מה חייל צריך לעשות בשביל לקבל אישור למדרסים בשירות הצבאי שלו?

התגייסת חייל? מזל טוב!
אנחנו כאן בשביל ליידע אותך שחיילים רבים מדווחים כי הם חווים כאבי גב וכאבי רגליים בעת נעילת הנעליים הצבאיות.
אנחנו בטח לא צריכים לספר לך שמדובר בנעליים כבדות ומגושמות. הגוף של רובנו לא בנוי לנעול נעליים כאלה, במיוחד לא על בסיס יום-יומי.
אחרי שהתרגלת במשך 18 או 19 שנים לנעול נעלי ספורט או סניקרס, הרגליים שלך פתאום צריכות להתרגל לסחוב את הנעליים האלו למרחקים.
אם לא די בכך, אתה צריך לסחוב משקל רב לזמן ממושך, מצב שעשוי לגרום לכאבים.

אם אתה מרגיש שמאז שהתחלת לנעול את הנעליים הצבאיות הגוף שלך השתבש (זה יכול להיות כאבי גב, כאבי ברכיים, כאבים בכפות הרגליים, בעקב וכדומה), כדאי שתיבדק אצל אורתופד.
ישנו סיכוי סביר שמדרסים יסייעו לך לפתור את הבעיה ולהעלים את הכאב.
דע לך שמדרסים שמותאמים לכף הרגל שלך יאפשרו חלוקה שווה של העומס שנוצר על גופך. מדרסים לחיילים הן אינן מותרות, בעיקר עבור מי שיוצאים לשטח לעיתים קרובות.

 

השתכנעתי, כואב לי בכפות הרגליים ואני צריך מדרסים. מה אני צריך לעשות?

תחילה, אתה צריך לגשת לרופא אורתופד שיבדוק את כף הרגל שלך. ייתכן שאתה סובל מפגם גנטי (למשל מפלטפוס, מצב שבו כף הרגל שלך היא שטוחה לגמרי) שגורם לך לכאבים. יכול להיות גם שכף הרגל שלך אינה בעלת פגם גנטי, אלא אתה סובל מכאבים בעקבות דלקת שנוצרה לאחרונה בעקבות המשקלים הרבים שאתה נושא על גבך.
האורתופד ילפף גבס סביב כפות הרגליים שלך בשביל לקבל תמונה רחבה אודות המבנה שלהן. עניין זה מאפשר לו לראות האם אתה סובל מפגם גנטי או ממצב אחר שגורם לך לסבל.
בנוסף, יתאפשר לרופא לבדוק האם מדרסים יוכלו להקל על הכאבים שאתה מרגיש.

 

סיימתי אצל הרופא, קיבלתי אישור למדרסים, מה עכשיו?

עכשיו אתה יכול לגשת לאחד המכונים הפרטיים בארץ להכנת מדרסים.
אנחנו ממליצים לבדוק את מדרסי החיילים של אינסול מדרסים.
כשתגיע למכון, יבדקו את כפות רגלייך שוב עם גבס או באמצעות בדיקה ממוחשבת כדי שיהיה ניתן להכין עבורך את המדרסים הטובים ביותר, בעלי ההתאמה הטובה ביותר למבנה כף הרגל שלך.
חשוב שלא להתפשר על איכות החומרים. מדרסים מאיכות טובה, יאפשרו לכף הרגל שלך לשהות בנוחות מרבית בתוך הנעליים הצבאיות.
המדרסים יקלו על תחושת החנק של הרגל בתוך הנעל ויאפשרו בין היתר, נידוף מרבי של זיעה.

 

קיבלתי את המדרסים מהחנות, אני לא בטוח איך להשתמש בהן

ההמלצה שלנו היא למדוד את המדרסים בחנות בעת הרכישה ולראות איך הם יושבים על הרגל. במידה והם אינם נוחים עבורך, דע שתמיד ניתן לערוך שינויים כדי לגרום לך להרגיש בנוח.

נעלי ריצה

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כתרים דנטליים
בריאות
6 טיפולי שיניים שכדאי להכיר

חיוך בריא ויפה הוא לא רק עניין של יופי חיצוני, אלא גם סימן לבריאות כללית טובה. טיפולי שיניים מקצועיים עשויים לשמור על שיניים חזקות ובריאות, למנוע בעיות רציניות יותר, ולהעניק

פעולה כירורגית
בריאות
מה העלות של ניתוח כירורגי פרטי?

ההתקדמות הטכנולוגית בעולם הרפואה ועתודת המתמחים המצוינים של מערכת הבריאות הישראלית, הם יתרונות מדהימים עבור מי שזקוק לניתוח. עם זאת, מערכת הבריאות הציבורית בישראל היא מערכת הסובלת ממצוקה של תקציבים

השתלת עדשה שיקום הראייה בעזרת רופא עיניים
בריאות
השתלת עדשה: שיקום הראייה בעזרת רופא עיניים

אנשים רבים ברחבי הארץ והעולם סובלים מבעיות ראייה שונות, ותחום רפואת העיניים המתפתח כל העת – מאפשר סיוע משמעותי במצבים רבים.אחד הפתרונות הפופולאריים לבעיות כמו קטרקט או ירידת ראייה, הוא

מרפאת השתלות שיער
בריאות
איך בוחרים מרפאה להשתלת שיער?

נשירת שיער היא תופעה היכולה להשפיע באופן משמעותי על הביטחון העצמי והרווחה הכללית של האדם. למרבה המזל, הליכי השתלת שיער צצו כפתרון אמין לשיקום צפיפות השיער ושיפור המראה. עם זאת,

האם סיגריה אלקטרונית נחשבת בריאה יותר
בריאות
האם סיגריה אלקטרונית נחשבת בריאה יותר?

עישון הוא הרגל מסוכן הגורם למגוון רחב של בעיות בריאות, כולל סרטן ריאות, מחלות לב ובעיות נשימה. בעוד הפסקת עישון היא הדרך הטובה ביותר להפחית את הסיכונים הללו, מעשנים רבים