למה חשוב לארגן לכלב שלכם מיטה משלו בבית

כלבים הם חיות עם צורך להראות שליטה וכוח, הדרך שלכם זה סימון טריטוריה בכל מקום שהם נמצאים בו. הדרכים לכך אלו צורות שונות ולכל כלב זה יראה אחרת, אך בדרך כלל זו עשיית צרכים. לכן כל כך חשוב לתת לכלב שלכם מקום מוגדר שיהיה שייך רק להם, וכך תוכלו לסייע לכלב שלכם ללמוד מהו המקום הפרטי שלו ומהו המקום המשותף. לכן, מיטה פרטית משלו זה אחד הדברים הנהדרים שתוכלו לעשות עבור הכלב שלכם.

 

לימוד הכלב על המרחב הפרטי

יש כל מיני שיטות ללמד כלב איפה המרחב הפרטי שלו מצא ומתי עליו להגיע לשם, זה תלוי באופי של הכלב וההתנהגות שלו בכדי שתדעו באיזו שיטה כדאי לכם להשתמש. ניתן לעשות את זה על ידי ריכוז המשחקים שלו במקום הייעודי לדוגמא כשלכלב יש מקום פרטי, הוא ידע שהוא יוכל להגיע לשם מתי שרק ירצה בלי חשש מפגיעה בפרטיות שלו או מהפרעות.

 

למה כלב צריך מיטה?

בין אם מיטה לכלב קטן או מיטה לכלב גדול, למצוא מיטה עבור הכלב שלכם זו אינה בעיה, אך חשוב להבין את חשיבות הדבר. כשמגדלים כלב מתמודדים עם מיני אתגרים בהתנהגות שלו ותופעות כאלו ואחרות, מה שבדרך כלל שואפים אליו זה שהכלב יהיה נינוח, רגוע ויקבל את כל צרכיו, כאן מיטה עבורו נכנסת לתמונה, היא מאפשרת לו מקום של שייכות ורוגע.

 

צורך בסיסי

מקום נוח וזמין עבור כלב זה צורך בסיסי, מקום משלו בו יוכל לרבוץ כאוות נפשו, לישון בנחת ולהתמתח בחופשיות. בלי מקום כזה, לכלב אין טריטוריה ומקום להרגיע את עצמו, ואז הוא עלול להיות מאוד עצבני ולהביע התנהגויות פרועות ולא רגועות. מיטה משלו ממלאת תפקיד מהותי בחייו של הכלב, גם בשעות הלילה וגם בשעות היום כשהוא צריך זמן לעצמו.

 

סוגים ואפשרויות

כשאתם ניגשים לבחור במקומות השונים כמו חנות חיות אונליין, תגלו שיש מרחב עצום של מוצרים מסוגים שונים, כדי לעשות את הבחירה הנכונה עבור הכלב שלכם, תצטרכו להתייחס לכמה פרמטרים חשובים.

  • גודל – צריך כמובן שהמיטה תהיה מתאימה בגודלה לגודלו של הכלב, כדי שהוא יוכל לשכב בנוחות ולהתמתח בלי בעיה. אך בנוסף לכך, חשוב לשים לב לא לרכוש מיטה גדולה מידי, בה הכלב לא יצליח להתמקם ולהרגיש עטוף ובנוח.
  • חומר – יש מיטות רבות לכלבים מכל מיני חומרי גלם שונים, חשוב מאוד שחומר הגלם יהיה עמיד ויהיה יציב, מה שיאפשר תחזוקה וניקיון נוח בלי שום בעיה.
  • חום – דבר נוסף ועיקרי, צריך שהמיטה תיתן מענה לצורך של הכלב בתחושת חמימות ונעימות גם בימי החורף הקרים. הכוונה בזה, שכדאי שתרכשו מיטה מרופדת, שתיתן לכלב שלכם את החמימות המנחמת הזו.

 

רק נשאר לבחור

עכשיו כשאתם יודעים למה כל כך חשוב שלכלב שלכם תהיה מיטה משלו בבית, ואפילו מה הפרמטרים החשובים לשים אליהם לב, נשאר רק לבחור ולרכוש. אל תתפשרו, תפנקו את הכלב שלכם כמו שהייתם מפנקים את עצמכם, הוא אולי לא ידע לומר את זה במילים, אך בקלות אתם תראו כמה זה יהיה לו נעים ומשמח.

מיטה לכלב גדול

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מיטת כלב
בעלי חיים
5 פרמטרים חשובים לבחירת מיטה לכלב

בגידול כלב, מיטה היא פריט שאנחנו לא תמיד נותנים עליו את הדעת. בתור בעלים של כלב, ההדרכה והטיפים שאתם מקבלים נוגעים בעיקר לאוכל ולבריאות הכללית של הכלב, אולם כדאי לדעת

לקנות לפני אימוץ חתול
בעלי חיים
איזה ציוד חשוב לקנות לפני שמאמצים חתול?

מי שמתכנן לאמץ חתול בקרוב, צריך לדעת כי עליו להכיר תחילה את הציוד הבסיסי שצריך להיות בביתו טרם הגעתו של היצור הפרוותי. שוחחנו עם מי שאימצו לאחרונה חתולים גורים ובוגרים

צעצועי כלבים
בעלי חיים
לפי הגודל: כך תקנו צעצועים שיתאימו לכלבכם

רבים תוהים מדוע הכלבים שלנו כל כך אוהבים צעצועים. צעצועים לכלבים מספקים גירוי, בידור ודרך לחבר הפרוותי שלנו ליצור איתנו קשר. עם זאת, לא כל הצעצועים מיוצרים באופן שווה. ישנם

כלב בוגר
בעלי חיים
האם אפשר לבצע חשיפה לכלב מבוגר?

נכון שאומרים על ילדים צעירים שהם "כמו ספוג" מבחינת יכולת קליטה ולימוד של דברים חדשים? ובכן, הדבר נכון פי כמה לגבי גורים. גור בן שלושה שבועות בערך הוא יצור קטן