כיצד לקדם את העסק בחינם דרך האינטרנט?

אם הקמתם לאחרונה עסק חדש ואתם מחפשים דרך לקדם אותו ללא השקעת תקציב כלשהו, עומדות בפניכם לא מעט דרכים לבצע זאת. לא כל ערוץ חינמי כזה יתאים בהכרח לנישה שבה פועל העסק שלכם, אולם מבין מגוון הדרכים שתוצגנה כאן, אחת לפחות ודאי תתאים לפרויקט קידום העסק בתקציב אפסי. אז מהן הדרכים שבהן תוכלו לפעול?

 

הקמת אתר אינטרנט חינמי

יש לא מעט פלטפורמות שתאפשרנה לכם להקים אתר אינטרנט מודרני לגמרי בחינם. פלטפורמה אחת כזאת היא wix המציעה תוכניות ללא עלות עם מגבלות מסויימות על תפעול האתר. פלטפורמה שניה הינה wordpress.com המאפשרת גם היא ניהול חינמי של אתר אינטרנט, בצורה שבה לא מתאפשרת התקנת הרחבות נוספות.

אגב, חנות אינטרנטית תוכלו להקים גם באתר איזיפוינט.

 

שימוש בדיוור אלקטרוני

שירותי בניית דפי נחיתה ודיוור אלקטרוני מאפשרים הצטרפות אל תוכניות חינמיות שבמסגרתן תוגבלו ג.במספר הדיוורים שתוכלו לשלוח. אם אתם עסק חדש, ממילא המכסה הזאת תהיה הרבה מעבר לצרכים שלכם בשלבים הראשונים. דיוור אלקטרוני הוא דרך אפקטיבית ביותר להגיע אל קהל היעד עם מסר שיווקי ברור, וגם לשם ביצוע רימרקטינג.

 

פתיחה וניהול של דף פייסבוק עסקי

פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם, תאפשר לכם לפתוח דף עסקי עבור העסק, אליו יוכלו להצטרף עוקבים שמעוניינים בתוכן שיציע הדף. פייסבוק היא ערוץ נהדר לשיווק לקהל הלקוחות של העסק משום שהוא ערוץ שמאפשר פניה לקהל יעד מפולח היטב. כמו כן, פוסטים מושקעים במיוחד שנוגעים לקהל היעד של העסק יכולים להפוך לויראליים אם כמות השיתופים שלהם הופכת להיות גבוהה מן הרגיל.

 

פתיחת פרופיל אינסטגרם

אם העסק שלכם מייצר מוצרים ויזואליים, שקל יהיה לשתף ברשת חברתית מבוססת תמונות – ערוץ האינסטגרם יתאים לכם מאוד. בדומה לרשת הפייסבוק, גם באינסטגרם פוסטים ופרסומים יכולים להפוך לויראליים, גם בלי שהושקע בהם שקל אחד. המרכיבים החשובים ביותר להצלחה של פרסומים ברשת האינסטגרם הם העניין שמגלה קהל היעד, ולא פחות חשוב מכך, התזמון.

 

פתיחת בלוג חינמי

ישנן לא מעט פלטפורמות המאפשרות ליצור בלוג חינמי, ולחשוף את התכנים השונים שבו לקהילה העוקבת אחר בלוגים מעניינים המנוהלים על גבי הפלטפורמה. ניהול בלוג היא דרך מצויינת להראות לקהל הקוראים עד כמה העסד שלכם מקצועי ובקיא בתחומו.

 

פעילות בפורומים שונים

ברחבי האינטרנט פזורות קהילות שונות, אשר המשותף להן הוא תחום העיסוק והעניין שבו הן דנות. אם תעשו זאת נכון, ולא בצורה שיווקית אגרסיבית מידי, לפעילות כזאת יש סיכוי טוב לסייע לכם בקידום העסק.

במהלך פעילות זאת תוכלו להשיב לשאלות של גולשים בתחום העניין עליו אתם אמונים ולהציע פתרונות יצירתיים ומקוריים.

 

לסיכום,

יש לא מעט דרכים בהן תוכלו לפעול על מנת לקדם את העסק שלכם בחינם. ביחרו באלו, שתחזקנה את המותג שלכם בצורה הטובה ביותר.

קנייה אונליין

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מטבע דיגיטלי
דיגיטל
מבוא למטבע דיגיטלי: סקירה מקיפה

  העלייה בפופולריות של מטבעות דיגיטליים היא אחד המאפיינים של השנים האחרונות. המונח מטבע דיגיטלי מתאר צורה מסוימת של כסף אלקטרוני או וירטואלי, שניתן להעברה ולאחסון באופן דיגיטלי. במאמר זה

קידום אתרים
דיגיטל
כבר לא מד מן: הכירו את עולם השיווק של 2023

התחרות בשוק העסקי קשה, מה שמוביל למצב שבו אתם חייבים לשווק את העסק שלכם בצורה אינטנסיבית. בלי שיווק איכותי אתם פשוט תלכו לאיבוד מול כל המתחרים שלכם ואתם חייבים להכיר

משחק קלפים
דיגיטל
אוהבים פוקר? מגוון טורנירים אונליין 24/7

אוהבים פוקר? מחכים לישיבות השבועיות עם החבר'ה? איזה כיף שהיום כבר לא צריך לחכות ליום מסוים שתכננתם שבועות מראש, להתארגן על מיקום, על שחקנים, או לחכות לאיזה טיול כדי להתפרק

מנעול
דיגיטל
איך להתחבר מרחוק למשרד ללא בעיית אבטחה?

אבטחת מידע היא תחום מפותח ביותר בעסקים, כיוון שהם מחזיקים מידע רב שצריך להישמר מסודיות. המידע יכול להיות פרטי, מידע של לקוחות, מידע סודי וכן הלאה – כל המקרים האלה