השקעות לזוגות צעירים

אם בעבר השוק היה שייך רק לבעלי ההון, הרי שהיום אלפי זוגות צעירים מהווים שחקנים לא קטנים במגרש ההשקעות. בין אם אלו קרקעות, נכסים או נדל"ן אינטרנטי – כולם רוצים היום לנסות ולקחת ביס בעוגה שממנה כולם מוזמנים להרוויח – עוגת ההשקעות. אם בעבר אותם זוגות לא היו יכולים להרשות לעצמם אפילו לחשוב על השקעה, הרי שהיום השקעות לזוגות צעירים היא אופציה אפשרית לחלוטין. איך עושים את זה? בואו ונבדוק ביחד במאמר הבא.

 

מאיפה כל הכסף?

בעוד אנשים מסביב מתחילים לחשוב על השקעות לזוגות צעירים, זוגות צעירים וגם רווקים צעירים אחרים יכולים לעצמם מאיפה כל הכסף להשקעה? אז בניגוד למה שהיה בעבר, שרק בעלי הון גבוה היו יכולים להשקיע, הרי שהיום גם השקעה יחסית קטנה של כמה עשרות אלפי או מאות אלפי שקלים יכולה להניב יופי של תשואות. לא בטוחים איך, מה, כמה ולמה? בואו נראה לדוגמה איפה להשקיע 100 אלף שקל.

 

השקעות לזוגות צעירים

בין אם 100 אלף השקלים הגיעו אליכם בירושה או במתנה ובין אם חסכתם שקל לשקל, מדובר כאן על סכום שאיתו אפשר לחשוב על השקעה שתשתלם לכם.

אחת האפשרויות להשקעות לזוגות צעירים היא השקעה בקרקעות חקלאיות. בעוד הרבה אנשים מחפשים להשקיע בנדל"ן, חשוב לזכור שמחירי הנדל"ן מרקיעים שחקים יותר מרגע לרגע ומערימים קשיים על מי שמעוניין להשקיע בהם. לכן האלטרנטיבות באופן טבעי עוברות לתחומי השקעה אחרים כמו קרקעות בכלל וקרקעות חקלאיות בפרט.

 

למה דווקא קרקעות חקלאיות?

לרכישה של קרקע חקלאית שמיועדת בעתיד להפשרה למען בנייה למגורים קיימים מספר יתרונות בולטים:

  1. ההשקעה היא פופולרית לגמרי בשנים האחרונות, ומאפשרת להשקיע 100 אלף שקל בלבד תמורת תשואות גבוהות, וכן ברגע שהקרקע תופשר תוכלו גם להנות ממגורים בפרויקטי מגורים חדשניים.
  2. רכישת קרקע חקלאית שעתידה הפשרה, מחיר הקנייה הוא נמוך בצורה משמעותית מיתר מחירי השוק, היות והיעוד המקורי של אותה הקרקע הוא חקלאות. ברגע שיעוד הקרקע משתנה והתהליך מושלם – ערכה של הקרקע מזנק בצורה מיידית, כך שאחוזי התשואה הופכים אפילו גבוהים יותר ממה שהיה קודם לכן, זאת במידה ותמכרו את הדירה.
  3. מדובר על נכס שמשביח את עצמו עם השנים ושהסיכונים בו מזעריים. כל מי שמחזיר בסכומים קטנים יחסית רצוי שיחפש השקעות עם סיכונים קטנים שכאלו, כמו הסיכונים הכרוכים בהשקעה בקרקע חקלאית. מדובר כאן על נכס זול ואטרקטיבי ביותר.
  4. כדי לרכוש קרקע חקלאית לא צריך להיות מבינים גדולים בתחום ההשקעות. ההשקעה היא דרך קלה מאוד ורווחית מאוד, אולם לא בתשואה מיידית, אבל במחיר זול ביותר ובלי הרבה בירוקרטיה – השלב המתיש ביותר בתהליך.

לסיכום…

השקעות לזוגות צעירים בקרקעות חקלאיות הן עולם שלם של יתרונות, ואתם מוזמנים להנות מהם עם השקעה קטנה עם סיכונים קטנים. בהצלחה!

שדות חקלאיות

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מתווכים
נדל"ן
מה חשוב לזכור לפני מכירת דירה בכפר סבא?

בשנים האחרונות כפר סבא הפכה להיות מעין פרבר של תל אביב. בנוסף, עיריית כפר סבא היא אחת העיריות הכי מגויסות לפרויקטי פינוי-בינוי בישראל. הודות לשתי העובדות הללו, זה רק הגיוני

מגזר הנדל"ן
נדל"ן
למה משמש מספר ה- EIN וכיצד מנפיקים אותו?

השקעות נדל"ן בארה"ב נחשבות לתחום השקעות קורץ במיוחד עבור ישראלים רבים, הפועלים לא אחת להתאגד באמצעות חברה או חברת בת אמריקאית, בכדי להתייעל בכל הקשור להתנהלות מול רשויות המס. בהתאם

Investments
נדל"ן
מהו שכר טרחה עורך דין מקרקעין / נדל"ן?

עורך דין לענייני נדל״ן ומקרקעין הוא המפתח שלכם לעסקה בטוחה שקשורה לנדל״ן. עסקי הנדל״ן יכולים להיות בעלי חוקים נוקשים, לכן מאוד מומלץ להיוועץ בעורך דין לפני שחותמים על חוזים, במיוחד

קניית נכס
נדל"ן
כמה הון עצמי צריך בשביל לקנות דירה

לא מעט אנשים בישראל חולמים לקנות דירה, כי כמה שנים עוד נמשיך לממן את המשכנתא של בעל הבית שלנו? ומה נשאיר לילדים שלנו אם לא את הנכס שרשום של שמנו

איש נדלן
נדל"ן
השקעות בנדלן בארץ לעומת בחו"ל

אנשים רבים מבינים היום שהכסף שלהם יכול להיות שווה אפילו יותר עם מגוון אפשרויות ואפיקי השקעה בארץ ובעולם. כן, אם בעבר החשיבה היתה מקומית, הרי שהיום החשיבה על השקעה פורצת