עלויות נלוות ברכישת רכב חדש או משומש

כל מוצר שתרכשו מהמדף יהיה מלווה בתשלומי מיסים מסוימים, לפעמים גם תצטרכו להוסיף עלויות נוספות על כל מיני פיצ'רים.

בעולם הרכב זה לא שונה בהרבה, והנה ריכזנו עבורכם את כל המידע לגבי עלויות נוספות בעת רכישת רכב.

בימינו אנחנו רואים כל כך הרבה רכבים חדישים על הכבישים, עד שלא נותר אלא לשאול: מהיכן לכולם יש כסף לרכוש רכב חדש? ובכן, מסתבר שהתמונה בפועל היא מורכבת מעט. יש לכם בימינו כל כך הרבה מסלולים שונים של עסקאות ליסינג פרטי ללא מקדמה, עד שבהחלט מובן מדוע כל כך הרבה נהגים בוחרים לרכוש רכבים חדשים. וגם כאשר רוכשים רכב בעסקה משתלמת של ליסינג פרטי עם ריבית נמוכה ו-100% מימון, עשויות להיות עלויות נוספות שלא תמיד הלקוח לוקח בחשבון. בואו נתחיל עם הנושא של בדיקת רכבים לפני רכישה.

 

עלויות נוספות ונלוות לרכישת רכבים חדשים ומשומשים

רגע לפני רכישת רכב, האם אתם יודעים מה הן העלויות הנלוות לרכישתו? בין אם אתם רוכשים רכב במסגרת תוכנית ליסינג פרטי או תפעולי, יהיו עלויות נלוות לכך. בין העלויות הנלוות לרכישת רכב, קודם כל חשוב לציין כי מומלץ לעבור בדיקת קנייה.

כמובן, הבדיקות האלו עולות כסף, אבל הן מספקות לכם ראש שקט ושקט נפשי. אם אתם עומדים לרכוש רכב, וזה לא משנה מהיכן, אתם צריכים לעבור בדיקת רכב לפני קנייה. את הבדיקות האלו ניתן לעשות בשלל קומפיוטסטים המפוזרים בארץ, אבל אפשר גם ללכת למוסכניק שאתם סומכים עליו. בואו נגיד ככה, אם אתם רוכשים רכב מאוד יקר ואתם רוצים להיות בטוחים ב-100% שהכול בסדר, לכו לקומפיוטסט ותקבלו אסמכתא רשמית שהרכב עבר בדיקה.

 

האם כדאי לעבור בדיקת קומפיוטסט? וכמה היא עולה בד"כ?

אתם לא יכולים לדעת מה יביא אתו המחר, ככה שעדיף להיות מכוסים מהבחינה הזאת. לידיעתכם, בדיקת רכב לפני קנייה עשויה לעלות בין 450 ₪ ל-650 ₪ ומעלה. זה תלוי בסוג הרכב. מעבר לבדיקה לפני קנייה, כמובן שיש לכם גם עלויות נוספות של ביטוח לרכב.

אמנם אנחנו לא נכליל את הביטוח המקיף, אבל כן נכלול את ביטוח החובה בעליות נוספות לפני רכישת אוטו חדש, או משומש. ביטוח חובה הינו חובה על פי החוק, מה שלא מותיר לכם שום ברירה. מעבר למה שציינו עד כה, יש כמובן גם את העלות של העברת הבעלות על הרכב.

 

מי משלם את העברת הבעלות על הרכב?

אמנם אין שום חוק בנושא הזה, אבל נהוג כי הרוכש של הרכב משלם את העברת הבעלות. עוד כדאי לדעת, לפעמים ישנן עלויות נוספות על כל מיני פיצ'רים אשר היבואן יכול להתקין לכם ברכב. למשל, מצלמת רוורס, מערכות מולטימדיה, מצלמות בקדמת הרכב ובצדדיו, חלון בגג, פנסים שקופים, גלגלי מגנזיום גדולים יותר ועוד.

יחד עם זאת שישנן עלויות נוספות על פיצ'רים כאלו, חשוב לזכור שגם ניתן להתמקח על כך. אם אתם רוכשים רכב מיבואן שעוסק בייבוא מקביל, אתם בהחלט יכולים לנסות לכלול את התקנת הפיצ'רים כחלק מהעסקה של רכישת הרכב. לא תמיד זה יהיה אפשרי, אבל בחלק מסוכנויות הרכבים אתם יכולים לקבל מתנות של ממש. שווה.

 

עלויות נלוות לייבוא מקביל וייבוא אישי של רכבים מיוחדים

ואם כבר דיברנו על ייבוא מקביל של רכבים, חשוב גם לדבר על ייבוא אישי של רכבים לישראל. ייבוא אישי של רכבים לא עולה לכם כמו רכישת רכב מהסוכנות, אלא יקר יותר. אתם תצטרכו להוסיף מיסים על ייבוא אישי, לפעמים גם מיסי נמל לא נמוכים בכלל.

יחד עם זאת, אם אתם יודעים שיש לכם רכב חלומות, זה יהיה שווה את זה. אם אתם צריכים ייעוץ נוסף בנוגע לרכישת רכבים, אנחנו ממליצים לכם לפנות לחברת קפיטל מוטורס. חברת קפיטל מוטורס מספקת שירותי ליסינג פרטי מזה שנים רבות, לרבות ליסינג פרטי ללא מקדמה ו-100% מימון על רכישת רכבים חדשים. אם אתם צריכים צוות של מקצוענים בתחום הרכב שייעץ לכם, קפיטל מוטורס הם הכתובת המדויקת עבורכם. ניתן לפנות לחברה דרך אתר האינטרנט, אך גם ניתן ליצור קשר טלפוני ולהתייעץ עם מומחה רכבים ועסקאות ליסינג פרטי.

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מכוניות איטלקיות
רכב
מה היתרונות של רכבים איטלקיים?

הרכבים האיטלקיים מתאפיינים באיכות וחוש עיצובי מפותח. כאשר מתכננים רכב באיטליה, הם לוקחים בחשבון לא רק את היכולת הטכנית של הרכב, אלא גם את האסתטיקה שלו. התשוקה ליצירת מוצרים שמשלבים

רכב לאחר תאונה
רכב
מתי כדאי לשלוח את הרכב לפירוק?

שליחה של הרכב לפירוק היא צעד שלא תמיד נעים לנו לבצע. הרכב שהיה איתנו שנים רבות הולך לרדת מהכביש, ואנחנו מנסים לעשות כל מה שאנחנו יכולים כדי להשאיר אותו בתנועה.

מנוע רכב
רכב
במה עוזר הדלקן?

אם הגעתם לכאן, יכול להיות שאתם מתלבטים אם להעניק לעובדים שלכם את האפשרות לתדלק את רכבי החברה באמצעות דלקן או שאולי אתם העובדים שמתלבטים אם לקבל את ההצעה המפתה –