עורך דין תאונות עבודה – למה חשוב לפנות דווקא אליהם?

חוויתם תאונה הנחשבת כתאונת עבודה וכעת אתם יושבים בבית בתהליך החלמה וממתינים בציפייה לשוב לעבודה שלכם. גם אם זאת אפשרות עתידית וגם אם לא, אחרי תאונת עבודה, לאחר ההחלמה, כדאי שתתעסקו גם בפיצויים ובהטבות שמגיעות לכם בעקבותיה, תוכלו להיעזר עורך דין מומחה אשר ילווה אתכם בתהליך. עורך דין תאונות עבודה – למה חשוב לפנות דווקא אליהם?

 

תאונת עבודה – הגדרה

תאונת עבודה היא תאונה אשר התרחשה בדרך הלוך, חזור או במהלך העבודה. במקרים בהם אדם ניזוק בגופו במהלך התאונה, לעבודתו יש אחריות כלפיו והוא זכאי לכל מיני זכויות מצד העבודה שלו אך גם מהביטוח הלאומי. כמובן שעל מנת להיות מוגדר כאדם שחווה תאונת עבודה, עליכם להוכיח כי אכן התאונה התרחשה בהקשר העבודה. הנה כמה דוגמאות:

  1. תאונת דרכים
  2. התקף לב או שבץ (נדרש להוכיח קשר ללחץ בעבודה לדוגמא)
  3. תאונה באתר בנייה
  4. החלקה

לא הכול שחור או לבן, או שכן?

ראשית, כדאי לפנות דווקא לקבל שירות מעורך דין תאונות עבודה כי עולם המשפט הוא סך הכול די שחור ולבן, תאונת עבודה או לא תאונת עבודה, אך בפועל יש קשת רחבה ואופציה שתאונות ייחשבו כתאונת עבודה או שלא תצליחו להחשיב אותן ככזאת. חשוב לפנות דווקא לעורך דין תאונות עבודה על מנת שיהיה איש מקצוע שיוכיח עבורכם את הקשר והאחריות של מקום העבודה לתאונה שחוויתם ובכך, גם את מה שמגיע לכם.

 

עורך דין תאונות עבודה ישיג את הזכויות שלכם

הביטוח הלאומי מכיר בתאונות עבודה, וישנו אפילו ביטוח פרטי שמתייחס לכך. במידה והצלחתם להוכיח שמדובר בתאונת עבודה, במיוחד אם נעזרתם בשירותיו של עורך דין תאונות עבודה, הגיע השלב הבא לממש את הזכויות שלכם. סביר כי אתם כלל לא בטוחים מה מגיע לכם כעת וכיצד לממש זאת ולצורך כך, חשוב לפנות דווקא לשירותיו של עורך דין תאונות עבודה כי הוא גם יודע מה לדרוש, וגם כיצד לדרוש זאת.

 

הם אנשי המקצוע

כנראה שאתם פוגשים אנשי מקצוע במהלך כל חייכם בכל מיני צמתים בחיים ומשימות, אז זכרו כי גם כאן, חשוב לפנות לליווי של עורך דין תאונות עבודה כי הוא איש המקצוע בנושא, הוא מכיר את הדין לעומק ויודע בדיוק מה עשוי להיות מגיע לכם ועל מה חשוב לשים דגש בדרך.

 

אם חוויתם תאונת דרכים כנראה שתרצו שמישהו יטפל לכם בכל העניינים המשפטיים, במיוחד אם נפגעתם באופן חמור ואתם לא כשירים להתמודד עם הבירוקרטיה הזאת בזמן הקרוב. חשוב לפנות לעורך דין תאונות עבודה על מנת שהוא ידאג לכול הזכויות שלכם וגם ידאג שלא תעשו טעויות בדרך שיפגעו אחר כך בזכאות שלכם לפיצוי לדוגמא.

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לְהִתְגַרֵשׁ
עריכת דין
החלטתם להתגרש? כך תתחילו את התהליך

תהליך גירושין הוא בדרך כלל לא קל. לאו דווקא בגלל הסכסוך בין בני הזוג המבקשים להתגרש אלא גם בגלל הקושי הריגשי שבו התהליך כרוך ובנוסף אם יש ילדים, צריך גם

שירותי נוטריון
עריכת דין
7 סיבות מכריעות מדוע שירותי נוטריון חיוניים להגנה על האינטרסים המשפטיים שלך

בכל הנוגע לעניינים משפטיים, הבטחת ההגנה על האינטרסים שלכם היא בעלת חשיבות עליונה. אחת הדרכים להשיג זאת היא באמצעות שירותי נוטריון. נוטריונים ממלאים תפקיד מכריע בעסקאות משפטיות, ומספקים רובד נוסף

רשלנות רפואית - מאיפה מתחילים ומה עושים
עריכת דין
רשלנות רפואית – מאיפה מתחילים ומה עושים

הרפואה המודרנית מאפשרת לנו ליהנות ממגוון שירותים בריאותיים, החל מבדיקות שגרתיות וטיפולים קוסמטיים ועד ניתוחים מורכבים ביותר. בכל אחד מהטיפולים הללו אנחנו מצפים לקבל את השירות המקצועי ביותר ולצאת עם