ונציה זה כאן! הכירו את הוילונות הונציאנים

איטליה בכלל, וונציה בפרט –  נהנית מסגנון עיצוב ייחודי במיוחד, שכבש כבר ממזמן בתים רבים ומגוונים בישראל. אחד מפריטי העיצוב הבולטים שוונציה הביאה איתה לעולם, הוא הווילון הוונציאני. הווילון הוונציאני הוא למעשה וילון תריס, והוא משומש בצורה רחבה בעיקר במשרדים ובמטבחים.

הווילון הוונציאני נהנה משלל יתרונות, מאפשרויות רבות של שליטה במצבי הצללה, דרך מנגנון ייחודי להפעלת התריס, ועד למראה דקורטיבי ומרשים ובמיוחד. למעשה, קיימים כיום מספר סוגי וילונות תריס ונציאנים, כל הפרטים עליהם – בכתבה הבאה.

 

סוגי הווילונות הוונציאנים הקיימים כיום בשוק

וילון ונציאני מאלומיניום – לאוהבי הרטרו

וילונות ונציאני העשוי מאלומיניום, יעניק לחלל הבית שתבחרו לשים בו את הווילון, נוכחות מרשימה ועיצוב רטרו. את סוג זה תוכלו להרכיב גם במפתחים צרים, כך שווילון התריס הוונציאני מאלומיניום יעניק לחלון החלל שלכם מראה רחב, גם אם הוא צר. כמו כן, סוג זה מתאים בעיקר לסלונות ולמטבחים, שייהנו מסגנון העיצוב הייחודי.

וילונות ונציאניים

וילון תריס ונציאני מסוג סליידר – לאנשי הנוחות

אם כאשר מדובר על עיצוב הבית, אצלכם הנוחות היא מעל הכל – סוג הווילון הוונציאני הזה הוא לחלוטין בשבילכם. פטנט הסליידר מעניק לווילון זה מראה מרשים ונקי, שכן הוא מכיל את המנגנון הנוח של הווילון ונציאני, אך ללא חוטים גלויים או סיבוכים. בצורה זו, המנגנון מאריך את חיי התריס שלכם ושומר על התחזוקה שלו נוחה ונגישה.

 

לאוהבי הפרטיות – וילון תריס ונציאני מחורר חלקית

אחד מהטרנדים הבולטים ברחבי העולם, בכל מה שנוגע לעולם הווילונות הוא ווילון תריס ונציאני מחורר חלקית. מוצר זה הוא דמוי רשת, כך שהווילון המחורר למעשה מאפשר לאור לחדור דרך החורים. אך לצד זאת, אלו מכם אשר אוהבים לשמור על הפרטיות, הווילון יאפשר לבצע הסתרה של פנים החדר מחוץ לבית, כך תוכלו להנות משני העולמות – שליטה בחדירת אור השמש לחלל הבית, ופרטיות. על כן, סוג זה של ווילון יתאים בעיקר לחדרי שינה.

מחורר חלקית

הכל בשביל הילדים שלנו – וילון ונציאני בטוח לילדים

כיום קיים ווילון תריס ונציאני בטיחותי לילדים, בכך שהוא מכיל מנגנון מיוחד, ללא חוטי הפעלה אשר גלויים, כך שתוכלו להיות בראש שקט, ולדעת כי הילדים שלכם נהנים מווילון נאה לחדר שלהם, אשר גם מספר הגנה ומניעת חנק.

 

יתרונות הווילונות ונציאנים

הווילונות הוונציאנים נהנים ממגוון יתרונות, המעניקים להם נקודות רבות בשוק הווילונות. ראשית, ווילונות אלו עשויים מחומרי גלם קלים במיוחד, כך שהם קלים לנשיאה וגם נוחים מאוד לשימוש, גם בעזרת מנגנון ידני וגם באמצעות מנגנון חשמלי. נוסף על כך, הווילון הוונציאני נהנה מעמידות גבוהה משינויים מחוץ לבית כמו חום או קור ומסייע לשמירה על בידוד. כמו כן, ווילונות אלו מאפשרים לשלוט על כמות האור החודרת לחלל הבית.

 

לסיכום,

לסיכומו של דבר, הווילונות הוונציאנים נהנים מיתרונות רבים וכן מאפשרויות רבות, כך שכל אחד מכם יוכל למצוא את סוג הווילון המתאים לסגנון העיצוב של הבית שלו, כמו גם לצרכי הבית.

וילונות ונציאניים

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רישיון
כללי
איך מאמתים רישיון ייבוא בישראל?

כאשר עסקים בישראל עוסקים ביבוא סחורות ממדינות אחרות, אימות רישיון יבוא הוא שלב מכריע בהבטחת העסקאות בהתאם לסטנדרטים והנהלים הכלליים של סחר בינלאומי. תהליך אימות רישיון יבוא כולל מספר שלבים

עולם השידוכים
כללי
האם יש שידוכים גם למעמד הגבוה?

בעידן הדיגיטלי, בו קשרים חברתיים נוצרים בקלות דרך מסכים, עולם השידוכים עובר טרנספורמציה משמעותית. לצד אפליקציות ההיכרויות והאתרים הרבים, משרדי שידוכים ממשיכים לתפקד כשחקן מרכזי בחיפוש אחר אהבה, תוך התמקדות

הבית החיצוני
כללי
5 רעיונות לשיפור המראה החיצוני של הבית

שיפור המראה החיצוני של הבית לא רק מגביר את האטרקטיביות שלו, אלא גם יכול להגדיל משמעותית את ערך השוק שלו ולספק תחושת גאווה וסיפוק לבעלי הבית. בין אם מתכננים למכור

5  דברים שיקלו על פרוייקט השיפוצים של הבנין
כללי
5  דברים שיקלו על פרוייקט השיפוצים של הבנין

שיפוץ בניין, יכול להיות מאמץ מורכב ומאתגר. עם זאת, עם האסטרטגיות והכלים הנכונים, התהליך יכול להפוך להרבה יותר חלק ויעיל. במאמר אינפורמטיבי זה, נציג בפניכם חמישה גורמים מרכזיים שיכולים להפוך

איך לבחור את רופא השיניים המושלם
כללי
איך לבחור את רופא השיניים המושלם

טיפולי שיניים הם חלק ממכלול המאמצים שאנו עושים לשמירה על הבריאות. על מנת לטפל בשיניים כמו שצריך חשוב לא רק לשמור על היגיינת הפה, אלא גם לבחור רופא שיניים מושלם.