השקעות בנדלן בארץ לעומת בחו"ל

אנשים רבים מבינים היום שהכסף שלהם יכול להיות שווה אפילו יותר עם מגוון אפשרויות ואפיקי השקעה בארץ ובעולם. כן, אם בעבר החשיבה היתה מקומית, הרי שהיום החשיבה על השקעה פורצת את גבולות הארץ ויוצאת אל העולם הגדול. מבין סוגי ההשקעות נמצאות גם השקעות בנדלן, ובמאמר הקרוב נבדוק את ההבדלים בין השקעות בנדלן בארץ לעומת בחו"ל.

 

השקעה היא השקעה היא השקעה

מי שפחות מגיע מעולם ההשקעות עלול לטעות ולהטעות בתפישה שלפיה כל השקעה כספית היא נכונה וטובה, אולם בפועל הדבר הוא ממש לא ככה. השקעות נדלן צריך לדעת בדיוק איך לעשות, איפה לעשות ומתי לעשות, ומי שזקוק להכוונה והסברים בנושא ממש לא מומלץ שילך על זה לבד.

 

תשואות זה שם המשחק

השקעות בנדלן נעשות מתוך מחשבה וכוונה ברורה וחד משמעית – להרוויח מהתשואות. למעשה, הרעיון הוא שהתשואות יהיו גבוהות כדי שהרווחים יהיו גבוהים, ובשביל שזה יקרה צריך לדעת איפה להשקיע. כשמדברים על השקעות בנדלן בארץ לעומת בחו"ל מדברים על כמה הבדלים עיקריים שיכולים לעשות לכם סדר באיך ובמה לבחור.

 

השקעות בנדלן בארץ לעומת בחו"ל

בשנים האחרונות חלה מגמת נדידה לנדלן בחו"ל ויש לכך סיבה פשוטה – הנדלן בחו"ל זול יותר להשקעה והתשואות ממנו גבוהות יותר בהרבה. הנדלן בארץ יקר מאוד ולרוב התשואות ממנו נמוכות, ולכן כשמדברים על המובן הכלכלי – לרבים ברור היום שהשקעות בנדלן בחו"ל הן משתלמות ועדיפות יותר בהרבה.

כשמחליטים להשקיע בנדלן חשוב לדעת קצת נתונים, אז בשביל לעשות לכם את החיים קלים יותר ריכזנו עבורכם כמה נקודות שחשוב לקחת בחשבון לפני שתצללו פנימה אל עולם ההשקעות:

  1. ארגון ה-OECD העולמי מצביע בין השנים 2008 ועד שנת 2017 על עלייה חדה במחירי הדיור בישראל באחוז מטורף של 122%. מבין המדינות של הארגון, מדובר כאן על השיעור הגבוה ביותר, והנתון הזה הוביל את ענף הנדל"ן הישראלי למצב של קיפאון.
  2. לעומת זאת, חשוב לדבר על שער המטבע באירופה ובארצות הברית שבשנים האחרונות מתנדנד ונמצא במגמות ירידה. העניין הזה מנגיש רכישת נדלן בחו"ל במחירים נוחים (ויש שיאמרו אפילו זולים) והנאה מתשואות גבוהות.

 

מי שמהיר – מרוויח

יתרון נוסף לבנייה בחו"ל לעומת הארץ הוא שבארץ פרוייקטים של שיפוץ ובנייה לוקחים זמן. המון זמן. הם עד כדי כך לוקחים זמן עד שבזמן שכאן מתבשלים על פרוייקט בנייה אחד, בארצות הברית מסתיימים כבר שלושה. ברגע שהדבר הזה מתקיים הוא מאפשר למעשה גישה להרבה יותר פרוייקטים ולהיצע גדול יותר, לעומת המריבות הגדולות על הנדלן בישראל שמתקיימות, בעיקר, מהיצע קטן לעומת ביקוש גדול.

אז במה עדיף לבחור כששמים על המאזניים השקעות בנדלן בארץ לעומת בחו"ל? אנחנו מאמינים שתעשו את השיקולים שלכם אחרי שפירטנו לכם את העובדות. בהצלחה!

השקעה חכמה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מתווכים
נדל"ן
מה חשוב לזכור לפני מכירת דירה בכפר סבא?

בשנים האחרונות כפר סבא הפכה להיות מעין פרבר של תל אביב. בנוסף, עיריית כפר סבא היא אחת העיריות הכי מגויסות לפרויקטי פינוי-בינוי בישראל. הודות לשתי העובדות הללו, זה רק הגיוני

מגזר הנדל"ן
נדל"ן
למה משמש מספר ה- EIN וכיצד מנפיקים אותו?

השקעות נדל"ן בארה"ב נחשבות לתחום השקעות קורץ במיוחד עבור ישראלים רבים, הפועלים לא אחת להתאגד באמצעות חברה או חברת בת אמריקאית, בכדי להתייעל בכל הקשור להתנהלות מול רשויות המס. בהתאם

Investments
נדל"ן
מהו שכר טרחה עורך דין מקרקעין / נדל"ן?

עורך דין לענייני נדל״ן ומקרקעין הוא המפתח שלכם לעסקה בטוחה שקשורה לנדל״ן. עסקי הנדל״ן יכולים להיות בעלי חוקים נוקשים, לכן מאוד מומלץ להיוועץ בעורך דין לפני שחותמים על חוזים, במיוחד

קניית נכס
נדל"ן
כמה הון עצמי צריך בשביל לקנות דירה

לא מעט אנשים בישראל חולמים לקנות דירה, כי כמה שנים עוד נמשיך לממן את המשכנתא של בעל הבית שלנו? ומה נשאיר לילדים שלנו אם לא את הנכס שרשום של שמנו

השקעה נכונה
נדל"ן
השקעות לזוגות צעירים

אם בעבר השוק היה שייך רק לבעלי ההון, הרי שהיום אלפי זוגות צעירים מהווים שחקנים לא קטנים במגרש ההשקעות. בין אם אלו קרקעות, נכסים או נדל"ן אינטרנטי – כולם רוצים