למה צריך פלטפורמה למסחר במניות ומה היתרון של זה

לאחרונה אנחנו עדים לשיח ער בכל הנוגע לפלטפורמות השונות שקיימות במסחר במניות. אנו מודים שעד לא מזמן לא היה לנו מושג בתחום זה. אבל השיח שנוצר סביבנו גרם לנו להבין שעלינו לעשות צעד כדי להבין על מה המהומה? איזה פלטפורמות קיימות ולמה צריך בכלל פלטפורמות כאלו? אם גם אתם רוצים לדעת את הידע המקיף בתחום, כדאי שתקראו את השורות הבאות באופן מעמיק.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

אם אתם מכירים את המדריכים שלנו, אתם בוודאי יודעים שבדרך כלל אנחנו כותבים אותם מתוך ידע מעמיק שיש לנו בתחום מסוים לאחר שחקרנו אותו. הפעם, כפי שניתן לראות, אנו כותבים על נושא שאיננו מכירים כלל. לכן, היינו צריכים לפנות אל גורמים חיצוניים שיאפשרו לנו להבין במה מדובר. כדי שהמדריך הנוכחי יראה אור, מצאנו את עצמנו פונים אל בעלי מקצוע שונים שעוסקים בתחומים הבאים כבר שנים ארוכות:

  • יועץ פנסיוני
  • יועץ מסחר בבורסה
  • מנהל בנק

כל אחד מהם תרם לנו מהידע שלו וגרם לנו להבין למה בכלל צריך פלטפורמות למסחר במניות.

 

בואו נתחיל בהסבר קצר אודות הפלטפורמות הקיימות

כדי שנוכל להבין למה צריך פלטפורמת מסחר במניות, צריך להתחיל בהצגה כללית אודות הפלטפורמות הנפוצות ביותר שקיימות על המסכים של סוחרי המניות המנוסים. הנה רשימה של כמה מהן:

  • פלטפורמת מסחר במניות של ברוקרים
  • פלטפורמת מסחר אורביס פרו
  • פלטפורמת מסחר במניות של בתי השקעות
  • פלטפורמת מסחר VIEWTRADE

 

למה בכלל צריך את הפלטפורמות האלה?

אנחנו נסביר לכם את התשובה לשאלה הזו כמו שהסבירו לנו אותה. מכירים את הרגע הזה שבו אתם מגיעים לסופר ומוצאים על מדף הפסטה 3 או 4 פסטות של חברות שונות? יצא לכם פעם לתהות למה יש מגוון של כל כך הרבה חברות במקום שתהיה חברה אחת? אז התשובה לכך זהה לגבי הפלטפורמות – כדי לאפשר לכל אחד למצוא את המתאימה לו ביותר. יש מגוון רחב של פלטפורמות, כך שכל סוחר יכול לבחור את מערכת המסחר שמתאימה לו ביותר. כזו שמשרתת אותו באופן המיטבי.

 

מה היתרונות של הפלטפורמות השונות?

לכל פלטפורמה יש יתרונות שונים משלה, הנה כמה יתרונות ששמענו על חלק מהפלטפורמות השונות שהוצגו בפניכם קודם לכן:

  • יש פלטפורמות שמאפשרות לסחור באופן ישיר מהגרף, כך שזה נוח ונגיד
  • יש פלטפורמות שמאפשרות לסחור באופן ישיר דרך הנייד באמצעות אפליקציה תואמת
  • יש פלטפורמות שלא מכילות תוספים מיותרים. כך שניתן להשתמש בהן אך ורק בכלים הנחוצים למסחר ללא הסחות דעת

 

כמה מילים לסיום

עכשיו, כשהמדריך הנוכחי הגיע לסיומו, אנחנו יכולים לומר לכם שכעת אנחנו יודעים למה צריך פלטפורמה למסחר במניות ומה היתרון של זה. אנו מאמינים שגם אתם קיבלתם את התשובות.

מסך

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ייעוץ השקעות
פיננסים
ייעוץ השקעות ע"י רואה חשבון

משקיעים מתחילים או ותיקים, עסקיים או פרטיים, כולנו מחפשים אחר ההשקעות המשתלמות ביותר וכדי שלא נלך שבי אחר הבטחות להשקעות עם הבטחות להתעשרות מהירה לצד אפס אחוזי סיכון, חשוב שילווה

עצמאי
פיננסים
האם עצמאים יכולים לפתוח קרן השתלמות

קרן השתלמות משמשת כסוג של קופת חיסכון עבוד שכירים בארץ. כל חודש סכום מהמשכורת החודשית מופרש לקרן על ידי המעסיק ואותו הסכום פטור ממס ונכנס במלואו לקרן ללא הורדות. לא

ג'יפ
פיננסים
באילו מקרים כדאי לקחת מימון לרכב

כולנו מגיעים לשלב בחיים בו אנו זקוקים לקנות רכב לשימוש עצמי או משפחתי. בין אן זה בשל הקושי הכרוך בתחבורה הציבורית במדינה או הגדלת התא המשפחתי. במאמר זה נבחן את