מקלחון לפי מידה – כמה זמן לוקח לייצר

החלטתם להתקין מקלחון אצלכם בבית? ובכן, חדר הרחצה שלכם כבר לא ייראה אותו הדבר. אין ספק שמדובר בשדרוג חוויית המקלחת שלכם, מה שכמובן יצריך התקנה מקצוענית בלבד של סוגי מקלחונים שונים. בואו נדבר על התקנת המקלחון, התאמתו האישית לחדר הרחצה שלכם ומה שבין לבין.

אז כמה זמן ייקח להתקין מקלחות ולבנות אותו בהתאמה אישית לחדר הרחצה שלכם? רגע לפני התקנת מקלחון בהתאמה אישית, חשוב לשאול מספר שאלות ולבדוק מספר דברים. קודם כל, האם הבית כרגע במהלך שיפוץ? אם כן, האם סיימתם להניח קרמיקות בחדר הרחצה? כמו כן, אם אכן הבית במהלך שיפוצים, האם כל הכלים הסניטיריים הותקנו כבר גם הם? לידיעתכם, כלים סניטריים הם השירותים שלנו, האסלות והכיורים, האמבטיות בהן אנחנו משתמשים ועוד.

 

כיצד לשדרג את האמבטיה בקלות? לחץ כאן למאמר.

רגע לפני התקנת מקלחון בהתאמה אישית: כמה זמן ייקח?

רגע לפני שאנחנו מדברים על צוות המקצוענים של חברת https://ishower.co.il/ – התקנת מקלחונים בפריסה כמעט ארצית, בואו ניתן קצת רקע על התקנת מקלחון בצורה הנכונה. כמה זמן זה בעצם אמור לקחת? אז ככה, קודם כל, בואו נבין באיזה סטטוס אתם נמצאים כרגע.

בין אם אתם בשלב הסופי של שיפוץ הבית, או שמא אתם כרגע בכלל לא משפצים, בכל מקרה תוכלו להתחיל כבר עכשיו לבדוק ולהתעניין לגבי מקלחונים מסוגים שונים, גם מקלחונים בהתאמה אישית. באופן כללי ומבלי לקבוע כאן איזשהו כלל אצבע, בדרך כלל ניתן לייצר מקלחונים בהתאמה אישית תוך 14 ימי עסקים, לפעמים תוך פחות זמן. יחד עם זאת, כמובן שיהיה חשוב לוודא מידות נכונות של המיקום בו עומד להיות מותקן המקלחון.

 

מתי לוקחים מידות עבור התקנת מקלחון?

כמובן, לקיחת המידות תתבצע רק לאחר כל השלבים שפירטנו כאן למעלה, כולל התקנת כלים סניטריים, התקנת כיורים, אסלות ועוד (כולל קרמיקות). חשוב לזכור, לפעמים יהיה מספיק לטעות בסנטימטר בודד בכדי לייצר נזילות מים בלתי רצויות.

ובשלב הזה אנחנו חייבים להדגיש, נזילות מים בחדר הרחצה יכולות להוביל לנזקים נרחבים יותר מאשר הנזילות עצמן. אם במקרים מסוימים הנזילות האלו יכולות לגרום אפילו להחלקות של אנשים חלילה, הרי שבמקרים אחרים גם ייתכן שהנזילות יחלחלו אל מתחת לרצפת חדר הרחצה.

 

מה יקרה כשמים יחלחלו ברצפת חדר הרחצה בגלל התקנת מקלחון חובבנית?

במקרים אלו של מים אשר מחלחלים אל מתחת לרצפה שלכם בחדר הרחצה, אתם כבר תצטרכו שירות מסוג אחר, שנקרא ייבוש תת רצפתי. בשורה התחתונה, פשוט אל תתפשרו על שירותי התקנת מקלחונים מכל הסוגים.

חברת I SHOWER מגיעה אליכם בכדי לקחת מידות מדויקות, מייצרת עבורכם מקלחון בהתאמה אישית תוך 14 ימי עסקים או פחות, ומשאירה אתכם לקוחות מרוצים ונכונים להמליץ על השירות לחברים שלכם. כדאי לדעת, חברת I SHOWER עובדת ופועלת בתחום התקנת המקלחונים כבר יותר מ-20 שנים, ככה שאתם בידיים מעולות. בהצלחה!

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ריהוט משרדי
רהיטים
רשימת הרהיטים המלאה שכל משרד צריך

המשרד בו שוכן העסק שלכם הוא סוג של בית שני, וכמו הבית, גם לעיצוב המשרד יש להקדיש תשומת לב רבה. העיצוב משפיע על ההרגשה של העובדים והלקוחות ועל האופן בו

ארון הזזה 3 דלתות מומלץ אונליין
רהיטים
ארון הזזה 3 דלתות מומלץ אונליין

בעידן של תרבות השפע והצריכה, כולנו צריכים שיהיו לנו בבית חללי אחסון גדולים ומרווחים, ואם אפשר שיהיו גם בעיצוב נעים ואלגנטי. ארונות הזזה עונים בדיוק על ההגדרה הזו – הם

שידה
רהיטים
שלושה סוגי ארונות שניתן לקנות לבית שלכם

ארונות הם אחד מהרהיטים החשובים ביותר שתצטרכו לבית שלכם. הם גם כלי עיצוב אבל הם בעיקר כלי חשוב לאחסון הדברים שלכם בצורה מסודרת. ישנם סוגים שונים של ארונות אשר תוכלו

מיטות מעוצבת
רהיטים
4 יתרונות במיטות קומותיים לילדים

ילדים רבים בכל רחבי העולם רוצים וחולמים על מיטות קומתיים וההורים שעומדים מול השאלה הגדולה מוצאים עצמם מזדהים בקלות יתרה עם אותו חלום, כי גם הם היו פעם ילדים ורצו