מדוע כדאי להשתמש בשירות של הר הביטוח?

מספר המתעניינים בשירות שניתן מטעם "הר הביטוח" עלה בימים האחרונים. תרחיש זה בא לידי ביטוי בעקבות סדרת כתבות מרתקת שעלתה במהדורת חדשות מוכרת. גם אנחנו, בדומה לקוראים שלנו, צפינו בכתבה ונותרנו עם שאלות פתוחות. החלטנו שלא להיות אדישים למצב, ויצאנו לבדוק את הנושא, כדי לחזור עם מענה. הישארו כאן ותגלו מתי תצטרכו לפנות לשירות של הר הביטוח ואיך תוכלו לעשות זאת.

 

מה זה בכלל "הר הביטוח?

נפתח את המדריך בהסבר קצר אודות ההגדרה של הפרויקט "הר הביטוח". נסביר שזהו אתר שעלה לרשת, בעקבות הבנה שרבים מאתנו מחזיקים בביטוחים מסוגים שונים, מבלי לדעת מהם בכלל. האתר שלשמו התכנסנו כאן היום מאפשר לכל אחד לחזות בכל הביטוחים שרשומים על שמו ולבדוק מהי תקופת הביטוח והמחיר שמשולם לחברת הביטוח מידי חודש. ראוי לציין שבנוסף לכך, ישנה גם אפשרות להשתמש במחשבונים מיוחדים, כדי לבצע השוואת מחירים בין הביטוחים השונים.

 

הר ביטוח יחסוך לכם כסף

כניסה לאתר הר הביטוח תאפשר לכם לאתר כספים שלא ידעתם שהם בכלל קיימים. שכן, כל אחד מאתנו מחזיק במספר ביטוחים, אבל מעטים עורכים מעקב תדיר אחר הביטוחים השונים. תרחיש שכזה מוביל לאי סדר, פשוט כי יש הרבה כספים שרשומים על שמכם, אבל אתם לא מודעים לכך. בשלב זה אתם מבינים שהשימוש במחשבון שקיים באתר, יאפשר לכם לגלות אילו ביטוחים משתלמים יותר מבחינה כלכלית, לבחור בהם ולחסוך בעלויות הביטוח.

 

האתר מתעדכן באופן תדיר

עכשיו, כשאתם מכירים בשירות המתקדם, אנו יכולים להמליץ לכם להשתמש בו אחת לחצי שנה. שכן, האתר מתעדכן מידי יום והוא מאפשר לכם לראות את השינויים שנערכו עם הזמן. כך תוכלו לראות אם יש ביטוחים מסוימים שהתגלו כיקרים מידי ולשפר את תנאי התשלום, תוך יצירת קשר עם סוכן ביטוח, כדי שזה יוזיל את העלויות.

 

כך תבצעו את הבדיקה

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בשירות של הר הביטוח, מבלי לציין את ההתנהלות בו. נסביר תחילה שאתם לא צריכים להיות מומחים במחשוב או בתחום הפיננסי בשביל למצוא את הפרטים הדרושים לכם. שכן, תצטרכו פשוט ללחוץ על כפתור "חיפוש ביטוחים על שמי" ולמלא את הפרטים האישיים שלכם בהתאם לרובריקות שיופיעו על גבי המסך. לאחר מכן תוכלו לבחור את הקטגוריות שאותן תרצו לבדוק, למשל:

  • ביטוח בריאות
  • ביטוח כללי
  • ביטוח חיים ועוד

שימו לב, לחיצה על כפתור שנקרא "כל הביטוחים" תאפשר לכם לראות את הרשימה המלאה, ללא מיון של קטגוריות.

 

השורה התחתונה – זה הזמן להיכנס ל"הר הביטוח"

אין צורך להכביר במילים. כעת אתם יודעים שכדאי להשתמש בשירות של הר הביטוח, כדי שתוכלו לראות אילו ביטוחים יש ברשותכם ולהוזיל את העלויות שלהם במקרה הצורך. כעת נותר לכם רק להיכנס לאתר, לבדוק את הנתונים ולבצע את השינויים הדרושים.

ביטוח

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כפל ביטוחים
ביטוחים
עושים סדר בתיק הביטוחים

לכל אחד יש תיק ביטוחי משלו. התיק הביטוחי שלכם לא זהה לתיק של אף אחד אחר. כל אדם מתאים את התיק הביטוחי למה שהוא צריך. וכמו שהצרכים שלנו משתנים, גם

מבנה מבוטח
ביטוחים
הומי (Hommie) – ביטוח דירה אונליין

ביטוח דירה נועד לשמור על הנכס החשוב והיקר ביותר לרוב המשפחות הישראליות ובכלל – בית המגורים. כל תקלה או אסון אשר יפגעו במבנה הבית, יכולים להוביל לקטסטרופה כלכלית עקב תיקונים

הרמת גלגל
ביטוחים
ביטוחים באופנוע – כל המידע

ביטוח לאופנוע הוא עניין רגיש, ולעתים הוא בין הנושאים הראשונים שיזכירו בפניכם בעת שיגלו שאתם רוכבים על אופנוע – מיד אחרי הסיכון. יש מספר נקודות חשובות שעלינו להכיר מבחינת ביטוחים