קידום אתרים בזול – איך אפשר לקדם אתר ב-1000 ש"ח לחודש

בשנת 2019 קידום אתרים הפך להיות אחד הנושאים הפופולריים והמדוברים ביותר ברשת. בעקבות תחרות עזה בעולם ה PPC (הפרסום המומן) עסקים רבים החלו לחפש מקורות פרסום נוספים שיביאו לתוצאות ולא יעלו הון עתק.

במדריך הבא תקבלו טיפים פרטיים לקידום אתרים בזול – נסביר איך אפשר לקדם אתר ב1000 ש"ח לחודש.

 

לפני הכל – מה זה קידום אתרים

קידום אתרים הוא מקצוע ששם לעצמו מטרה אחת – להוביל אתר למקומות החיפוש הראשונים בגוגל. קידום אתרים מתייחס לכלל התוצאות האורגניות, כלומר הלא ממומנות, שנמצאות בתוצאות החיפוש כאשר אדם כלשהו מחפש מילה או ביטוי בשורת החיפוש בגוגל.

 

ממה מורכב קידום אתרים

על מנת שאתר יגיע למקום ה -1 או לכל הפחות לעמוד ה -1 בגוגל עליו להכיר לעומק מה הפרמטרים עליהם גוגל מודד כל אתר. לכל פרמטר יש חשיבות שונה בפני גוגל. להלן הפרמטרים החשובים ביותר:

  1. תוכן – על האתר לכלול תוכן איכותי שמדבר על הנושאים החשובים בתחום. כלומר, על מנת שאתר יוכל להיות מדורג על "תבלינים לפיצה" עליו לכלול עמוד כלשהו שמדבר על נושא זה. אם אין לו את הנושא באתר, הוא לא יוכל להיות מדורג.
  2. אתר – כשמדברים על הפרמטר "אתר" מתכוונים לכלל הפרמטרים הטכנים שמשפיעים על ביצועי האתר: חווית משתמש, מהירות טעינה, שרת, אבטחה, עיצוב ועוד. אתר שבנוי בצורה טובה, יקבל משמעותית יותר נקודות זכות בגוגל מאשר אתר שנבנה ללא חשיבה.
  3. המלצות של אתרים אחרים – ובמילים אחרות BACKLINKS. ככל שיותר אתרים מצביעים על העמוד "תבליני פיצה" שיצרתם, כך גוגל יעריך יותר את העמוד הזה, וידרג אותו גבוה.

 

קידום אתרים בזול

אז אחרי שהכרנו את הפרמטרים החשובים ביותר בגוגל. ניתן כעת להבין כיצד ניתן לחסוך בעלויות ולהצליח לקדם אתר ב1000 ש"ח לחודש. על מנת לעשות זאת, יש להתנהל בצורה חכמה, ולהבין היכן ניתן לקצץ בעלויות.

נתייחס עתה לפרמטרים שציינו לפני כן ונציע פתרונות כיצד ניתן לחסוך בהם:

 

  • תוכן – במקום לשלם מאות ואלפי שקלים לכותב תוכן. כל עסק ואדם יכולים לכתוב את המאמרים בעצמם. הקדישו בכל חודש מספר שעות כדי לכתוב לפחות 3 מאמרים, והרי לכם – מאות שקלים שחסכתם בכל חודש. 
  • אתר – כיום קיימים אלפי מדריכים חינמיים בעברית ובאנגלית שנותנים עשרות אפשרויות אחסון, שיפור ביצועים ועיצובים חינמיים. אם תשקיעו מספר שעות באינטרנט, אתם תמצאו פתרונות טובים. 
  • המלצות של אתרים אחרים – כיום, דרך מוכרת לקבלת המלצות היא קניית לינקים. כלומר, לשלם עבור קישור לאתר. אך זה לא הפתרון היחיד. ניתן ליצור עם אתרים ברחבי הרשת ולהחליף איתם קישורים. ובמילים אחרות, שאתם תפרסמו אותם באתר שלכם והם יפרסמו אתכם באתר שלהם.

השתמשו בהמלצות אלה בחכמה, ותוכלו לבצע קידום אתרים בזול ואף לקדם את האתר בצורה טובה, בעד 1000 ש"ח בחודש.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מטבע דיגיטלי
דיגיטל
מבוא למטבע דיגיטלי: סקירה מקיפה

  העלייה בפופולריות של מטבעות דיגיטליים היא אחד המאפיינים של השנים האחרונות. המונח מטבע דיגיטלי מתאר צורה מסוימת של כסף אלקטרוני או וירטואלי, שניתן להעברה ולאחסון באופן דיגיטלי. במאמר זה

קידום אתרים
דיגיטל
כבר לא מד מן: הכירו את עולם השיווק של 2023

התחרות בשוק העסקי קשה, מה שמוביל למצב שבו אתם חייבים לשווק את העסק שלכם בצורה אינטנסיבית. בלי שיווק איכותי אתם פשוט תלכו לאיבוד מול כל המתחרים שלכם ואתם חייבים להכיר

משחק קלפים
דיגיטל
אוהבים פוקר? מגוון טורנירים אונליין 24/7

אוהבים פוקר? מחכים לישיבות השבועיות עם החבר'ה? איזה כיף שהיום כבר לא צריך לחכות ליום מסוים שתכננתם שבועות מראש, להתארגן על מיקום, על שחקנים, או לחכות לאיזה טיול כדי להתפרק

מנעול
דיגיטל
איך להתחבר מרחוק למשרד ללא בעיית אבטחה?

אבטחת מידע היא תחום מפותח ביותר בעסקים, כיוון שהם מחזיקים מידע רב שצריך להישמר מסודיות. המידע יכול להיות פרטי, מידע של לקוחות, מידע סודי וכן הלאה – כל המקרים האלה