ימי האינסטגרם והפייסבוק מוחלפים ע"י אפליקציית הטיקטוק – איך זה בא לידי ביטוי

אם גם אתם שומעים כל הזמן אנשים שאומרים שהפייסבוק והאינסטגרם הם לא מה שהיו פעם, כדאי שתדעו שהם לא טועים. האינסטגרם והפייסבוק קיבלו תפנית מאז שהטיקטוק עלתה לאוויר. אנחנו מרגישים את העניין הזה כבר תקופה והחלטנו לערוך סקר שיאפשר לנו ולכם לדעת באופן רשמי איך הדבר בא לידי ביטוי. הישארו אתנו ותגלו.

 

רקע אודות הסקר שערכנו בנושא

כדי שנוכל סוף סוף לדעת מה השינויים שבאים לידי ביטוי בכל הנוגע לשימוש באינסטגרם והפייסבוק לאחר שהטיקטוק הגיחה לאוויר העולם, היינו צריכים לפנות אל האנשים שהכי מבינים בתחום – אתם. כלומר, לא אתם ספציפית, אלא אנשים שגולשים ברחבי הרשת.

שלחנו סקר קצר וביקשנו מאנשים אקראיים שגולשים ברשתות החברתיות (האינסטגרם והפייסבוק) להסביר לנו איך הם רואים את השינוי ברשתות הללו שהוחלפו על ידי הטיקטוק. בשורות הבאות נציין בפניכם את כל המסקנות שהגענו אליהן לאחר קבלת הממצאים.

 

איך זה בא לידי ביטוי, תשובה מספר 1:

אחד המגיבים על הסקר שלנו ציין עובדה ממש חשובה שהבנו שאנחנו מוכרחים להציג במדריך הנוכחי. הוא כתב לנו בהערה שלדעתו, ימי האינסטגרם והפייסבוק הוחלפו על ידי הטיקטוק מסיבה אחת: העובדה שיש שם כוכבים שנמצאים רק שם. זאת אומרת, שאתם לא תמצאו את צארלי מהטיקטוק בפייסבוק ולא משנה כמה תחפשו, היא פשוט לא תהיה שם. לעומת זאת, תוכלו למצוא את הסרטונים שלה, אלו שכולם מדברים עליהם – בטיקטוק.

 

איך זה בא לידי ביטוי, תשובה מספר 2:

מגיבה נוספת ציינה בפנינו שימי האינסטגרם והפייסבוק הם ממש לא היו כמו פעם. לדבריהם, האפליקציות הללו מוחלפות על ידי הטיקטוק בעיקר על ידי גולשים צעירים. לדבריה, היא בת 21 ויש לה דודה שהיא כמו אחות. הדודה בת 34 והיא לא יודעת בכלל מה זה טיקטוק.

כשהיא שאלה אותה משהו לגבי האפליקציה, הדודה אמרה שהיא לא בעניין של סוכריות מנטה (פשוט בגלל שהיא חשבה שמדובר בטיקטק, סוכריית מנטה שמבוגרים אוהבים). לדבריה, הטיקטוק תופסת תאוצה יותר מ- 2 הרשתות החברתיות האחרות פשוט בגלל שהיא פונה לצעירים שלא מתעניינים בכלל ברשתות של ה"זקנים".

 

תשכחו מהפייסבוק והאינסטגרם – יש לנו כוכבת חדשה

אם יש לכם חשבון פייסבוק או חשבון אינסטגרם שאתם מטפחים כבר כמה שנים, כדאי שתתחילו לטפח חשבון טיקטוק במקביל. שכן, החשבונות הנוכחיים שיש לכם ברשתות האחרות עשויים להיות לא רלוונטיים ממש בקרוב. תתחילו להפנים את העובדה שהפייסבוק והאינסטגרם צפויות להיעלם מהחיים שלכם ממש בקרוב, פשוט כי לא יהיו בהן מספיק גולשים ותשקיעו את הזמן שלכם באפליקציה מעניינת שלא יורדת מסדר היום – הטיקטוק.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עכשיו אנחנו יודעים למה ימי האינסטגרם והפייסבוק מוחלפים ע"י הטיקטוק ובצדק. בקיצור, סיימנו פה ויצאנו לפתוח חשבון טיקטוק, נתראה במדריך הבא.

טיק טוק

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עולם השידוכים
כללי
האם יש שידוכים גם למעמד הגבוה?

בעידן הדיגיטלי, בו קשרים חברתיים נוצרים בקלות דרך מסכים, עולם השידוכים עובר טרנספורמציה משמעותית. לצד אפליקציות ההיכרויות והאתרים הרבים, משרדי שידוכים ממשיכים לתפקד כשחקן מרכזי בחיפוש אחר אהבה, תוך התמקדות

הבית החיצוני
כללי
5 רעיונות לשיפור המראה החיצוני של הבית

שיפור המראה החיצוני של הבית לא רק מגביר את האטרקטיביות שלו, אלא גם יכול להגדיל משמעותית את ערך השוק שלו ולספק תחושת גאווה וסיפוק לבעלי הבית. בין אם מתכננים למכור

5  דברים שיקלו על פרוייקט השיפוצים של הבנין
כללי
5  דברים שיקלו על פרוייקט השיפוצים של הבנין

שיפוץ בניין, יכול להיות מאמץ מורכב ומאתגר. עם זאת, עם האסטרטגיות והכלים הנכונים, התהליך יכול להפוך להרבה יותר חלק ויעיל. במאמר אינפורמטיבי זה, נציג בפניכם חמישה גורמים מרכזיים שיכולים להפוך

איך לבחור את רופא השיניים המושלם
כללי
איך לבחור את רופא השיניים המושלם

טיפולי שיניים הם חלק ממכלול המאמצים שאנו עושים לשמירה על הבריאות. על מנת לטפל בשיניים כמו שצריך חשוב לא רק לשמור על היגיינת הפה, אלא גם לבחור רופא שיניים מושלם.

מתי כדאי לפנות לסוכנות לביטוח פנסיוני
כללי
מתי כדאי לפנות לסוכנות לביטוח פנסיוני?

ביטוח פנסיוני הוא חלק בלתי נפרד כאשר מתכננים לפרוש מהעבודה. חשוב לתכנן את הפרישה ולהבין מה מצפה לכם. המאמר יפרט מתי כדאי לפנות לסוכנות ביטוח פנסיוני   במה עוסקת הסוכנות