חיתולים למבוגרים – ההבדלים בין החברות השונות

חיתולים למבוגרים מאפשרים לבני הגיל השלישי פתרון אסתטי, נוח וזול לתופעת בריחת השתן האופיינית לגיל זה. באמצעות מוצרי הספיגה המגוונים בגודלם ובכושר הספיגה שלכם ניתן לעבור לילות שקטים ויבשים, לצאת מחוץ לבית ללא חשש מבריחת שתן מביכה ולהרגיש נוח יותר במחיצת עוד אנשים. במאמר זה נבדוק את ההבדל בין החברות השונות המציעות מגוון מוצרי ספיגה למבוגרים ולמה אתם זכאים כחוק מביטוח לאומי. 

 

כמיטק

חברת כמיטק עברה כברת דרך בשלושים השנים האחרונות. החברה החלה את דרכה כספקית מוצרי היגיינה ורפואה למרותקי בית וחולים המאושפזים בבית. כיום כמיטק משווקת כמעט את כל צורכי מרותקי המיטה, הנכים ובני הגיל השלישי על מנת להביא לשיפור איכות החיים של המטופל באמצעות סיפוק פתרונות רפואיים כגון חיתולים למבוגרים וייבוא של ציוד מתקדם. כמיטק גם מספקת ציוד למעבדות.

 

זכאות למוצרי ספיגה מביטוח לאומי

בני הגיל השלישי זכאים מכוח חוק ביטוח הסיעודי לקבל אספקה של מוצרי ספיגה שאושרו על ידי ביטוח לאומי. כמיטק הינה ספקית מורשית לזכאים ודואגת לשילוח עד בית הלקוח או המוסד בו הוא נמצא את מוצרי הספיגה שהוא זקוק להם. לפרטים נוספים לחצו על מוצרי ספיגה ביטוח לאומי כדי לגלות אילו מוצרים תוכלו לרכוש באתר החברה.

 

ההבדלים בין החברות השונות

ההבדל העיקרי בין החברות הישראליות כגון נועם או שקמה לחברות המיובאות כגון פריוויל או מוליקר, הוא במחיר. החברות המיובאות הינן יקרות יותר מאלו הישראליות, אף על פי שכל החברות עושות את מירב המאמצים להיות נוחות, בעלות ספיגה איכותית ויעילות גם ללילה שלם.

 

מוצרי ספיגה שונים למטרות שונות

מוצרי הספיגה השונים נועדו בראש ובראשונה לאפשר איכות חיים גם מחוץ לבית ובזמן מפגש עם אנשים נוספים, ביום ובלילה. לכן קיימים מספר סוגי מוצרי ספיגה:

  • פדים, תחבושות ותחתונים לבריחת שתן לגבר ואישה – מאפשרות נוחות מירבית ובטחון.
  • חיתול לשעות היום – מאפשר לנוע בבטחון ונוחות מלאה ונוחים מאד גם לחולים המרותקים לכסא הגלגלים או למיטה.
  • חיתול לשעות הלילה – מאפשר לילות יבשים וספיגה חזקה.
  • רשתיות – תחתוני רשת מאפשרים נוחות מירבית לכל מי שחי חיים עצמאיים ואינו זקוק לעזרה בהחלפתם.
  • חיתולים המיועדים לבריכה – חיתול אטום אשר מאפשר שחיה והתעמלות מימית מבלי שתתרחש בריחת שתן במים.
  • סדיניות – הסדינית מיועדת לשמור על המיטה או כיסא הגלגלים יבשים ונקיים.

 

לסיכום

חברת כמיטק מספקת פתרונות רפואיים, ציוד רפואי והיגייני עבור קהילת הנכים ובני הגיל השלישי עד לבית הלקוח. באתר החברה תוכלו למצוא מוצרי ספיגה רבים אשר אושרו על ידי ביטוח לאומי וכלולים בסל הזכאות. בנוסף, תוכלו להתרשם משפע העזרים הרפואיים, ציוד לסיעוד ושיקום על מנת לאפשר למרותקים לכיסא הגלגלים או המיטה חיים נוחים ככל הניתן תוך שמירה על בריאותם.

חִתוּלִים,

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עולם השידוכים
כללי
האם יש שידוכים גם למעמד הגבוה?

בעידן הדיגיטלי, בו קשרים חברתיים נוצרים בקלות דרך מסכים, עולם השידוכים עובר טרנספורמציה משמעותית. לצד אפליקציות ההיכרויות והאתרים הרבים, משרדי שידוכים ממשיכים לתפקד כשחקן מרכזי בחיפוש אחר אהבה, תוך התמקדות

הבית החיצוני
כללי
5 רעיונות לשיפור המראה החיצוני של הבית

שיפור המראה החיצוני של הבית לא רק מגביר את האטרקטיביות שלו, אלא גם יכול להגדיל משמעותית את ערך השוק שלו ולספק תחושת גאווה וסיפוק לבעלי הבית. בין אם מתכננים למכור

5  דברים שיקלו על פרוייקט השיפוצים של הבנין
כללי
5  דברים שיקלו על פרוייקט השיפוצים של הבנין

שיפוץ בניין, יכול להיות מאמץ מורכב ומאתגר. עם זאת, עם האסטרטגיות והכלים הנכונים, התהליך יכול להפוך להרבה יותר חלק ויעיל. במאמר אינפורמטיבי זה, נציג בפניכם חמישה גורמים מרכזיים שיכולים להפוך

איך לבחור את רופא השיניים המושלם
כללי
איך לבחור את רופא השיניים המושלם

טיפולי שיניים הם חלק ממכלול המאמצים שאנו עושים לשמירה על הבריאות. על מנת לטפל בשיניים כמו שצריך חשוב לא רק לשמור על היגיינת הפה, אלא גם לבחור רופא שיניים מושלם.

מתי כדאי לפנות לסוכנות לביטוח פנסיוני
כללי
מתי כדאי לפנות לסוכנות לביטוח פנסיוני?

ביטוח פנסיוני הוא חלק בלתי נפרד כאשר מתכננים לפרוש מהעבודה. חשוב לתכנן את הפרישה ולהבין מה מצפה לכם. המאמר יפרט מתי כדאי לפנות לסוכנות ביטוח פנסיוני   במה עוסקת הסוכנות