מכפיל חניה – הפתרון למצוקת החניה

גם לכם נמאס לחפש חניה שעות ולבזבז זמן ומאמץ? במאמר הבא נעניק לכם הצצה לפתרון החכם אשר ניתן לכם כעת בדמות מכפיל חניה.

מצוקת חנייה בישראל – אחת הבעיות החמורות של תחום התחבורה

אין עוררין על כך כי במדינה ישראל קיימת מצוקה משמעותית בענף התחבורה, וזאת לאור מיעוט של מקומות חנייה ייעודים הן ברחובות העיר והן בחניונים. זאת ועוד, בערים מרכזיות כדוגמת תל אביב, ירושלים, פתח תקווה ובאר שבע קיימת מצוקת חנייה חריפה מאוד אשר הובילה אזרחים רבים למחאות כנגד הרשלנות לכאורה של ראשי הערים בטיפול בבעיה, כאשר רבים סבורים כי מצוקת החנייה הציבורית גורמת למתח, תסכול וכעס המתבטא לעיתים גם במקרים אלימים. בנוסף, מחקרים אשר נעשו בתחום הראו באופן חד משמעי כי לאור מצוקת החנייה עלולים להתפתח מצבי קיצון ומתח, גם בעבור אנשים נורמטיביים לחלוטין, ולכן ישנה חשיבות עליונה להגעה לפתרון לבעיה באופן מיידי. לאור המחאה הציבורית ופריצות דרך טכנולוגיות, ניתן לקבל פתרונות יעילים אשר יאפשרו להתנהל בדרכים באופן נגיש, ופתרון כזה ניתן כיום בדמות מכפיל חניה – הפתרון למצוקת החנייה.

חניות

מכפיל חנייה – הפתרון למצוקת החנייה בישראל

מודלים עסקיים ייחודים אשר פותחו בתחום התחבורה משנים את הדרך בה אנו נוהגים, ומחנים. אפלפארק פתרונות חניה הינה חברה מובילה בתחומה אשר מתמחה בטכנולוגיות חנייה מתקדמות הנעשות ע"פ מודלים עסקיים קיימים, בכדי להוביל לקבלת מענה באופן מהיר, תוך מתן דגש על רמת איכות יוצאת דופן הניתנת ע"י צוות המהנדסים של החברה. הפיתוח של החברה בדמות מכפיל חנייה מאפשר לפתור את מצוקת החנייה בישראל כמו גם בעולם, באופן קל וטכנולוגי. מכפיל חניה הוא מתקן אשר מנצל את השטח הקטן היחסי של החנייה, לגובה. מדובר במתקן הנבנה בהתאמה אישית לגובה הבניין, ומאפשר להגדיר את מקום החנייה של כל רכב, כמו גם לספק מקום נוסף בעבור רכבים נוספים אשר אותם ניתן להעמיס על גבי המתקן באמצעות זרוע רובוטית. מדובר במתקן קל ונוח לשימוש אשר כבר עתה מותקן במאות בנייני משרדים ומגורים, כאשר ע"פ הצפי של החברה וככל שפרויקטים של תמ"א 38, פינוי בינוי וחניונים ימשיכו להתפתח, מכפיל החנייה יהפוך לנדבך בלתי נפרד מתהליך התכנון והבנייה אשר חייב לכלול מקומות חנייה מוכפלים בעבור הדיירים או העוברים ושבים, כחלק מפתרון בעיית החניות בערים.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות מכפיל חנייה? נציגי חברת אפלפארק כאן לרשותכם

תכנון והתקנה של מכפיל חנייה חייב להתבצע באמצעות אנשי מקצוע ומהנדסים, זאת בכדי לבחון את השטח ולקבע את המשטח באמצעות ציוד מתקדם וכן בדיקות הנדסיות המלוות את התהליך. אם ברצונכם להכפיל את מקומות החנייה אצלכם בבניין מגורים או משרדים, ניתן ליצור קשר עם נציגי החברה באמצעות האתר הרשמי.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מכוניות איטלקיות
רכב
מה היתרונות של רכבים איטלקיים?

הרכבים האיטלקיים מתאפיינים באיכות וחוש עיצובי מפותח. כאשר מתכננים רכב באיטליה, הם לוקחים בחשבון לא רק את היכולת הטכנית של הרכב, אלא גם את האסתטיקה שלו. התשוקה ליצירת מוצרים שמשלבים

רכב לאחר תאונה
רכב
מתי כדאי לשלוח את הרכב לפירוק?

שליחה של הרכב לפירוק היא צעד שלא תמיד נעים לנו לבצע. הרכב שהיה איתנו שנים רבות הולך לרדת מהכביש, ואנחנו מנסים לעשות כל מה שאנחנו יכולים כדי להשאיר אותו בתנועה.

מנוע רכב
רכב
במה עוזר הדלקן?

אם הגעתם לכאן, יכול להיות שאתם מתלבטים אם להעניק לעובדים שלכם את האפשרות לתדלק את רכבי החברה באמצעות דלקן או שאולי אתם העובדים שמתלבטים אם לקבל את ההצעה המפתה –