ייעוץ השקעות ע"י רואה חשבון

משקיעים מתחילים או ותיקים, עסקיים או פרטיים, כולנו מחפשים אחר ההשקעות המשתלמות ביותר וכדי שלא נלך שבי אחר הבטחות להשקעות עם הבטחות להתעשרות מהירה לצד אפס אחוזי סיכון, חשוב שילווה אותנו יועץ השקעות מקצועי ומנוסה בתחום

 

השקעות – סיכונים לצד הזדמנויות

המודעות ההולכת וגוברת לחשיבות של התנהלות כלכלית אחראית ומסודרת, יחד עם משבר הקורונה ושיעורי הריבית הנמוכים, הביאו יחדיו משקיעים רבים לזנוח את השארת הכספים בחשבון העו"ש ולהתחיל לחפש אחר אפיקי ההשקעות המשתלמים ביותר. לצד החיפוש המתמיד אחר ההשקעה המשתלמת ביותר, חשוב להיות מודעים ולהיזהר מתופעת הפרסומים הרבים המבטיחים תשואות מקסימליות במינימום סיכון והבטחות שונות ומשונות להתעשרות מהירה, מצבים הנראים במבט ראשון כמפתים, אך בסופו של דבר גורמים למפח נפש והפסדים רבים.

 

להשקיע בצורה חכמה עם יועץ השקעות

עולם ההשקעות הוא רחב ומגוון וכולל הזדמנויות עסקיות מניבות, באמצעות מגוון אפיקי השקעות עיקריים, דוגמת שוק ההון, נדל"ן ועוד. בין אם אתם משקיעים מתחילים או ותיקים ובין אם אתם משקיעים פרטים או עסקיים, בכל התהליך והחלטה על השקעה, חשוב שילווה אתכם יועץ השקעות מקצועי – רואה חשבון יניב נשר.

השקעה חכמה עם יועץ השקעות, תאפשר לכם קודם כל להבין במעט לאיזה עולם אתם נכנסים ולהתאים עבורכם את ההשקעה המתאימה ביותר עבורכם, בהתאם לנתונים האישיים שלכם, המשאבים הכלכליים ורמת הסיכון שאתם מוכנים לקחת על עצמכם.

 

היתרונות של ייעוץ השקעות עם רואה חשבון

עם כסף לא משחקים, במיוחד לא בתחום ההשקעות ולכן, כאשר אנחנו מחפשים ייעוץ השקעות מקצועי, חשוב שנפנה לאנשי מקצוע שלמדו את התחום ומכירים את העולם העסקי בצורה מעמיקה, לרבות המושגים הכלכליים וסביבת ההשקעות הפיזית.

כך, ייעוץ השקעות עם רואה חשבון יעניק לכם שקט נפשי מעצם הידיעה כי הכסף שלכם נמצא בידיים של איש מקצוע מומחה, אשר עבר מספר לא מבוטל של שנות התמקצעות בתחומי החשבונאות, באופן המקנה לו את היכולת לנתח עסקאות מורכבות, לקרוא דו"חות כספיים ולהמליץ על פעולות מתאימות והיתכנות פוטנציאלית של רווחים ותשואות.

 

האם רואה חשבון מוסמך לעסוק בייעוץ השקעות?

החוק בישראל מגדיר היטב מי הרשאים לעסוק בייעוץ השקעות, כך שלא כל אדם המציג את עצמו כיועץ השקעות, יכול לייעץ ולהמליץ לכם על דרכי פעולה ו/או קנייה ומכירה של נכסים וניירות ערך. אמנם ייעוץ השקעות אינו נחשב לתחום עיסוקו העיקרי של רואה החשבון, אך קיימים לא מעט רואי חשבון בעלי היתר לעסוק בייעוץ השקעות, באופן ההופך את הסיוע של רואה החשבון לא רק למומלץ, אלא גם למותר על פי חוק.

 

השקעות, ראיית חשבון ומה שביניהם – סיכום

ראינו אם כן כי, תחום ההשקעות טומן בחובו סיכונים לצד הזדמנויות רבות וכדי שנוכל לבצע את ההשקעה המיטבית ביותר ובאופן המותאם אישית לצרכים והיכולות הכלכליות שלנו, חשוב ואף מומלץ שילווה אותנו יועץ השקעות מקצועי ומנוסה, כאשר ייעוץ עסקי עם רואה חשבון הבקיא בעולם העסקי ובחינת עסקאות, יהיה מומלץ במיוחד.

ייעוץ השקעות

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עצמאי
פיננסים
האם עצמאים יכולים לפתוח קרן השתלמות

קרן השתלמות משמשת כסוג של קופת חיסכון עבוד שכירים בארץ. כל חודש סכום מהמשכורת החודשית מופרש לקרן על ידי המעסיק ואותו הסכום פטור ממס ונכנס במלואו לקרן ללא הורדות. לא

ג'יפ
פיננסים
באילו מקרים כדאי לקחת מימון לרכב

כולנו מגיעים לשלב בחיים בו אנו זקוקים לקנות רכב לשימוש עצמי או משפחתי. בין אן זה בשל הקושי הכרוך בתחבורה הציבורית במדינה או הגדלת התא המשפחתי. במאמר זה נבחן את