מתנות קטנות שמזכירות רגעים טובים

אירועים חשובים, משמעותיים ומשמחים תופסים מקום חשוב בחיינו, שכן הם הזכרונות המשמעותיים שהולכים איתנו ומניעים אותנו קדימה. לאחר היציאה שלנו מהסגרים של הקורונה, ובהגיענו לתקופת הקיץ, אירועים שמחים ומשמעותיים הולכים ומתרבים. זו ההזדמנות לשמח את היקירים לכם ולהעניק להם מתנה בלתי נשכחת- מתנה קטנה שמזכירה רגעים טובים.

 

אנשים טובים באמצע הדרך

השיר הזה, מסמל אולי בצורה הברורה ביותר את משמעות הטוב בחיינו- אנשים טובים שיוצרים חוויות משמעותיות ובלתי נשכחות. 

חשוב לשמור על הזכרונות האלו ואף לתת גמול קטן וצנוע לאותם אנשים שיצרו אותם עבורנו, מגיע להם!

הם יכולים להיות בני משפחה, חברים טובים ואף מכרים. עמיתים לעבודה ואף עובדי חברה או ארגון ואפילו צוות בית ספר ותלמידים. הם גם יכולים להיות אתם! 

מה עושים? חורטים את הזכרונות, תרתי משמע – בלב וגם על מחזיקי מפתחות. 

 

מתנות קטנות שיחרטו רגעים גדולים

במתנה קטנה תוכלו להעניק תודה גדולה לאדם אחר. אפשרות נוספת היא להעניק אותה לעצמכם ולהזכיר חוויה משמעותית או רגעים טובים.  

המלצה שלנו? תחרטו את המילים המשמעותיות שילכו איתכם או עם אהוביכם לכל מקום, כי רגע קטן יכול לתת כח גדול. 

את המילים החשובות לכם ביותר – אלו שנושאות על גביהן תודה או אלו שמסמלות את הרגע הטוב, ניתן לחרוט על גבי מחזיקי מפתחות, גביעים, מדליות, או מצפן. ניתן להצמיד אותם לכל מפתח, תיק, או ציוד אישי. 

מעבר למשמעות המיוחדת, מחזיקי המפתחות הם מתנה פרקטית, וכך נוצר שילוב מנצח של שניהם. 

אנשים המקבלים מתנות המעוצבות עבורם באופן אישי נוטים להתרגש יותר, להביע תודה מעומק ליבם ולשמר את המתנה לאורך זמן עד שנים. לא נדרשת מחווה גדולה מדי, אלא דווקא במקרה זה מתנה קטנה תעשה את העבודה. 

 

ההשקעה קטנה והתמורה גדולה 

אין צורך להתרוצץ ולחפש את המתנה המושלמת. היא נמצאת מתחת לאף בלחיצת כפתור. תוכלו להזמין אותה באינטרנט, במגוון עיצובים ובהתאמה אישית. במחיר נמוך תוכלו להזמין מתנה אישית וייחודית. 

הכי חשוב- המתנה יכולה להגיע עד אליכם או אל יקיריכם במשלוח עד הבית. 

 

גאוות יחידה והכרת תודה

אם מדובר בחברה שרוצה להעניק לעובדיה מתנה אישית שתיצור גאוות יחידה, ניתן לפנק את העובדים במחזיק מפתחות ייחודי שעליו יוטבע לוגו החברה. 

בהשקעה קטנה תוכלו לקבל כמות גדולה ובעיקר תמורה גדולה, שתשמח את העובדים שלכם, או את באי החברה ואורחיה. אם מדובר על אירועי סוף שנה במקום עבודה ובארגונים מדובר כנראה במתנה המושלמת. 

בתקופת מסיבות סוף שנה וסיום הלימודים, תרצו בוודאי להכיר תודה לצוותי ההוראה. מדובר במתנות אישיות ומשמחות, שיביעו תודה בצורה האותנטית והמשמחת ביותר. ניתן להזמין אותן עבור מורה או צוות שלם, וגם עבור התלמידים עצמם. 

 

מתנה קטנה תגמול גדול

לסיכום נמליץ לשמר רגעים קטנים ולהכיר תודה במתנה קטנה וצנועה, מחזיק מפתחות עם חריטה או תמונה אישית, שתביע תודה גדולה במינימום השקעה. 

מתנות קטנות שיחרטו רגעים גדולים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מופע טלפתיה
אירועים
5 עובדות על השיטות שמאחורי מופע טלפתיה

תוכניות טלפתיה כבשו את הקהל במשך עשרות שנים ביכולת העל טבעית לכאורה שלהם לקרוא מחשבות ולהעביר מחשבות. עם זאת, מאחורי ההופעות מעוררות הכבוד מסתתרת סט של שיטות וטכניקות מסקרנות. במאמר

שלא נדע - הכול על תכנון אזכרה
אירועים
שלא נדע – הכול על תכנון אזכרה

מי שצריכים לתכנן אזכרה של אדם קרוב בפעם הראשונה בחייהם, מוצאים את עצמם חסרי אונים. שכן, מדובר בהליך שאינו מוכר להם ומוטלת עליהם אחריות רבה. תרחיש זה אירע לפני כמה

אמן החושים
אירועים
איך מתכוננים למופע של אמן חושים?

הילד שלכם חוגג יום הולדת? אולי דווקא בר מצווה? מפיקים אירוע לעובדי החברה? באירועים רבים אתם יכולים למצוא את עצמכם מחפשים הופעה שתבדר את הקהל שמגיע. הופעה של אמן חושים

ברכות לימי הולדת
אירועים
4 פעילויות שוות ליום ההולדת

כל אחד רוצה לקיים מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת. כזו שתגרום לו לזכור את היום המיוחד לאורך שנים רבות. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק איך אפשר לעשות זאת על

מופע קסמים
אירועים
מופע קסמים – לא רק לילדים!

מופעי קסמים קיימים כבר אלפי שנים, והם עדיין קסומים היום כמו פעם. אם אתם מחפשים לתבל את האירועים שלכם או סתם צריכים משהו נוסף כדי להפוך את המסיבה שלכם למיוחדת,

ידיים
אירועים
המדריך המלא למאורסת הטרייה

יש לא מעט נשים מאורסות שמוצאות את עצמן חסרות ידע בכל הנוגע להליך שצפוי להן בהמשך הדרך, לקראת החתונה ולאחריה. כדי לסייע להן, החלטנו להוציא מדריך מקיף שיציג מה מאורסת