4 יתרונות בקורס אנגלית נוסף לילדים

רוצים לתת לילדים שלכם יתרון ענק לעתיד? מתכננים רילוקיישן למדינה אחרת? מעוניינים שהילדים שלכם ידעו אנגלית ולא רק בשביל מבחנים ובגרויות? ישנם המון יתרונות בתגבור

לימודי האנגלית של ילדכם מעבר לשיעורים שהם עוברים בבתי הספר, הנה כמה סיבות למה זה כדאי.

 

השפה האנגלית – בארץ ובעולם

השפה הבינלאומית כיום היא אנגלית, ומלמדים את בסיסי השפה בבתי ספר ברוב מדינות העולם. איכות ועומק לימודי השפה האנגלית משתנה ממדינה למדינה אך המטרה הכללית היא תפיסה בסיסית של קריאה והבנה. כתוצאה מלמידה דרך קריאה נוצר חסך ביכולת התקשורת בשפה האנגלית.

ידוע שהמוח שלנו קולט שפות בצורה אפקטיבית יותר בגיל צעיר ולכן קורס אנגלית לילדים יוודא שילדכם יוכלו לקרוא, לכתוב, ולדבר אנגלית בדרך הטובה ביותר ולאורך זמן.

 

4 יתרונות בקורס אנגלית נוסף לילדים

  1. הבנה עמוקה יותר של השפה האנגלית

עם קורס אנגלית נוסף הילדים שלכם יוכלו ללמוד יותר על השפה שהם מנסים לדבר, את החוקיות שבה, והטמעה טבעית יותר ותכופה יותר שתגרום לבקיאות גדולה יותר בשפה. במקום לדקלם את החומר למבחן ולשכוח אותו מיד אחר כך, הם יידעו לתקשר ולהבין שפה שלמה לאורך זמן.

 

  1. הקלה וקידום בלימודים

כשיש שליטה על חומר של שיעור מסוים זה מקל על ההתמודדת עם שיעורי בית, עבודות, ומבחנים. לימודי אנגלית נוספים יקלו על הילדים שלכם גם בהווה וגם בעתיד, עד למבחן הפסיכומטרי והלימודים האקדמיים.

למען האמת שליטה טובה בשפה האנגלית מעלה את הסיכויים להתקבל למוסדות אקדמיים הטובים ביותר בארץ, שלא לדבר על חוץ לארץ.

 

  1. פיתוח ושיפור יכולות קוגניטיביות

מחקר מצא שאנשים שיודעים לדבר 2 שפות ויותר הם בעלי אינטליגנציה גבוהה יותר מהממוצע ויכולתם לקלוט מידע חדש בקלות טובה יותר. באותה צורה שפתירת סודוקו מאמנת את המוח כך גם ידע של שפה נוספת, במיוחד ברמת שפת אם. תוכלו לשפר את היכולות הקוגניטיביות של הילדים שלכם ולחזק להם את הבטחון העצמי.

 

  1. התאקלמות והתמצאות בארצות זרות

במקרים רבים משפחות עוברות למדינות אחרות עקב עבודה חדשה או התקדמות במקצוע, וחשוב לדאוג לטובם של הילדים במעברים גדולים ומאיימים שכאלו. ברגע שהילדים שלכם יודעים לתקשר עם ילדים אחרים הם יצרו קשרים מהר יותר וטוב יותר, מה שיטיב להתמודדותם עם השינוי הגדול.

מכיוון שאנגלית נלמדת ברוב המדינות בעולם ובחלקן אף נחשבת שפה לאומית או שפה שנייה כדאי ללמד את הילדים שלכם אנגלית שיוכלו להסתדר בכל מקום בעולם, גם אם מדובר בטיול משפחתי ולא מעבר למדינה זרה.

 

לסיכום

ידע בשפה האנגלית תקדם את הילדים שלכם גם בהווה וגם בעתיד. אם תשקיעו עכשיו בלימודים נוספים באנגלית התפיסה שלהם של השפה תהיה עמוקה יותר ואפקטיבית יותר לאורך זמן, וכך תהיו בטוחים שהילדים שלכם תמיד נמצאים צעד קדימה לפני כל שאר הילדים בגילם.

מחשב

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בחור כותב משהו על נייר
לימודים
חמש הדרכים היעילות ביותר לבחור תחום לימודים

סיימתם לימודים בסיסיים ולא יודעים מה עכשיו? מנסים למצוא כיוון לימודים אבל מבולבלים לגבי מה שהכי מתאים לכם? ריכזנו עבורכם את חמש הדרכים הכי יעילות לבחור תחום לימודים שיהיה בדיוק

זכוכית מגדלת ודפים
לימודים
דרכים לסיוע בכתיבת עבודה אקדמית 

כתיבת עבודות אקדמיות איננה משימה פשוטה בדרך כלל, שכן, היא דורשת מסטודנטים יכולת ביצוע משימות שונות, אשר כוללת ביצוע של מחקר, הכנת ראשי פרקים, איסוף מקורות ביבליוגרפיים ועוד. בנוסף לכך,