עוברים מעסקים לביזנס: הכל על קורס אנגלית עסקית

כל מי שמהווה חלק מהעולם העסקי המודרני יודע כמה אנגלית ברמה גבוהה היא תנאי בסיסי והכרחי להצלחה. אנחנו חיים בעולם מודרני שבו כולנו חלק מאותו כפר גלובלי קטן. נגמרו הימים שבהם כל אחד היה מביא את הסחורה שלו לשוק המקומי. כיום ישראלי, אמריקאי, הודי, ואוסטרלי יכולים להיפגש בשיחת וידיאו ולתכנן מהלכים עסקיים. כדי להיות חלק בלתי נפרד מהעולם הזה לא מספיקה אנגלית רגילה, כזו שאנו משתמשים בה בטיולים בחוץ לארץ או שבעזרתה אנו יכולים להבין סרטים בלי תרגום לעברית.

 

מהי אנגלית עסקית?

אנגלית עסקית היא מעין תת שפה בתוך האנגלית המוכרת לנו. לכל תחום יש את השפה המקצועית שלו, וגם לעולם העסקים. ישיבות עבודה, מיילים, פרזנטציות, פגישות, כל אלו מתנהלות בשפה המקצועית הזו שנקראת אנגלית עסקית. אם אתם רוצים להיות חלק משמעותי מהעולם העסקי ולהגיע להישגים ולהצלחות אתם פשוט חייבים אנגלית עסקית ברמה גבוהה מאוד, לא מדובר כאן על יתרון או על פריבילגיה, זהו צורך הכרחי ובסיסי.

 

איך אפשר לשפר את האנגלית הבסיסית?

אם הגעתם עד כאן והאנגלית שלכם לא משהו, אל תתייאשו. יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם. כיום ניתן להירשם לקורס אנגלית עסקית שיסייע לכם באופן משמעותי וישפר מאוד את רמת האנגלית העסקית שלכם. את הפרטים המלאים תוכלו למצוא כאן בקישור הזה: https://topprep.co.il/%D7%90%D7%A0%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%AA-%D7%A2%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%AA/. בינתיים נספר לכם שכשאתם נרשמים לקורס אנגלית ב- TopPrep, אתם הולכים ללמוד ממרצה דובר אנגלית שהוא גם איש עסקים עם הרבה מאוד ניסיון, כך שהוא מכיר היטב את העולם הזה.

 

אז איך הקורס עובד בפועל?

קורס האנגלית העסקית כולל כמה אלמנטים. האלמנט הראשון הוא שיעור פרטי. על פי בדיקה שנערכה הסתבר ששיעורים פרטיים הם המתאימים ביותר לתלמידים ואלו שתורמים לאנגלית העסקית שלהם ברמה הכי גבוהה. ב- TopPrep תוכלו לבחור כמה מסלולים, 10, 20, ו- 30 שעות לפי רמת האנגלית העסקית הנוכחית שלכם. האלמנט השני הוא מועדון דיבור. מועדון הדיבור מורכב מקבוצה של 5 תלמידים שפשוט מדברים ביניהם באנגלית עסקית, כאשר הם מלווים על ידי מורה מקצועי. תאמינו לנו, זו פשוט הדרך הכי טובה ובטוחה ללמוד את השפה. זה קצת מביך וקשה בהתחלה, אבל זה משתלם בגדול. מועדון הדיבור מאפשר לכם לצבור ניסיון ששווה זהב ולעמוד מול אנשים שאתם לא מכירים. מפגשי המועדון הם מקוונים כך שלא תצטרכו לצאת מהבית ולבזבז זמן כדי להשתתף בהם.

 

סיכום

ברור לכולם היום שאנגלית היא אחד מכישורי החיים הבסיסיים ביותר. כל מי שקשור לעולם העסקי חייב מלבד שליטה באנגלית גם רמה גבוהה של אנגלית עסקית, בלי זה יהיה קשה מאוד להתקדם ולהגיע להישגים משמעותיים. אז אם אתם לא דוברי אנגלית אין סיבה להתייאש, פשוט תירשמו לקורס ותראו כמה האנגלית שלכם תשתפר!

תלמידה

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אותיות
לימודים
 4 יתרונות בקורס אנגלית נוסף לילדים

רוצים לתת לילדים שלכם יתרון ענק לעתיד? מתכננים רילוקיישן למדינה אחרת? מעוניינים שהילדים שלכם ידעו אנגלית ולא רק בשביל מבחנים ובגרויות? ישנם המון יתרונות בתגבור לימודי האנגלית של ילדכם מעבר

בחור כותב משהו על נייר
לימודים
חמש הדרכים היעילות ביותר לבחור תחום לימודים

סיימתם לימודים בסיסיים ולא יודעים מה עכשיו? מנסים למצוא כיוון לימודים אבל מבולבלים לגבי מה שהכי מתאים לכם? ריכזנו עבורכם את חמש הדרכים הכי יעילות לבחור תחום לימודים שיהיה בדיוק

זכוכית מגדלת ודפים
לימודים
דרכים לסיוע בכתיבת עבודה אקדמית 

כתיבת עבודות אקדמיות איננה משימה פשוטה בדרך כלל, שכן, היא דורשת מסטודנטים יכולת ביצוע משימות שונות, אשר כוללת ביצוע של מחקר, הכנת ראשי פרקים, איסוף מקורות ביבליוגרפיים ועוד. בנוסף לכך,