מה חשוב לזכור לפני מכירת דירה בכפר סבא?

בשנים האחרונות כפר סבא הפכה להיות מעין פרבר של תל אביב. בנוסף, עיריית כפר סבא היא אחת העיריות הכי מגויסות לפרויקטי פינוי-בינוי בישראל. הודות לשתי העובדות הללו, זה רק הגיוני ששוק הנדל"ן בכפר סבא יגדל ויפרח. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא מה חשוב לזכור ואיך למכור את הדירה שלכם בקלות בכפ"ס.

 

הבינו את שוק הנדל"ן סביבכם

חשוב לחקור את שוק הנדל"ן בכפר סבא ולהבין את הביקוש לדירות באזור. זה יעזור לכם להגדיר מחיר ריאלי ולהבטיח שאתם לא מבקשים יותר מדי או פחות מדי. כדי לעשות את זה, אתם יכולים לפנות לעצמכם שעה או שעתיים בשבוע למשך 3 חודשים, ולעקוב אחרי מחירי הדירות בשכונה שלכם באתרים כמו מדלן או יד2. דרך אחרת היא פשוט לפנות אל מתווך בהרצליה.

מתווכים

דעו את הדרישות החוקיות

לפני מכירת דירתכם, ודאו שאתם מודעים לכל הדרישות המשפטיות הכרוכות בעסקה. ישנם, למשל, ענייני מיסוי כמו מס שבח והיטל השבחה. גם כאן מתווכת נדל"ן אמינה או עורך דין מקרקעים טוב יוכלו לעזור לכם, אבל האמת היא שאתם יכולים לבדוק את הנושא לגמרי לבד.

 

בצע תיקונים ושיפורים נדרשים

כדאי לבצע כל תיקון ושיפור בדירה שלכם לפני הוצאתה לשוק. זה לא רק יעלה את ערך הנכס שלכם, אלא גם יהפוך אותו לאטרקטיבי יותר עבור קונים פוטנציאליים. גם תיקונים פשוטים כמו צביעה או תיקון צירים חורקים בדלתות – יכולים לעשות הבדל גדול. זכרו שאפילו תיקונים כאלה גם יניבו לכם רווח, משום שדירה משופצת תמיד תהיה שווה יותר מדירה שאינה משופצת.

מתווכים

שכירת מתווכת נדל"ן

יכול להיות שכבר הבנתם מהמסרים שעולים בין השורות, שאנחנו מאוד מאמינים במתווכי דירות. כדאי לכם לשקול לשכור את שירותיו של מתווכת נדל"ן בעלת מוניטין שיש לה ניסיון במכירת דירות בכפר סבא באופן ספציפי.

גם בתוך כפר סבא – בחרו במתווך שמתמחה בשכונה שלכם. זה לא משנה אם מדובר בשכונת ותיקים או דווקא בכפר סבא הירוקה. מתווכת דירות מומחית ומומלצת יכולה לספק לכם תובנות חשובות לגבי השוק המקומי, לעזור לכם לקבוע את המחיר הנכון ולטפל בכל הניירת הכרוכה בעסקה.

 

היו מוכנים למשא ומתן

ישראלים לא אוהבים להרגיש שהם "יצאו פראיירים". לכן חשוב לזכור ששלב המשא ומתן יהיה חלק בלתי נפרד ממכירת הדירה. היו מוכנים לנהל משא ומתן עם הקונים הפוטנציאליים, ולגלות גמישות במחיר המבוקש. כמו כן, חשוב להיות ערוכים לענות על שאלות הנוגעות לדירה, כמו ההיסטוריה שלה וכל תיקון או שיפוץ שבוצעו בעבר.

 

סיכום

לסיכום, אם אתם רוצים למכור דירה בכפר סבא – מתווכת נדל"ן יכולה לעזור לכם. בחרו מתוכת שמתמחה בשכונה הספציפית שבה נמצא הנכס שלכם. מתווכת תוכל לעזור לכם גם במשא ומתן, גם בזיהוי נחיצות שיפוצים קלים וגם בהבנת שוק הנדל"ן בכפר סבא.

מתווכים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מגזר הנדל"ן
נדל"ן
למה משמש מספר ה- EIN וכיצד מנפיקים אותו?

השקעות נדל"ן בארה"ב נחשבות לתחום השקעות קורץ במיוחד עבור ישראלים רבים, הפועלים לא אחת להתאגד באמצעות חברה או חברת בת אמריקאית, בכדי להתייעל בכל הקשור להתנהלות מול רשויות המס. בהתאם

Investments
נדל"ן
מהו שכר טרחה עורך דין מקרקעין / נדל"ן?

עורך דין לענייני נדל״ן ומקרקעין הוא המפתח שלכם לעסקה בטוחה שקשורה לנדל״ן. עסקי הנדל״ן יכולים להיות בעלי חוקים נוקשים, לכן מאוד מומלץ להיוועץ בעורך דין לפני שחותמים על חוזים, במיוחד

קניית נכס
נדל"ן
כמה הון עצמי צריך בשביל לקנות דירה

לא מעט אנשים בישראל חולמים לקנות דירה, כי כמה שנים עוד נמשיך לממן את המשכנתא של בעל הבית שלנו? ומה נשאיר לילדים שלנו אם לא את הנכס שרשום של שמנו

השקעה נכונה
נדל"ן
השקעות לזוגות צעירים

אם בעבר השוק היה שייך רק לבעלי ההון, הרי שהיום אלפי זוגות צעירים מהווים שחקנים לא קטנים במגרש ההשקעות. בין אם אלו קרקעות, נכסים או נדל"ן אינטרנטי – כולם רוצים

איש נדלן
נדל"ן
השקעות בנדלן בארץ לעומת בחו"ל

אנשים רבים מבינים היום שהכסף שלהם יכול להיות שווה אפילו יותר עם מגוון אפשרויות ואפיקי השקעה בארץ ובעולם. כן, אם בעבר החשיבה היתה מקומית, הרי שהיום החשיבה על השקעה פורצת