רעיונות לטיול בפסח

חג הפסח מתקרב וזו הזדמנות מצוינת לצאת עם כל המשפחה כמו גם החברים למגוון מקומות יפהפיים ברחבי מדינת ישראל. אספנו בעבורכם כמה רעיונות לצורך הטיול המתקרב, כך שתוכלו להיות בטוחים כי הפסח הזה יהיה פסח בלתי נשכח.

חג הפסח – הזדמנות לצאת לטיול

חג הפסח אשר מתקרב בצעדי ענק מאפשר למשפחות רבות בכל רחבי הארץ לצאת לטיולים בחיק הטבע כמו גם באתרים היסטוריים, וזאת לאור העובדה כי התקופה של חג הפסח מאופיינת במזג אוויר ונוח להפליא. בנוסף, אי אפשר להתעלם מכך שהחורף הגשום אותו עברנו לאחרונה הוביל לכך שמקומות אשר היו בשנים האחרונות יבשים וריקים הופכים לאטרקטיביים יותר מאי פעם, כל זאת לאור עוצמת מים אדירה ופריחה מחודשת של פרחים, צמחים ועוד. לכן, אם אתם כעת מתכננים את הטיול המשפחתי שלכם אנו שמחים להציג לכם מספר רעיונות כך שתוכלו לתכנן את הטיול שלכם בצורה הטובה והמספקת ביותר:

חוף ים

  • טיול ברמת הגולן – רק לאחרונה הכריז נשיא ארה"ב על רמת הגולן כשטח ישראל, אולם רבים מהציבור הישראלי כבר מבינים כי מדובר באחד האזורים היפים והמרתקים ביותר במדינת ישראל. רמת הגולן שופעת באין ספור ירוק, הרים, נחלים כמו גם יקבים מעולים אשר מאפשרים לצאת  לסיור יין מושלם. לכן, אם אתם במתכונת משפחתית של אנשים אשר עברו את גיל 18, מומלץ להיכנס לאתר בכתובת http://www.winetrack.co.il ולשמור את מקומכם, וכך גם אתם תוכלו לבצע סיור במגוון הרחב של היקבים אשר כוללים בין היתר את יקב שאטו גולן, יקב אסף ועוד.
  • טיול בטבריה – מאז כניסתו של ראש העיר החדש ניתן לראות כי טבריה חווה פריחה מחודשת, ומאפשרת למטיילים מכל רחבי הארץ לקבל חוויה אותנטית ומקסימה. בעיר ניתן לראות לא מעט מופעים כמו גם מסעדות מצוינות אשר שוכנות אל מול חופיה של הכינרת המלאה, ולכן מדובר בהזדמנות יוצאת מן הכלל לקחת את המשפחה וליהנות מאחת הערים היפות ביותר בישראל.
  • ביקור בתל אביב – על אף העומס הרב של המטיילים בעת חופשת חג הפסח, תל אביב הייתה ונותרה יעד חובה לטיולים. אם אתם רוצים להתרחק קצת מההמולה, מומלץ להיכנס לדף הפייסבוק של העירייה ולהתרשם מהמגוון של האירועים אשר מתאימים לכל המשפחה בעת תקופת הפסח, אולם יש לקחת בחשבון כי לרוב מדובר באירועים המונים.
  • טיול באילת – לאור העובדה כי חופשת הפסח היא חופשה ארוכה, אין כל ספק כי יעד חובה לטיול היא אילת. העיר התוססת והחמה מאפשרת לכם לבצע טיולים במדבר, לשהות על חוף הים כמו גם ליהנות משפע של אטרקציות חדשות אשר הוקמו בשנים האחרונות. בנוסף, אילת מהווה מוקד משיכה עצום לתיירים, ועל כן מדובר בהזדמנות גם לחוש טיפה תחושה של חוץ לארץ.
תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כניסה לחדר
טיולים
מלונות בטאבה

טאבה, העיירה הראשונה שתקבל אתכם בסיני כאשר תעברו את הגבול, היא מקום נהדר לבלות בו את חופשתכם בסיני. יש בה יתרונות רבים כמו קרבתה לגבול, המלונות הנוחים והקזינו. בשביל להגיע

אירוע של ילדים
טיולים
פעילות לילדים המתאימה לחורף ולקיץ

מחפשים את הפעילות המושלמת עבור הילדים שלכם לחורף ולקיץ? מתכננים מסיבה לילדים ומעוניינים להביא להם את הפעילות הטובה ביותר, שגם תשמח אותם וגם תיתן לכם נחת? ג'ימבורי הוא הפתרון המושלם

רכב יוקרה
טיולים
קמפינג עם קראוונים יוקרתיים

עומדים לצאת לקמפקינג בקרוב? למה שלא תפנקו את עצמכם כמו גם את החברים בקראוון איכותי אשר יאפשר לכם ליהנות מהטבע אך לא להתפשר על הפינוק? קמפקינג – חשיבה מעמיקה על