מתי תצטרכו נוטריון אמריקאי?

תרגום נוטריוני נועד לספק תוקף משפטי למסמכים המועברים משפת מקור אל שפת יעד. התרגום הנוטריוני משמש כמסמך תקף בפני עצמו ורק נוטריון בעל רישיון מורשה להפיקו.  תרגומים נוטריוניים נחלקים לכאלה אשר הנוטריון מתרגם בעצמו וכאלה שהוא מעביר לתרגום של גורם מקצועי. כאשר התרגום נעשה על ידי אחר, הנוטריון נדרש לצרף אליו אישור המעיד על תוקפו. על תרגומים נוטריוניים במאמר שלפניכם.

 

מסמך קביל

תרגום של מסמך על ידי נוטריון נועד להפוך אותו לקביל בפני הרשויות במדינות זרות. תרגום נוטריוני הוא תרגום שאושר על ידי נוטריון בא כוחה של המדינה, וקיבל  חותמת רשמית. תפקידו של נוטריון אמריקאי בישראל הוא לוודא כי אכן התרגום משקף בצורה מדויקת את הנכתב במסמך המקורי. ככל שיימצא פגם בתרגום, האשמה נחה על הנוטריון שאישר אותו.

 

אימות חתימה על נכס

באימות חתימה של נוטריון אמריקאי על נכס אין חובה שהדבר יהיה בשגרירות. וניתן לחתום על אימות חתימה על נכס בארצות הברית אצל כל נוטריון אשר דוברת אנגלית על בוריה. על מנת לספק  מגוון מסמכים הנדרשים בארצות הברית חלה חובה על הנוטריון להיות בקיא באנגלית ובעברית לרבות הניואנסים לכל שפה ובדרישות הרשויות האמריקאיות לעניין התרגום.

 

בשגרירות או בקונסוליה

שגרירות ארצות הברית בישראל מעניקה מגוון שירותי אימות נוטריוני למסמכים אשר נדרשים בארצות הברית אך אלו ניתנים לאזרחים אמריקאים בלבד. השירותים הנוטריוניים הינם בנוכחות קונסול אמריקני ויש לקבוע לכך מועד מראש כאשר זמני ההמתנה לתור עשויים להיות ארוכים.

 

אפוסטיל על תרגום נוטריוני

לפעמים נדרש אישור חתימת אפוסטיל על אישור הנוטריון למסמך מתורגם לאנגלית. אישור אפוסטיל מהווה אישור רשמי של המדינה כלפי מדינות אחרות החברות באמנת האג שמאמת את החתימה על גבי תעודה ציבורית. אחת מהתעודות הציבוריות המאושרות באישור אפוסטיל היא אישור נוטריוני.

חתימת אפוסטיל מאשרת כי התעודה היא אכן רשמית, מקורית, והונפקה על ידי הגורם הממשלתי או אחרים שמוסמך להפיקה. ניתן לקבל חתימת אפוסטיל על גבי אישור נוטריוני במחלקת אישורי אפוסטיל של בתי המשפט. האישור ניתן לאחר בדיקה שהנוטריון מופיע ברשימת הנוטריונים המוסמכים ולאחר תשלום האגרה.

 

שירותים רלוונטיים

משרדים המציעים שירותי נוטריון אמריקאי, נדרשים להחזיק ברישיון לעסוק בתחום והם נדרשים לעבוד על פי הנהלים שנקבעו בדין. במשרד של נוטריון אמריקאי, תוכלו לבצע חתימות על מגוון מסמכים שונים אשר מיועדים לשימוש בארצות הברית, לרבות מסמכי ייפוי כוח, תצהירים שונים, צוואות, הצהרות, שבועות,  חתימה על אג"ח בארה"ב ועוד.

 

סיכום נוטריון אמריקאי

לסיכום הנושא, חתימה של נוטריון אמריקאי קבילה בכלל המדינות בארצות הברית והדבר יכול לחסוך זמן ובירוקרטיה עבור אזרחים אמריקאים הגרים בישראל. ניתן להגיש מסמכים אל נוטריון אמריקאי, הן בשגרירות ארצות הברית  והן במשרדי נוטריון ישראלים המציעים שירות כזה.

זכוכית מגדלת

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לְהִתְגַרֵשׁ
עריכת דין
החלטתם להתגרש? כך תתחילו את התהליך

תהליך גירושין הוא בדרך כלל לא קל. לאו דווקא בגלל הסכסוך בין בני הזוג המבקשים להתגרש אלא גם בגלל הקושי הריגשי שבו התהליך כרוך ובנוסף אם יש ילדים, צריך גם

שירותי נוטריון
עריכת דין
7 סיבות מכריעות מדוע שירותי נוטריון חיוניים להגנה על האינטרסים המשפטיים שלך

בכל הנוגע לעניינים משפטיים, הבטחת ההגנה על האינטרסים שלכם היא בעלת חשיבות עליונה. אחת הדרכים להשיג זאת היא באמצעות שירותי נוטריון. נוטריונים ממלאים תפקיד מכריע בעסקאות משפטיות, ומספקים רובד נוסף

רשלנות רפואית - מאיפה מתחילים ומה עושים
עריכת דין
רשלנות רפואית – מאיפה מתחילים ומה עושים

הרפואה המודרנית מאפשרת לנו ליהנות ממגוון שירותים בריאותיים, החל מבדיקות שגרתיות וטיפולים קוסמטיים ועד ניתוחים מורכבים ביותר. בכל אחד מהטיפולים הללו אנחנו מצפים לקבל את השירות המקצועי ביותר ולצאת עם