ובארגז המצעים ולחטא אותם. את המצעים הנגועים בפשפשים יש לכבס בהרתחה. מיד לפני ההדברה יש להסיר את המצעים מהמיטה בחדרי השינה, ולהשאיר את המזרן חשוף.

 

  1. תיקונים של חורים ופתחים בבית

אם שיירות של נמלים חודרות לבית דרך חור קטן שנוצר בקיר, ריסוס, טוב ככל שיהיה, יפתור את הבעיה לזמן מוגבל כי הן פשוט יוכלו לחזור. אטימת החורים והפתחים לא מחליפה את ההדברה, אבל היא תקל בשמירה על התוצאות ותסייע במניעת חזרתם של המזיקים.

 

  1. בדיקת מצב הצנרת

מזיקים רבים, למשל תיקנים ועכברים, נכנסים לבית דרך מערכת הביוב. לכן חשוב לוודא לפני הריסוס שהצנרת שלמה ומערכת הביוב במצב תקין. חבל לגלות אחרי הריסוס שהמזיקים חזרו כי הצנרת אפשרה להם. אם אתם לא בטוחים – כדאי להזמין אינסטלטור לפני ההדברה ולא אחריה.

איש שרות

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שירות בדק בית
בעלי מקצוע
מה בודקים בבדק בית? 

אנשים רבים אשר רוכשים דירה חדשה או משומשת, נוהגים למהר, לקבל את המפתח ולאכלס אותה. הם לא בוחנים האם הנכס שהם קיבלו אכן עומד בתנאי החוזה והאם כל מה שהובטח

איטום גגות
בעלי מקצוע
כל מה שצריך לדעת על איטום גגות

כשמדובר בהגנה על הבית שלך מפני פגעי מזג האוויר, אחד המרכיבים הקריטיים ביותר הוא גג עמיד למים. גג אטום למים לא רק מגן על הבית שלך מפני נזקי מים אלא

ניתוחים אורטופדיים
בעלי מקצוע
ניתוחים אורטופדיים נפוצים: מדריך להליכים המבוצעים בתדירות הגבוהה ביותר

לניתוחים אורטופדיים תפקיד חיוני בטיפול במצבים ופציעות שרירים ושלד שונות. מהחלפות מפרקים ועד לתיקון שברים, הליכים כירורגיים אלו מסייעים בשיקום הניידות, בהקלה על כאבים ובשיפור איכות החיים של המטופלים. במדריך מקיף

אבחון ADHD
בעלי מקצוע
כיצד מאבחנים בעיות קשב וריכוז?

הפרעת קשב וריכוז מופיעה אצל 7% -10% מן הילדים ברמה כזו או אחרת ולעיתים קרובות גם מלווה בהפרעות נוספות כגון חרדה חברתית, קושי בויסות הרגשי, בעיות התנהגות, אימפולסיביות וקשיים בהתארגנות.

מלכודת
בעלי מקצוע
הציוד הדרוש ללכידת עכברים

לפני כמה ימים גילינו שיש לנו עכבר בבניין והדבר גרם להיסטריה רבה. השכנים כולם יצאו לחפש את הציוד הדרוש ללכידה של עכברים. נספר לכם שבסופו של דבר כולם חזרו עם

, פייתון
בעלי מקצוע
הכל על קורס פייתון

בימינו, אנו חיים בעידן בו הייטק מהווה מילה נרדפת לשכר גבוה. למעשה, שוק ההייטק הולך ומתפתח בקצב מסחרר, והביקוש לעובדי משרות ההייטק לא נגמר. אחד מהכישורים הנדרשים ביותר בהקשר של