מידע על החזר מס בגין לידה

אחרי חודשים ארוכים שסחבתן אותו בבטן, לאחרונה בראתן חיים חדשים והבאתן את ילדכן לעולם. הרך הנולד עומד לשאוב מכן לא מעט זמן, אנרגיות ומאמצים, ואין ספק שאתן עומדות בפני תקופת אמהות לא פשוטה כלל. לכן, איפה שאתן יכולות להקל על עצמכן – מומלץ בהחלט לעשות זאת.

המדינה מנסה להקל עד כמה שאפשר על אמהות טריות, הן באמצעות חופשת לידה והן באמצעות תשלומי מס מופחתים, אז הנה כמה פרטי מידע על החזר מס בגין לידה שחשוב שיהיו לכן בכיס, רק ליתר ביטחון.

 

החזר מס בגין לידה – מה הכוונה?

אתן בוודאי יודעות שבתור עובדות במדינת ישראל, אתן משלמות מיסים בגובה שונה, ובהתאם לרמת ההכנסה שלכן. ברגע שאתן יולדות את בנכן או בתכן, אתן זכאיות למגוון הטבות מהמדינה, וביניהן גם נקודות זיכוי שיגרמו להפחתה מיידית בגובה המס שאותו אתן משלמות מדי חודש.

החזר מס בגין לידה מאפשר לכן לקבל נקודות זיכוי בשווי של מאות שקלים מדי חודש, ואלפי שקלים בשנה, בעקבות הלידה המרגשת שאותה עברתן אך לאחרונה.

 

האם החזר מס בגין לידה הוא רק בדיעבד?

כאשר מדברים על החזר מס בגין לידה, מדברים גם על החזר מס שניתן לקבל בדיעבד, לתקופה של 6 שנים לאחור שנת המס הנוכחית, וכן על החזר מס שניתן לממש באופן מידי, ולקבל אותו בצורת נקודות הזיכוי שהזכרנו קודם לכן. באופן כללי, הדבר תלוי בנקודה שבה תחליטו לפנות אל רשויות המס ולעדכן אותן בלידה שעברתן, ובהתאם לממש את זכאותכן.

 

החזר מס בגין לידה – ככה זה עובד

על מנת לקבל החזר מס בגין לידה, הנה מה שתצטרכו לעשות:

  1. איסוף טפסים – טופס מספר 135, טופס מספר 106. טפסים אלו מפרטים את מצבכן המשפחתי שבגינו אתן מבקשות החזר מס, וכן את פרטי ההכנסות שלכן אצל המעביד של שנת המס המדוברת.
  2. צילום צ'ק מבוטל או אישור על קיום חשבון בנק – באופן הזה יוכלו רשויות המס לדעת לאן להחזיר את הכספים.

 

על מנת להבטיח שהחזר מס בגין לידה יתקבלו עבורך בכמה שיותר קלות ובמהירות, כדאי לפנות לחברות הגדולות שמציעות הליך נוח, נגיש, קל ומהיר.

 

כיצד מבצעים החזר מס בגין לידה בפועל?

כאמור, להליך של קבלת החזר מס בגין לידה ממש לא כדאי לפנות באופן עצמאי. מדובר כאן על התעסקות אל מול רשויות גדולות, בירוקרטיה ארוכה ומעייפת, וכן לא מעט אתגרים לאורך הדרך. על מנת לבצע החזר מס בגין לידה בפועל, מומלץ לפנות לחברה גדולה ומקצועית, שמעסיקה אנשי מקצוע שיודעים בדיוק מה הם עושים.

אחת החברות שמציעה את השירות המדובר היא חברת החזרי מס, שכתובת אתר האינטרנט שלה היא taxes-refund.co.il. היכנסו לאתר ותוכלו למצוא מגוון אפשרויות לקבלת החזר מס בצורה יעילה ופשוטה. בהצלחה!

מחשבון ומטבעות

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ייעוץ השקעות
פיננסים
ייעוץ השקעות ע"י רואה חשבון

משקיעים מתחילים או ותיקים, עסקיים או פרטיים, כולנו מחפשים אחר ההשקעות המשתלמות ביותר וכדי שלא נלך שבי אחר הבטחות להשקעות עם הבטחות להתעשרות מהירה לצד אפס אחוזי סיכון, חשוב שילווה

עצמאי
פיננסים
האם עצמאים יכולים לפתוח קרן השתלמות

קרן השתלמות משמשת כסוג של קופת חיסכון עבוד שכירים בארץ. כל חודש סכום מהמשכורת החודשית מופרש לקרן על ידי המעסיק ואותו הסכום פטור ממס ונכנס במלואו לקרן ללא הורדות. לא