כיצד להסיר כתמים מהמקלחון

בין אם בביתכם בנוי ומותקן מקלחון מסוג כזה או אחר, אתם גם צריכים לדעת כיצד לנקותו מבי לגרום לו לנזקים, לפעמים אפילו נזקים בלתי הפיכים שיצריכו ממכם תיקון או החלפת מקלחון, רצפת מקלחון, אגנית וכדומה. אז כיצד מנקים מקלחון בלי להרוס אותו?

מעוניינים להבריק את המקלחון שלכם, אבל חוששים מנזקים שיכולים להיגרם בעקבות שימוש לא נכון תכשירי ניקוי?

ובכן, מעבר לנושא של תכשירי ניקוי ובחירתם, אתם צריכים גם לקחת בחשבון את השימוש במכונות ניקוי כאלו ואחרות, שלפעמים בכלל לא יהיו מומלצות לשימוש במקלחונים. האם יהיו עדיפות שיטות ביתיות לניקוי מקלחונים? ברוב המקרים, אכן כן.

 

ניקוי מקלחונים בעזרת שיטות ביתיות: כדאי או לא?

אם כבר התקנתם מקלחון בעזרת צוות המומחים של זגגות השרון מקלחונים ואמבטיונים, כעת אתם כנראה רוצים לברר כיצד מנקים את אותו מקלחון שהתקנתם בביתכם. בין אם אתם צריכים לנקות מקלחון קטן או גדול, אתם בכל מקרה תמיד תצטרכו לוודא כי בחרתם בשיטת הניקוי הנכונה. בעוד שחומרים כימיים חזקים יכולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים במקלחונים שלכם, חומרים טבעיים אחרים יכולים לעשות את העבודה בצורה לא רעה בכלל.

בכל מקרה, חשוב לזכור שבדרך כלל אתם תצטרכו להשתמש במסירי אבניות למיניהם, כמו למשל מסיר אבנית שרוכשים בכל חנות קמעונאית סטנדרטית. מאחר שחדרי הרחצה, האמבטיות והמקלחונים תמיד רטובים ולחים, אבנית נוטה להצטבר באזורים אלו באופן מוגבר. וכשמדברים על לחות ורטיבות, מעבר לאבנית גם חשוב לדבר על עובש.

 

ניקוי עובש ממקלחונים בעזרת שיטות ביתיות

שימו לב, עובש הוא מסוג ה"לכלוך" (זהו אורגניזם חי למען האמת) שחשוב לנקות בצורה המקצועית ביותר. בכל מקרה שבו אתם לא מסירים את העובש ככללותו כולו, רוב הסיכויים שהוא יחזור בשנית "לתקוף" את המקלחון שלכם.

בכל מקרה, בין אם אתם מנקים ומסירים אבנית או עובש, לעולם אל תשתמשו בצמר פלדה ולא בנייר זכוכית. חומרי גלם אלו יכולים, וסביר להניח שיגרמו לנזקים בלתי הפיכים במקלחון שלכם. הנזקים הצפויים הם שריטות ברמה שיהיה קשה מאוד להחליק ולתקן אחר כך.

 

חומרים טבעיים לניקוי מקלחון

מבחינת חומרים טבעיים לניקוי מקלחונים, כדאי לדעת שאנשים רבים בוחרים להשתמש למשל בסודה לשתייה. את הסודה אתם תצטרכו לערבב יחד עם מים, מה שיאפשר לכם ליצור מעין משחה לניקוי המקלחון. אמנם הסודה לשתייה בצירוף המים מהווים פתרון די יעיל עבור ניקוי מקלחון, אבל במקרים רבים אנשים בוחרים להוסיף גם לימון, מה שעשוי להסיר כתמים מסוגים אחרים, כמו למשל כתמים שומניים וכתמי גוף.

בכל מקרה, גם ללא לימון, אכן ניתן להגיע לתוצאות בהחלט מספקות של ניקוי מקלחונים בעזרת אותה שיטה ביתית של סודה בצירוף של מים. אם לאחר השימוש בפתרונות טבעיים עדיין הלכלוך לא הוסר באופן מספק, כמובן שתוכלו ליצור קשר עם חברות ניקיון מקצועיות. בהצלחה!

 

חומר נקוי מתיז

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שירות בדק בית
בעלי מקצוע
מה בודקים בבדק בית? 

אנשים רבים אשר רוכשים דירה חדשה או משומשת, נוהגים למהר, לקבל את המפתח ולאכלס אותה. הם לא בוחנים האם הנכס שהם קיבלו אכן עומד בתנאי החוזה והאם כל מה שהובטח

איטום גגות
בעלי מקצוע
כל מה שצריך לדעת על איטום גגות

כשמדובר בהגנה על הבית שלך מפני פגעי מזג האוויר, אחד המרכיבים הקריטיים ביותר הוא גג עמיד למים. גג אטום למים לא רק מגן על הבית שלך מפני נזקי מים אלא

ניתוחים אורטופדיים
בעלי מקצוע
ניתוחים אורטופדיים נפוצים: מדריך להליכים המבוצעים בתדירות הגבוהה ביותר

לניתוחים אורטופדיים תפקיד חיוני בטיפול במצבים ופציעות שרירים ושלד שונות. מהחלפות מפרקים ועד לתיקון שברים, הליכים כירורגיים אלו מסייעים בשיקום הניידות, בהקלה על כאבים ובשיפור איכות החיים של המטופלים. במדריך מקיף

אבחון ADHD
בעלי מקצוע
כיצד מאבחנים בעיות קשב וריכוז?

הפרעת קשב וריכוז מופיעה אצל 7% -10% מן הילדים ברמה כזו או אחרת ולעיתים קרובות גם מלווה בהפרעות נוספות כגון חרדה חברתית, קושי בויסות הרגשי, בעיות התנהגות, אימפולסיביות וקשיים בהתארגנות.

מלכודת
בעלי מקצוע
הציוד הדרוש ללכידת עכברים

לפני כמה ימים גילינו שיש לנו עכבר בבניין והדבר גרם להיסטריה רבה. השכנים כולם יצאו לחפש את הציוד הדרוש ללכידה של עכברים. נספר לכם שבסופו של דבר כולם חזרו עם

, פייתון
בעלי מקצוע
הכל על קורס פייתון

בימינו, אנו חיים בעידן בו הייטק מהווה מילה נרדפת לשכר גבוה. למעשה, שוק ההייטק הולך ומתפתח בקצב מסחרר, והביקוש לעובדי משרות ההייטק לא נגמר. אחד מהכישורים הנדרשים ביותר בהקשר של