עושים סדר בתיק הביטוחים

לכל אחד יש תיק ביטוחי משלו. התיק הביטוחי שלכם לא זהה לתיק של אף אחד אחר. כל אדם מתאים את התיק הביטוחי למה שהוא צריך. וכמו שהצרכים שלנו משתנים, גם הצורך בביטוחים שונים משתנה. זו אחת הסיבות להמלצה על עריכת בדיקת ביטוחים תקופתית. כי באמצעות בדיקה כזו מייעלים את התיק הביטוחי בצורה משמעותית.

 

איך עושים סדר בתיק הביטוחי?

הצעד הראשון לעריכת הסדר בביטוחים, תהיה לבצע בדיקה לאיתור כל הביטוחים הקיימים. רק לאחר שתדעו על מה אתם משלמים, מה כל ביטוח כולל ואילו ביטוחים חסרים לכם, תוכלו לדעת איך ניתן לייעל את התיק הביטוחי שלכם.

בדיקת ביטוחים היא בדיקה פשוטה אותה כל אחד יכול לבצע באופן עצמאי באמצעות כניסה לאתר הר הביטוח הממשלתי שהוקם במטרה להנגיש את המידע הביטוחי לציבור המבוטחים. כל שעליכם לעשות הוא להזין פרטים מזהים במערכת ולאחר אימות הנתונים לבחור בשירות חיפוש ביטוחים על שמי.

רשימת כל הביטוחים הקיימת על שימכם תופיע ואת הרשימה הזו תוכלו לייצא לדו"ח המכונה "דו"ח הר הביטוח". לאחר שיש לכם את הדו"ח, תצטרכו לעבור שורה אחר שורה ולבדוק איך ניתן לייעל את הנתונים. אם אתם מעוניינים להקל מעצמכם, פנו לאנשי מקצוע העוסקים בתחום במומחיות והם בודקים כפל ביטוחים, מאתרים ביטוחים כל זה ניתן ללא עלות והרווח הוא גדול.

 

מה ניתן לאתר באמצעות בדיקת ביטוחים?

 

כפל ביטוחים

מצב של כפל ביטוחי הוא מצב בו אדם משלם למספר חברות ביטוח על אותו ביטוח. וכך, יש לו מספר ביטוחים זהים על שמו. הוא לא מרוויח מכך, להפך, בבואו לממש את הביטוח, חברות הביטוח ישאו יחד בנטל לתשלום. ובמקום שכל אחת מהן תפצה אותו, הוא מקבל את אותו הפיצוי שהיה יכול לקבל אם היה מבוטח בחברת ביטוח אחת. לאחר איתור ביטוחים קיימים ניתן לאתר ביטוחים כפולים ולבטל אותם. כך נחסכים מאות שקלים.

 

חוסר ביטוחי

לפעמים הביטוח הקיים לא נותן מענה מספק לצרכים הקיימים. באמצעות בדיקה שגרתית ניתן לראות מה כוללת הפוליסה ובמקרה הצורך, לרכוש כתבי שירות נוספים והרחבות להרחבת היקף הביטוח.

 

פרמיה יקרה

ענף הביטוח מתפתח ללא הרף וכך, כאשר חברות ביטוח רוצות "למשוך" אליהן קהל יעד, הן מוזילות מחירים. את העניין הזה יכולים לנצל מבוטחים על ידי עריכת השוואת מחירי ביטוח בין ביטוחים שונים. לפעמים מבוטחים מגלים שהם משלמים פרמיה יקרה ביחס למחירי פרמיות הביטוחים המוצעים בשוק. במצב כזה חשוב לבדוק מה כולל הביטוח וכך לקבל החלטה מה הביטוח המתאים יותר.

 

לסיכום

כדי לא להגיע למצב של חסר ביטוחי, תשלום על ביטוחים לא רלוונטיים או כפולים, חשוב לערוך בדיקת ביטוחים שגרתית מידי תקופה ובכך לוודא כי התיק הביטוחי יעיל. תמיד ניתן לפנות אל סוכן ביטוח שיבדוק עבורכם את הנתונים ויעשה את העבודה בשבילכם.

כפל ביטוחים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ביטוח
ביטוחים
מדוע כדאי להשתמש בשירות של הר הביטוח?

מספר המתעניינים בשירות שניתן מטעם "הר הביטוח" עלה בימים האחרונים. תרחיש זה בא לידי ביטוי בעקבות סדרת כתבות מרתקת שעלתה במהדורת חדשות מוכרת. גם אנחנו, בדומה לקוראים שלנו, צפינו בכתבה

מבנה מבוטח
ביטוחים
הומי (Hommie) – ביטוח דירה אונליין

ביטוח דירה נועד לשמור על הנכס החשוב והיקר ביותר לרוב המשפחות הישראליות ובכלל – בית המגורים. כל תקלה או אסון אשר יפגעו במבנה הבית, יכולים להוביל לקטסטרופה כלכלית עקב תיקונים

הרמת גלגל
ביטוחים
ביטוחים באופנוע – כל המידע

ביטוח לאופנוע הוא עניין רגיש, ולעתים הוא בין הנושאים הראשונים שיזכירו בפניכם בעת שיגלו שאתם רוכבים על אופנוע – מיד אחרי הסיכון. יש מספר נקודות חשובות שעלינו להכיר מבחינת ביטוחים