פריצת כספות – עבודה למקצוענים בלבד

רבים מאיתנו מחזיקים כספת בבית הפרטי או בבית העסק שלנו. הסיבה לכך מובנת – היכולת לאחסן ברמת בטיחות גבוהה חפצים יקרי ערך היא יכולת בעלת ביקוש גבוה עבור רבים. אף על פי כן, ייתכנו מצבים פחות נעימים בהם החפצים יקרי הערך שלנו יהיו נעולים בכספת, בעוד אנו, ממגוון סיבות אפשריות, איננו יכולים לגשת אליהם מפני שאיננו יכולים לפתוח את הכספת. במקרה שכזה, אין מנוס אלא להיעזר בשירותי של פורץ כספות.

 

האם לנסות לבד?

פריצת כספת היא משימה מורכבת. חרף המחשבה הטבעית והברורה לפיה לפני הזמנת בעל מקצוע כדאי לנסות לטפל בבעיה לבד, במקרים מעין אלו אין היא מתאימה ואין לפעול לפיה. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שמחיר הנזק הפוטנציאלי לכספת בשל פעולה שאינה בהתאם לשיטות העבודה המקובלות, עשויה לגרום נזק לכספת שיעלה על עלות קריאה לפורץ מכספות מקצועי.

כלומר, פגיעה בכספת עצמה יכולה לפגוע בכספת עד כדי צורך בהחלפתה. מעבר לכך, פעולה שכזו עלולה להביא לפגיעה גם בחפצים המאוחסנים בתוך הכספת. דמיינו לעצמכם מצב בו פעולת פריצה מובילה להתקלחות ולשריפה של כסף או מסמכים הנמצאים בתוך הכספת. מובן כי זהו מצב אליו לא נרצה להגיע.

 

בדיקה השוואתית

קודם להתקשרות עם פורץ כספות, יש לבצע סקר שוק השוואתי מקיף. הסיבה לחשיבות היתרה שבקיום סקר שוק שכזה נעוצה בחשיבות הפעולה אותה הפורץ נדרש לבצע. הרי בעת הפריצה לכספת אנו למעשה מקנים לפורץ הכספות גישה אל החפצים היקרים ביותר שלנו.

כלומר, אם פורץ הכספות אינו אדם אמין ומהימן, וכן בעל מקצועיות גבוהה בעבודתו, הרי שהנזק אותו הוא יכול לגרום לנו יכול להיות רב. לכן, בדיקה השוואתית לחיפוש אחר המלצות ולמידה מהניסיון של אחרים היא חשובה מאוד במקרה שכזה.

 

איך פורצים כספת?

כספות ננעלות במגוון שיטות, כאשר העיקריות הן קוד מאסטר או נעילת מפתח. פריצה של כספת באמצעות דיסק חיתוך היא שיטה אפשרית, אולם יש לה סכנות כאשר מדובר בכספות בגודל קטן או בינוני. הגיצים היוצאים בעת חיתוך מתכת עם דיסק חיתוך עלולים להביא להתלקחות בעת פריצת כספות בגדלים אלו, ולכן הסכנה שבכך גבוהה.

יש להדגיש כי סכנה זו מצטמצמת כאשר מדובר בכספות גדולות יותר. אפשרות אחרת היא שימוש במקדח ייעודי למצבים כאלו, אשר באמצעותו ניתן לקדוח את המנעול במקום הנכון ולהביא לפריצתו. החיסרון שבשיטה זו הוא הזמן הרב אותו יש להשקיע עד לפריצת המנעול.

 

מקצוען – עבור השקט הנפשי שלכם

מן האמור עולה כי ישנה חשיבות לבחירה של פורץ כספות מקצועי, אמין, כזה שידע לבצע את המוטל עליו מבלי לגרום לנזק סביבתי גדול. לכן, הבחירה בבעל מקצוע איכותי ומומלץ, היא הבחירה הנכונה גם במחיר של תשלום גבוה יותר עבור שירותיו. הרי שהפער בין המחירים השונים מצדיק את צמצום הסיכוי לנזק שייגרם על ידו.

 

פריצת כספת

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שירות בדק בית
בעלי מקצוע
מה בודקים בבדק בית? 

אנשים רבים אשר רוכשים דירה חדשה או משומשת, נוהגים למהר, לקבל את המפתח ולאכלס אותה. הם לא בוחנים האם הנכס שהם קיבלו אכן עומד בתנאי החוזה והאם כל מה שהובטח

איטום גגות
בעלי מקצוע
כל מה שצריך לדעת על איטום גגות

כשמדובר בהגנה על הבית שלך מפני פגעי מזג האוויר, אחד המרכיבים הקריטיים ביותר הוא גג עמיד למים. גג אטום למים לא רק מגן על הבית שלך מפני נזקי מים אלא

ניתוחים אורטופדיים
בעלי מקצוע
ניתוחים אורטופדיים נפוצים: מדריך להליכים המבוצעים בתדירות הגבוהה ביותר

לניתוחים אורטופדיים תפקיד חיוני בטיפול במצבים ופציעות שרירים ושלד שונות. מהחלפות מפרקים ועד לתיקון שברים, הליכים כירורגיים אלו מסייעים בשיקום הניידות, בהקלה על כאבים ובשיפור איכות החיים של המטופלים. במדריך מקיף

אבחון ADHD
בעלי מקצוע
כיצד מאבחנים בעיות קשב וריכוז?

הפרעת קשב וריכוז מופיעה אצל 7% -10% מן הילדים ברמה כזו או אחרת ולעיתים קרובות גם מלווה בהפרעות נוספות כגון חרדה חברתית, קושי בויסות הרגשי, בעיות התנהגות, אימפולסיביות וקשיים בהתארגנות.

מלכודת
בעלי מקצוע
הציוד הדרוש ללכידת עכברים

לפני כמה ימים גילינו שיש לנו עכבר בבניין והדבר גרם להיסטריה רבה. השכנים כולם יצאו לחפש את הציוד הדרוש ללכידה של עכברים. נספר לכם שבסופו של דבר כולם חזרו עם

, פייתון
בעלי מקצוע
הכל על קורס פייתון

בימינו, אנו חיים בעידן בו הייטק מהווה מילה נרדפת לשכר גבוה. למעשה, שוק ההייטק הולך ומתפתח בקצב מסחרר, והביקוש לעובדי משרות ההייטק לא נגמר. אחד מהכישורים הנדרשים ביותר בהקשר של