מה הסיכון בניתוח הגדלת חזה

בעוד שאחד הניתוחים הפלסטיים הכי נפוצים בישראל הוא ניתוח הגדלת חזה, חשוב לזכור כי עדיין מדובר בניתוח. ז"א שאתן צריכות לקחת בחשבון שכמו בסוגי ניתוחים אחרים, גם כאן קיימים אי-אלו סיכונים שחשוב לדעת עליהם. נסביר:

אין ספק, ניתוח להגדלת החזה מאפשר לנשים רבות לקבל את החזה שהן חלמו עליו במשך שנים, אבל הוא עושה הרבה מעבר לכך. מעבר לזה שאת מקבלת את חזה חלומותייך, את זוכה גם לאפשרות לשפר ולחזק את הביטחון העצמי שלך. נכון, אין ספק שניתוחים אלו לא פועלים כבדרך קסם ומיד משפרים את הביטחון העצמי של האישה, אבל אין ספק שהם מסייעים בכך. אז יחד עם כל הטוב הזה, מה הם הסיכונים בניתוחי הגדלת חזה ב-2020?

 

ניתוחי חזה ב-2020: מה הכי חשוב לדעת?

אפשר לדבר עד מחר על יתרונות ונפלאות בניתוחי הגדלת חזה ב-2020, אבל ברור כי חובה להביא לשיח גם את הסיכונים. קודם כל, חשוב לזכור כי ניתוחים אלו הם עדיין ניתוחים שבמהלכם מוחדר לגופך עצם זר כלשהוא.

דבר זה מחייב אותך לוודא כי את מחדירה לגופך שתלים איכותיים ולא מסרטנים. בעוד שבשנים עברו נכתבו מחקרים על העובדה ששתלי סיליקון מסוימים יכולים לסרטן, היום כבר כולנו צרכנים חכמים יותר ומבצעים סקר שוק לפני פעולות כה משמעותיות כמו ניתוח.

 

אילו סוגי שתלים מוחדרים לגופך במהלך הגדלת חזה?

אחד הסיכונים שחשוב לקחת בחשבון הוא הנושא של השתל. את צריכה לברר אילו סוגי שתלים מוכנסים לגופך, לכמה זמן הם מחזיקים, האם מבחינה סטטיסטית הם נוטים להתפוצץ וכו'. בממוצע, שתלים איכותיים יכולים להחזיק גם 10 שנים.

לאחר 10 שנים בממוצע, השתלים יזדקקו להחלפה. לא בגלל שהם חלילה התפוצצו בגופך, אלא פשוט משום שהם כבר יהיו פחות אפקטיביים. מעבר לנושא של סוג השתלים, חשוב גם לקחת בחשבון את הסיכונים הכרוכים בתהליך ההתאוששות שלאחר ניתוח הגדלת חזה.

 

ניתוחים להגדלת החזה וכל מה שחשוב לדעת לפני

אמנם ניתוח הגדלת חזה הוא לא מאוד מורכב, אבל עדיין הוא יצריך ממך זמן התאוששות בבית. כמה זמן בדיוק? זה משתנה מאישה לאישה, אבל ישנו ממוצע מסוים של זמן התאוששות. קודם כל, במהלך השבוע הראשון שלאחר הניתוח, את תצטרכי לקחת זמן מנוחה משגרתך הרגילה.

חלק מהנשים כבר מסוגלות לחזור לשגרתן לאחר שבוע, אבל ברוב המקרים זוהי תהיה סמי-שגרה, מעין שגרה למחצה. בכל מקרה, פעילות ספורטיבית היא אסורה במהלך החודש הראשון. לאחר כחודש, תוכלי להוריד את חזיית הספורט ולחזור לאט-לאט לפעילות ספורטיבית.

צריכה מידע נוסף? חשוב מאוד לקבל ייעוץ רפואי שמרגיש לך נכון. את צריכה להרגיש שאת מקבלת מענה מוחלט לכל תהיותייך ושאלותייך.

בהצלחה, אל תחששי לברר מידע על דרכים לשפר את עצמך ולהרגיש טוב יותר!

חדר טיפולים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כתרים דנטליים
בריאות
6 טיפולי שיניים שכדאי להכיר

חיוך בריא ויפה הוא לא רק עניין של יופי חיצוני, אלא גם סימן לבריאות כללית טובה. טיפולי שיניים מקצועיים עשויים לשמור על שיניים חזקות ובריאות, למנוע בעיות רציניות יותר, ולהעניק

פעולה כירורגית
בריאות
מה העלות של ניתוח כירורגי פרטי?

ההתקדמות הטכנולוגית בעולם הרפואה ועתודת המתמחים המצוינים של מערכת הבריאות הישראלית, הם יתרונות מדהימים עבור מי שזקוק לניתוח. עם זאת, מערכת הבריאות הציבורית בישראל היא מערכת הסובלת ממצוקה של תקציבים

השתלת עדשה שיקום הראייה בעזרת רופא עיניים
בריאות
השתלת עדשה: שיקום הראייה בעזרת רופא עיניים

אנשים רבים ברחבי הארץ והעולם סובלים מבעיות ראייה שונות, ותחום רפואת העיניים המתפתח כל העת – מאפשר סיוע משמעותי במצבים רבים.אחד הפתרונות הפופולאריים לבעיות כמו קטרקט או ירידת ראייה, הוא

מרפאת השתלות שיער
בריאות
איך בוחרים מרפאה להשתלת שיער?

נשירת שיער היא תופעה היכולה להשפיע באופן משמעותי על הביטחון העצמי והרווחה הכללית של האדם. למרבה המזל, הליכי השתלת שיער צצו כפתרון אמין לשיקום צפיפות השיער ושיפור המראה. עם זאת,

האם סיגריה אלקטרונית נחשבת בריאה יותר
בריאות
האם סיגריה אלקטרונית נחשבת בריאה יותר?

עישון הוא הרגל מסוכן הגורם למגוון רחב של בעיות בריאות, כולל סרטן ריאות, מחלות לב ובעיות נשימה. בעוד הפסקת עישון היא הדרך הטובה ביותר להפחית את הסיכונים הללו, מעשנים רבים