כל היתרונות של מחולל חמצן נייד

מחוללי חמצן ניידים הם מכשירים רפואיים שעוזרים באספקת חמצן גבוהה לאנשים הנדרשים לכך. בעבר, חולים שהיו זקוקים לאספקת חמצן גבוהה, נאלצו לסחוב איתם לכל מקום בלוני חמצן מסורבלים ומסוכנים. כיום, מאז המצאת המחולל הנייד, מצבם של החולים השתפר בעשרות מונים. ישנם יתרונות רבים לשימוש במחולל חמצן נייד – בכתבה שלפניכם ניסינו לפרט על המרכזיים שביניהם. 

 

מה זה מחולל חמצן ולמה הוא משמש?

מחולל חמצן הוא מכשיר המייצר חמצן בריכוז גבוה ומזרים אותו לשימוש רפואי. חולים רבים במצבים שונים זקוקים לאספקה של חמצן בריכוז גבוה. בעבר חולים אלו היו תלויים בבלוני חמצן כבדים, מסוכנים וזמניים. במוקדם או במאוחר אזל החמצן בבלון והיה צורך להחליפו באחד חדש.

בשנות ה-90 הומצא מחולל החמצן ומאז הוא הפך לפופולרי מאוד בקרב החולים הזקוקים לאספקת חמצן בריכוז גבוה. חולי ריאות ולב הם האוכלוסייה המרכזית שזקוקה למכשיר זה, בדרך כלל עקב ירידה בתפוקה של הריאות. מחולל חמצן נייד הוא מחולל חמצן קל משקל שעובד על בטרייה נטענת.

מחולל חמצן

מה הם היתרונות של מחולל חמצן בהשוואה לבלון חמצן?

בלוני חמצן לוקים בשלושה חסרונות עיקריים. החיסרון הראשון הוא המשקל, משקלם של בלוני חמצן גבוה מאוד והוא עולה ככל שכמות החמצן בתוכם גדולה יותר. עובדה זאת גורמת לכך שבלוני חמצן שמספיקים לשם אספקת חמצן לזמן ארוך הם כבדים ביותר.

החיסרון השני הוא סכנת בטיחות. חמצן הוא חומר דליק ביותר, וכמות גדולה ממנו בתוך הבלון גורמת מטבע הדברים לסכנה בטיחותית – הבלון עלול להתפוצץ, להידלק ואף להחמיר דליקות קיימות בצורה משמעותית.

חיסרון נוסף הוא משך שימוש קצר. כמות החמצן בבלון חמצן הינה מוגבלת, ולאחר שימוש במשך תקופה מסוימת יש להחליף את הבלון. דבר זה גורם לטרחה מרובה למשתמשים בו. בשלושת הקריטריונים האלו מחולל חמצן עדיף על בלון חמצן.

 

מה הם היתרונות של מחולל חמצן נייד?

מאז תחילת שנות האלפיים נכנסו לשוק הבריאות מחוללי חמצן ניידים. האפקט שלהם על חולים שסובלים מירידה בתפוקת הריאות הוא משמעותי ביותר. יתרונו הרב של מחולל חמצן הנייד טמון בעובדה שהוא קל משקל, קטן ונייד. ניתן להסתובב עם מחולל חמצן הנייד בכל מקום וליהנות מאספקה של חמצן בריכוז גבוה בצורה אמינה ובטוחה.

מחולל חמצן

כמה עולה מחולל חמצן נייד?

מחולל חמצן נייד הוא מכשיר רפואי הנדרש לעמוד בתקנים רבים ולהיות מורכב מהחומרים האיכותיים ביותר לשם שמירה על בטיחות המשתמשים בו. למרות זאת ניתן להשיג מחוללי חמצן ניידים בעלות של לא יותר מאלפיים שקלים. מחוללי החמצן המשוכללים יותר יכולים להגיע למחירים של עד 20 אלף שקלים.

 

סיכום

למחוללי חמצן ניידים יתרונות רבים, הן בהשוואה לבלוני חמצן והן בהשוואה למחוללי חמצן נייחים. יתרונם של מחוללי חמצן אלו טמון בגודלם הקטן, במשקלם המועט וביכולת שלהם לפעול ללא תלות במקור אנרגיה חיצוני.

מחולל חמצן

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הבית החיצוני
כללי
5 רעיונות לשיפור המראה החיצוני של הבית

שיפור המראה החיצוני של הבית לא רק מגביר את האטרקטיביות שלו, אלא גם יכול להגדיל משמעותית את ערך השוק שלו ולספק תחושת גאווה וסיפוק לבעלי הבית. בין אם מתכננים למכור

5  דברים שיקלו על פרוייקט השיפוצים של הבנין
כללי
5  דברים שיקלו על פרוייקט השיפוצים של הבנין

שיפוץ בניין, יכול להיות מאמץ מורכב ומאתגר. עם זאת, עם האסטרטגיות והכלים הנכונים, התהליך יכול להפוך להרבה יותר חלק ויעיל. במאמר אינפורמטיבי זה, נציג בפניכם חמישה גורמים מרכזיים שיכולים להפוך

איך לבחור את רופא השיניים המושלם
כללי
איך לבחור את רופא השיניים המושלם

טיפולי שיניים הם חלק ממכלול המאמצים שאנו עושים לשמירה על הבריאות. על מנת לטפל בשיניים כמו שצריך חשוב לא רק לשמור על היגיינת הפה, אלא גם לבחור רופא שיניים מושלם.

מתי כדאי לפנות לסוכנות לביטוח פנסיוני
כללי
מתי כדאי לפנות לסוכנות לביטוח פנסיוני?

ביטוח פנסיוני הוא חלק בלתי נפרד כאשר מתכננים לפרוש מהעבודה. חשוב לתכנן את הפרישה ולהבין מה מצפה לכם. המאמר יפרט מתי כדאי לפנות לסוכנות ביטוח פנסיוני   במה עוסקת הסוכנות

כללי
מה הקשר בין הגדלת איבר המין לעיבוי שפתיים

לפני כמה ימים נודע לנו שיש קשר בין טיפולים להגדלת הפין לבין טיפולים אסתטיים לעיבוי השפתיים. העובדה המפתיעה הזו גרמה לנו להבין שצריך לכתוב עליה מדריך מקיף שיעלה לרשת, כדי