מה בודקים בבדק בית? 

אנשים רבים אשר רוכשים דירה חדשה או משומשת, נוהגים למהר, לקבל את המפתח ולאכלס אותה. הם לא בוחנים האם הנכס שהם קיבלו אכן עומד בתנאי החוזה והאם כל מה שהובטח וסוכם איתם, אכן התבצע. לא פעם הם מגלים תקלות ובעיות איתן הם נאלצים להתמודד בשלבים מאוחרים יותר. אילו רק היו עושים בדק בית, הם היו יכולים לחסוך מעצמם את זה.

 

עם השנים, יותר ויותר אנשים מבינים את הערך של בדק בית. הם לומדים להכיר במשמעות ובחשיבות של שירות זה, בין אם זה בהיבט הכספי ובין אם זה בהיבטים אחרים, בפרט בכל מה שקשור לכך שהשירות יכול לחסוך להם זמן, עוגמת נפש, ולאפשר להם איכות חיים טובה ובטוחה יותר, מהיום הראשון שלהם בנכס החדש. מאחר והם השקיעו הרבה מאוד כסף ברכישתו, הם מכירים בכך, שמוטב להם להשקיע עוד קצת בשביל להיכנס אליו בידיעה שהכל נבדק ותקין.

בשביל ליהנות משירות זה, חשוב לדעת מה זה בדק בית מה בודקים ובאיזה שלב צריך להזמין את השירות בשביל שיהיה אפשר לבצע את הבדיקות בצורה חכמה ולקבל תוצאות שניתן להשתמש בהן. אין היגיון להזמין שירות בדק בית לפני הזמן, כפי שזה לא יהיה חכם להזמין את השירות אחרי שהדירה אוכלסה. זה יכול להקשות על ביצוע הבדיקה וכן על האפשרות לבצע תיקונים, אם יהיה צורך בהם.

שירות בדק בית

בדק בית – מה זה?

שירות בדק בית, הוא שירות שבעל הנכס מזמין על מנת לבדוק את הנכס שהוא רכש באופן חיצוני, בשביל לוודא שכל המערכות והמרכיבים בו תקינים וניתן להשתמש בנכס כפי שהוא מצפה ומעוניין. שירות זה איננו קשור לקבלן שאחראי על בניית הפרויקט וגם לא לבעלים הקודמים מהם נרכש הנכס.

מי שאמור לאכלס את הדירה, יהיה זה שיזמין את השירות בשביל לוודא שאכן הוא יכול לעשות זאת בראש שקט וללא דאגות, שמא אחת המערכות איננה תקינה או שיש צפי לבעיה בעתיד הקרוב. השירות מתבצע על ידי אנשי מקצוע שמתמחים בתחומים שונים וכל אחד מהם אחראי על בדיקה של מערכות, רכיבים ופריטים שונים.

 

 בדק בית מה בודקים?

שירות בדק בית, כאמור, מספק שורה של בדיקות מקיפות, ובסופן החברה תציג דוח מלא ומפורט עם תוצאות של כל בדיקה ובדיקה ומסקנות.

הבדיקות מתייחסות לדברים הבאים:

  • מערכות אינסטלציה (מים וביוב).
  • מערכות חשמל
  • בידוד המבנה
  • פריטי אלומיניום
  • בטיחות וסכנות
  • מפרט טכני של המבנה
  • ליקוי בנייה
  • עמידה בתקנים
  • חיפוי, ריצוף
  • התאמה למפרט של המבנה
  • אחריות הקבלן (במידה ומדובר על נכס שנרכש מקבלן).

כאמור, בסוף תהליך הבדיקה, יוגש ללקוח דוח מלא ומפורט אודות כל הבדיקות, הסברים ומסקנות מפורטות, עם כל המידע הרלוונטי עבורו.

שירות בדק בית

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איטום גגות
בעלי מקצוע
כל מה שצריך לדעת על איטום גגות

כשמדובר בהגנה על הבית שלך מפני פגעי מזג האוויר, אחד המרכיבים הקריטיים ביותר הוא גג עמיד למים. גג אטום למים לא רק מגן על הבית שלך מפני נזקי מים אלא

ניתוחים אורטופדיים
בעלי מקצוע
ניתוחים אורטופדיים נפוצים: מדריך להליכים המבוצעים בתדירות הגבוהה ביותר

לניתוחים אורטופדיים תפקיד חיוני בטיפול במצבים ופציעות שרירים ושלד שונות. מהחלפות מפרקים ועד לתיקון שברים, הליכים כירורגיים אלו מסייעים בשיקום הניידות, בהקלה על כאבים ובשיפור איכות החיים של המטופלים. במדריך מקיף

אבחון ADHD
בעלי מקצוע
כיצד מאבחנים בעיות קשב וריכוז?

הפרעת קשב וריכוז מופיעה אצל 7% -10% מן הילדים ברמה כזו או אחרת ולעיתים קרובות גם מלווה בהפרעות נוספות כגון חרדה חברתית, קושי בויסות הרגשי, בעיות התנהגות, אימפולסיביות וקשיים בהתארגנות.

מלכודת
בעלי מקצוע
הציוד הדרוש ללכידת עכברים

לפני כמה ימים גילינו שיש לנו עכבר בבניין והדבר גרם להיסטריה רבה. השכנים כולם יצאו לחפש את הציוד הדרוש ללכידה של עכברים. נספר לכם שבסופו של דבר כולם חזרו עם

, פייתון
בעלי מקצוע
הכל על קורס פייתון

בימינו, אנו חיים בעידן בו הייטק מהווה מילה נרדפת לשכר גבוה. למעשה, שוק ההייטק הולך ומתפתח בקצב מסחרר, והביקוש לעובדי משרות ההייטק לא נגמר. אחד מהכישורים הנדרשים ביותר בהקשר של

אחזקת מבנים
בעלי מקצוע
מה כרוך באחזקת מבנים? 

בשנים האחרונות, שירות של אחזקת מבנים הפך להיות נפוץ לא רק בקרב בנייני משרדים למיניהם, אלא גם בקרב בניינים שמשמשים למגורים. הדבר גרם לנו להבין כי יש צורך בכתיבת סדרת