מקרים ותגובות בעת תאונת אופנוע

בתקופה האחרונה אנו עדים לצערנו ללא מעט מקרים ותגובות לא הולמים שבאים לידי ביטוי לרוכבי אופנוע לאחר תאונת אופנוע. הדבר גרם לנו להבין כי יש צורך בכתיבת מדריך מעמיק בנושא שיאפשר לכל הנוכחים לדעת בדיוק איך להתנהל ומה להגיד. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת וכנראה לא ידעתם עד כה.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב תוך ליווי צמוד מטעם גורמים שיודעים דבר או שניים אודות המקרים והתגובות המדוברים שבאים לידי ביטוי בעת תאונות של אופנועים. אם אתם תוהים במי מדובר, דעו כי פנינו אל רוכבי האופנוע בעצמם. אנשים שעברו בשנים האחרונות תאונה וחוו על בשרם את התגובות הלא המתאימות שנשמעו מצד נוכחים במקום ועדי ראייה. ביקשנו מהם לשתף אותנו בכל הפרטים שאתם ,אנשים שעשויים להיתקל במצב שכזה, צריכים לדעת.

 

מה התגובות המתאימות שצריך לומר בעת תאונת אופנוע?

אם מצאתם את עצמכם נתקלים במקרה בתאונת אופנוע, אתם צריכים לדעת שיש תגובות הולמות שצריכות להישמע מכם ודברים מאוד מסוימים שאתם צריכים לעשות. קודם כל, אתם צריכים להתקשר אל מגן דוד אדום ולדווח כי הייתה תאונת אופנוע. בעת השיחה אתם צריכים להגיב בבירור. שכן, מהצד השני יש מוקדן שלא יודע איפה אתם ומה בדיוק מתרחש מסביבכם. השתדלו למסור את הפרטים הבאים תוך הימנעות מתגובות שיפוטיות:

  • מיקום התאונה
  • מצבו של הרוכב
  • הסבר אודות התרחשות התאונה במידה והייתם עדים לה

 

מה התגובות שראוי להימנע מהן בעת תאונת אופנוע?

אם מצאתם את עצמכם נוכחים בתאונת אופנוע, חשוב מאוד שתימנעו מתגובות שיפוטיות. שכן, לא פעם, אנשים פונים אל רוכב האופנוע בזמן שהוא שכוב על הרצפה מבלי יכולת לזוז ונוזפים בו על חוסר האחריות שלו. אין זה משנה אם רוכב האופנוע אשם בתאונה או שלא. בכל מצב, אתם צריכים להימנע מתגובות כאלו ולתמוך בו ככל שניתן. בכל זאת, מדובר באדם שסובל וזקוק לסיוע מצדכם.

 

הימנעו ממגע עם רוכב האופנוע במידה והוא אינו מסוגל לזוז

לא פעם אנו שומעים על רוכבי אופנוע שמציינים שאנשים טובים שעברו במקום ניסו לעזור להם והזיזו אותם ממקומם במטרה להושיב אותם ולהשקות אותם במים צוננים. ראוי לציין כי נאמר לנו שעדיף ליצור קשר עם נציג מטעם מגן דוד אדום ולברר עמו האם כדאי להזיז את הרוכב או שלא. שכן, יש מקרים שבהם הרוכבים נפגעים באופן קשה והזזה שלהם ממקום אחד לאחר עשויה להביא לפגיעה חמורה עוד יותר מזו שאירעה להם במהלך התאונה.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כל התגובות שאתם צריכים להכיר במידה ותתקלו במקרה של תאונת אופנוע. אנו מקווים שהמדריך הנוכחי העלה את המודעות בנושא ויביא לשינוי בהתנהלות של אנשים שנוכחים בזירות תאונות מסוג זה.

תאונת אופנוע

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שירותי נוטריון
עריכת דין
7 סיבות מכריעות מדוע שירותי נוטריון חיוניים להגנה על האינטרסים המשפטיים שלך

בכל הנוגע לעניינים משפטיים, הבטחת ההגנה על האינטרסים שלכם היא בעלת חשיבות עליונה. אחת הדרכים להשיג זאת היא באמצעות שירותי נוטריון. נוטריונים ממלאים תפקיד מכריע בעסקאות משפטיות, ומספקים רובד נוסף

רשלנות רפואית - מאיפה מתחילים ומה עושים
עריכת דין
רשלנות רפואית – מאיפה מתחילים ומה עושים

הרפואה המודרנית מאפשרת לנו ליהנות ממגוון שירותים בריאותיים, החל מבדיקות שגרתיות וטיפולים קוסמטיים ועד ניתוחים מורכבים ביותר. בכל אחד מהטיפולים הללו אנחנו מצפים לקבל את השירות המקצועי ביותר ולצאת עם

מעשים מגונים לפי החוק
עריכת דין
מה זה מעשים מגונים לפי החוק?

החוק מגדיר מעשה מגונה כמעשה שנועד לשם גירוי, ביזוי או סיפוק מיני, שנעשה ללא הסכמה בוגרת של אחד הצדדים. העונש על עבירה של ביצוע מעשים מגונים יכול להגיע למאסר של