השוואת מחירים של מוצרי תינוקות

הקניות לתינוק שבדרך מהוות הוצאה גבוהה על ההורים הטריים והדבר מורגש אפילו יותר כאשר מדובר בילד ראשון.

למרות הלחץ וההתרגשות הקיימים לפני הלידה חשוב מאוד לבצע השוואת מחירים על מנת שלא תיכנסו להוצאות לא נצרכות שיקשו עליכם בהמשך הדרך.

את קניית מוצרי התינוקות ניתן לחלק לשני זמנים: הקנייה שתבצעו לפני הלידה והקניה שתבצעו לאחריה.

לפני הלידה לרוב תהיה הקניה הגדולה הדורשת הוצאה ניכרת בבת אחת, בין היתר תדרשו לקנות: מיטת תינוק, עגלה, שידת החתלה נוחה ומותאמת לצרכים שלכם, מזרן שיתאים למיטה, סלקל, כיסא לרכב, אמבטיה ייעודית לתינוק, בקבוקים, מוצצים, בגדים ראשוניים ועוד חבילת מוצרים זו יכולה לנוע בין 2000 ₪ ל 20,000 ₪ ובאפשרותכם לשלוט במחירים שתוציאו.

אחרי הלידה יתחילו ההוצאות השוטפות, טיטולים, חיתולים, החלפות של מוצצים ובקבוקים, ביגוד מתחלף ועוד. לכן, חשוב מאוד להיות מתוכננים ומחושבים ולא להיגרר אחרי סחרור של קניות אין סופיות בלי שליטה.

 

מה חשוב לבדוק בעת השוואת מחירים של מוצרי תינוקות?

תו תקן –

מומלץ כי כל מוצר לתינוק אותו תקנו יישא אישור של מכון ההתקנים הישראלי. דבר זה יגרום לכם להיות רגועים בכך שהמוצר עומד בדרישות טכניות המתאימות למטרה לשמה המוצר עוצב. מומלץ לשים לב כי מוצרים לתינוקות המיובאים מחו"ל לא יישאו תו תקן אלא מעין אישור של מכון התקנים.

 

חנות מוסמכת –

תמיד כדאי לוודא כי החנות ממנה אתם רוכשים את המוצר היא חנות מוסמכת מצד היבואן או היצרן. דבר זה יבטיח לכם שבמידה ותהיה תקלה תוכלו לקבל את השירות המיטבי ותהיה לכם אחריות על המוצר. בנוסף, שימו לב כי ישנן חנויות קטנות וחנויות שהם חלק מרשת, לכל אחד מאלו יתרונות וחסרונות ועליכם לבחור לקנות איפה שהכי מתאים לצרכים שלכם.

 

השוואת מחירים –

חשוב תמיד להשוות מחירים לפני הרכישה. כאשר מדובר במוצרים המיועדים לקניה לפני הלידה הרבה הורים רוצים לקנות גם את המוצר שיהיה הכי טוב ובטיחותי וגם ממותג ויפה. כמובן שלמוצרים אלו יש עלות גבוהה מאוד. שימו לב לא להתפתות למחירים נמוכים באופן חשוד. המשמעות היא שלא מדובר בייבוא מקורי אלא בייבוא מקביל מה שיגרום לכך שלאחר הקניה ובמידה ותהיה תקלה לא תהיה לכם אחריות על המוצר. נקודה נוספת שכדאי לשים לב אליה היא שמחיר נמוך של מוצר יכול לנבוע גם מכך שמדובר בדגם של שנים קודמות. בדקו כי אתם משווים בדיוק את אותם מוצרים וודאו כי בנוסף למחיר אתם גם בודקים את טיב המוצר והפרמטרים שהוזכרו למעלה. באפשרותכם לעשות השוואת מחירים במתחמים הידועים כמוכרי מוצרים לתינוקות ברחבי הארץ או באמצעות האינטרנט. ברשת תמצאו שלל אתרים המספקים מוצרים לתינוקות במחירים טובים, לדוגמא: חנות תינוקות ברשת במחירי מבצע.

 

 

ציוד לתינוקות

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ייעוץ השקעות
פיננסים
ייעוץ השקעות ע"י רואה חשבון

משקיעים מתחילים או ותיקים, עסקיים או פרטיים, כולנו מחפשים אחר ההשקעות המשתלמות ביותר וכדי שלא נלך שבי אחר הבטחות להשקעות עם הבטחות להתעשרות מהירה לצד אפס אחוזי סיכון, חשוב שילווה

עצמאי
פיננסים
האם עצמאים יכולים לפתוח קרן השתלמות

קרן השתלמות משמשת כסוג של קופת חיסכון עבוד שכירים בארץ. כל חודש סכום מהמשכורת החודשית מופרש לקרן על ידי המעסיק ואותו הסכום פטור ממס ונכנס במלואו לקרן ללא הורדות. לא