מהי הריבית הנמוכה ביותר שניתן להשיג על הלוואה חוץ בנקאית?

בעוד שבנקים הם הגורם המממן הגדול במשק, קיימים אפיקים חוץ בנקאיים להלוואות כגון הלוואות דרך חברות אשראי.

להלוואות דרך חברות אשראי יש מספר יתרונות שהופכים אותן לגמישות יותר מהלוואות בנקאיות, אך החיסרון העיקרי היא הריבית הגבוהה באופן יחסי להלוואות בנקאיות.

עם זאת, ניתן גם לקחת הלוואה חוץ בנקאית בריבית נמוכה בהלימה לסיכון הלקוח.

 

מדוע לקחת הלוואה חוץ בנקאית ולא דרך הבנק?

אנשים הלוקחים הלוואות חוץ בנקאיות מתחלקים לשתי קבוצות עיקריות. הקבוצה הראשונה היא מי שהבנק סירב לתת לו הלוואה ולא עמד בתנאים של שום בנק. לחילופין, יש מי שיש לו הגבלות על החשבון ומעדיף את היתרונות של הלוואה חוץ בנקאית.

 

יתרונות הלוואה חוץ בנקאית

הלוואות חוץ בנקאיות לא לוקחים רק מי שחייבים. להלוואות חוץ בנקאיות יש יתרונות שונים בהשוואה להלוואות בנקאיות שהופכות אותן לגמישות ונוחות יותר, וניתן לקחת הלוואה חוץ בנקאיות בקלות יחסית מבלי ההליכים הארוכים בבנק. אלו הם היתרונות העיקריים:

  • הלוואות חוץ בנקאיות מאפשרות תוספת אשראי ומרווח נוסף לנשימה בעובר ושב.
  • בניגוד להלוואות בנקאיות, הלוואות חוץ בנקאיות לא מאלצות אתכם להצהיר על המטרה לשמה אתם לוקחים את ההלוואה. בין אם זו הלוואה לבית, פיתוח עסק או קניית רכב חדש תוכלו לקחת את ההלוואה כל עוד תעמדו בתנאים.
  • ניתן להתאים הלוואות חוץ בנקאיות לטווח הקצר והארוך בהתאם לצרכיו של הלקוח.
  • גופים חוץ בנקאיים גמישים יותר במתן הלוואות ונותנים הלוואות גם למי שהבנק סירב להלוות לו.

 

ריבית בהלוואות חוץ בנקאיות

עקב האכילס של הלוואות חוץ בנקאיות בהשוואה להלוואות בנקאיות היא הריבית הגבוהה, וזאת משום שריבית נקבעת בין השאר לפי סיכון הלקוח. מכיוון שרבים מהפונים להלוואות חוץ בנקאיות הן לקוחות עם סיכון גבוה, הריבית היא בהתאם. למרות זאת, קיימים גם מסלולים חוץ בנקאיים עם ריביות נמוכות באופן יחסי.

 

ההלוואה החוץ בנקאית עם הריבית הנמוכה ביותר

חברת האשראי מקס מספקת הלוואות חוץ בנקאיות עם ריבית מקסימלית שנתית של 1.6% פריים (נכון לאפריל 2021) + 12.25% בהלימה לסיכון לקוח. ההלוואות של מקס מתחרות בהצלחה לא רק מול הלוואות חוץ בנקאיות אלא גם מול הלוואות בנקאיות, כאשר לקוחות שהבנק אישר להם הלוואה יכולים לקבל הצעה טובה יותר ממקס.

 

הלוואה חוץ בנקאית שלא תכביד על חשבון הבנק שלכם

לקוחות שלוקחים הלוואה דרך הבנק עלולים לגלות במהרה שהיא מכבידה על החיים ומגבילה באופן משמעותי את הפעילות הפיננסית שלהם. לעומת זאת, הלוואות חוץ בנקאיות מאפשרות אוויר לנשימה וגמישות רבה יותר, וחלקן כמו ההלוואות של מקס בעלות תנאים אטרקטיביים אף יותר מהלוואה בנקאית. דרך מקס ניתן לקחת הלוואה עד 100,000 ש"ח בתהליך מהיר ופשוט ופריסה שך עד 84 תשלומים.

אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

קופת חיסכון

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ייעוץ השקעות
פיננסים
ייעוץ השקעות ע"י רואה חשבון

משקיעים מתחילים או ותיקים, עסקיים או פרטיים, כולנו מחפשים אחר ההשקעות המשתלמות ביותר וכדי שלא נלך שבי אחר הבטחות להשקעות עם הבטחות להתעשרות מהירה לצד אפס אחוזי סיכון, חשוב שילווה

עצמאי
פיננסים
האם עצמאים יכולים לפתוח קרן השתלמות

קרן השתלמות משמשת כסוג של קופת חיסכון עבוד שכירים בארץ. כל חודש סכום מהמשכורת החודשית מופרש לקרן על ידי המעסיק ואותו הסכום פטור ממס ונכנס במלואו לקרן ללא הורדות. לא