מפסיקים להיות פראיירים: איך תבצעו טרייד אין מוצלח

שוקלים לבצע טרייד אין ולא יודעים האם הרכב שלכם מתאים או בכלל מתלבטים לגבי העסקה כולה? לפניכם כל מה שצריך לדעת על מנת לבצע טרייד אין מוצלח בקלות ובלי לבזבז זמן.

 

מה זה טרייד אין?

שאלה מצוינת ובהחלט חשוב לענות עליה לפני שנמשיך הלאה – טרייד אין היא עסקה בה תמכרו את הרכב הישן שלכם ותקנו במקומו רכב חדש.

 

הבנתי. למי זה מתאים?

לכל אחד. למשל, מי שלא רוצים להישאר ללא רכב – בסיום עסקת טרייד אין תקבלו את הרכב אותו רכשתם. בנוסף, לא תצטרכו להתעסק עם מכירה וקנייה, כיוון שהכל מתבצע באותה עת – חיסכון אדיר של זמן וכסף.

 

איזה עוד יתרונות יש לעסקת טרייד אין?

עסקאת טרייד אין מוצלחת חוסכת לכם המון בירוקרטיה ובעיקר – היא מאוד נוחה כיוון שניתן לבצע אותה אפילו מבלי לצאת מהבית, מה שהופך אותה להרבה יותר משתלמת לעומת מכירה לאדם פרטי למשל.

כמו כן, אם נשווה עסקת טרייד אין למכירת רכב לסוחר מכוניות, הרי שגם כאן יש יתרון מובהק – חברת טרייד אין לוקחת אחריות מסוימת על העסקה ועל הרכב החדש.

 

איזה מכוניות מתאימות לעסקה כזאת?

כל סוג. לא משנה יש אם לכם מכונית יוקרתית או רכב סטודנטים, טרייד אין ייתן לכם מענה טוב! למשל, בעלים לרכבי יוקרה מדווחים על קושי למכור אותם בשוק החופשי, אך בעסקת טרייד אין, אין בעייה לקבל עבורם רכב חדש.

 

מעולה! איך להכין את הרכב שלי לקראת העסקה?

ראשית, חשוב להשקיע בניקיון הרכב מבפנים ומבחוץ – מעבר לתחושה חיובית, תחזוקת רכב נאותה מראה כי בעל הרכב שמר עליו, טיפל והשקיע בו. את הניקיון מומלץ לבצע לאחר ביצוע טיפול תקופתי ואל תשכחו לשמור ולהציג את האישורים הרלוונטיים:

  • טיפול עשרת אלפים
  • תיקונים שונים במוסך
  • שדרוגים שביצעתם

בנוסף לבדיקה תקופתית, גם עיתוי הטסט חשוב ויכול להועיל לעסקה – ככל שתהיו קרובים יותר למועד בו ביצעתם את הטסט האחרון, מה טוב.

 

יש עוד משהו שחשוב להביא או לדעת?

כן. אל תשכחו להביא את רישיון הרכב ואת תעודת הזהות שלכם ואל תשכחו לבדוק בסמוך לעסקה מהו השווי העדכני של הרכב שלכם – זה יקל על ביצוע העסקה ויראה שאתם רציניים.

 

טיפ אחרון וסיימנו

מדי חודש מחירוני הרכב מתעדכנים ובאופן טבעי, יורדים – במיוחד ברכבים ישנים. המשמעות היא  שהרכב שתקנו בעסקה יחווה ירידת ערך מסוימת, אך הרכב שלכם יחווה ירידה משמעותית הרבה יותר ולכן מומלץ שלא לחכות לעדכון המחירונים, אלא לבצע את עסקת הטרייד אין לקראת סוף החודש.

לסיכומו של דבר, עסקת טרייד אין תחסוך לכם הרבה זמן וכאב ראש, אך חשוב להגיע אליה מוכנים ובעיתוי הנכון. לפרטים נוספים והצעות אטרקטיביות, קאר אקספרס כאן בשבילכם.

רכב יוקרה

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רכב לאחר תאונה
רכב
מתי כדאי לשלוח את הרכב לפירוק?

שליחה של הרכב לפירוק היא צעד שלא תמיד נעים לנו לבצע. הרכב שהיה איתנו שנים רבות הולך לרדת מהכביש, ואנחנו מנסים לעשות כל מה שאנחנו יכולים כדי להשאיר אותו בתנועה.

מנוע רכב
רכב
במה עוזר הדלקן?

אם הגעתם לכאן, יכול להיות שאתם מתלבטים אם להעניק לעובדים שלכם את האפשרות לתדלק את רכבי החברה באמצעות דלקן או שאולי אתם העובדים שמתלבטים אם לקבל את ההצעה המפתה –

מוכר רכבים
רכב
עלויות נלוות ברכישת רכב חדש או משומש

כל מוצר שתרכשו מהמדף יהיה מלווה בתשלומי מיסים מסוימים, לפעמים גם תצטרכו להוסיף עלויות נוספות על כל מיני פיצ'רים. בעולם הרכב זה לא שונה בהרבה, והנה ריכזנו עבורכם את כל