שחררו את הוויסקי – אלה המתנות שגברים רוצים באמת!

אם הייתם שואלים גברים מה הם רוצים לקבל במתנה, סביר להניח שהייתם שומעים את התשובה הבאה: "הכל, רק לא וויסקי!". משום מה, אנשים רבים סוברים כי וויסקי זו המתנה הטובה ביותר שניתן לתת לגבר. אנחנו כאן כדי להעלות את המודעות בנושא ולהעביר מסר חד וחלק – גברים רוצים מתנות אחרות! רוצים לדעת מה הן המתנות הללו? הישארו אתנו ותגלו.

 

המתנה ה – 1 שגברים רוצים באמת: חצובת סלפי עם תאורה

המתנה הראשונה שכל גבר ישמח לקבל זו חצובת סלפי. שכן, זה ידוע שגברים רוצים להצטלם, אבל לא תמיד מרגישים בנוח לבקש שמישהו יצלם אותם.

כדי למנוע מהם את המבוכה, כדאי שתיתנו להם חצובת סלפי שתגיע עם תאורה. כך הם יוכלו להצטלם באופן עצמאי גם בשעות הלילה החשוכות. ראוי לציין כי אם תבחרו באפשרות זו, כדאי שתארזו את המתנה היטב, כדי שהיא לא תישבר או תפגע.

וויסקי

המתנה ה – 2 שגברים רוצים באמת: אביזרים לספורט

גברים רבים יאמרו לכם כי הם זקוקים לכל מיני אביזרים שיקלו עליהם במהלך הריצה או הספורט הקבוע שהם מבצעים. אם תשאלו גברים אקראיים ברחוב מהן מתנות שגברים אוהבים אתם תקבלו רשימה ארוכה שכוללת בין היתר את המוצרים הבאים:

  • פאוץ' לריצה שניתן להכניסה בו מכשיר נייד ומפתחות
  • אוזניות איכותיות
  • כובע לריצה
  • בגדי ריצה איכותיים ועוד

 

המתנה ה – 3 שגברים רוצים באמת: טרולי מתקפל למטוס

כל גבר ישמח לקבל טרולי מתקפל. כזה שאפשר להניח אותו בבית המלון בחו"ל מבלי שהוא יתפוס את כל המקום. הרי זה ידוע שגברים אורזים את עצמם באופן מינימלי. כך שהם יכולים בן רגע להעביר את תכולת המזוודה לארון ולפנות את כל המקום בחדר. טרולי מתקפל יאפשר לגבר הנבחר ליהנות ממקסימום נוחות ומינימום בלאגן.

וויסקי

המתנה ה – 4 שגברים רוצים באמת: בקבוק שומר קור וחום

גברים לא מודים בכך, אך הם ישמחו לקבל במתנה בקבוק שומר קור וחום. מדובר במתנה שתשמח כל לבב גברי. שכן, יש הרבה גברים ששוכחים לשתות במהלך היום. הם מעדיפים להגיע אל מקום העבודה ולקום בכל כמה דקות למטבח, כדי למזוג לעצמכם כוס מים או להכין כוס קפה.

אם אתם מכירים גבר כזה, כדאי שתפנקו אותו בבקבוק שומר קור וחום. שכן, הדבר יאפשר לו להבין כי יש ביכולתו לשתות את המשקה האהוב עליו בזמינות, מבלי להתבאס כי עליו לקום אל המטבח בכל כמה רגעים.

 

לסיום

עד כאן המדריך שיאפשר לכם סוף סוף לשחרר את הוויסקי. כעת אתם יודעים מה הן המתנות הטובות ביותר שכל גבר ישמח לקבל, כך שנותר לכם רק לבחור במתנה המתאימה ביותר לגבר שלכם. אתם מוזמנים כמובן לחזור ולעדכן אותנו באיזו מתנה בחרתם ואיך היא התקבלה.

וויסקי

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ארבע מתנות שוות לאישה
מתנות
ארבע מתנות שוות לאישה

בחירת המתנה המושלמת לאישה, יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד אם אינכם בטוחים מה היא אוהבת או צריכה. עם זאת, ישנן מתנות מסוימות שזוכות להערכה אוניברסלית ויכולות לגרום לכל אישה

שי
מתנות
מתנות קטנות לילדים בחג

מתנות קטנות עם כוונות גדולות. עם כל ההכנות לקראת החג, הקניות, התכנונים, המתכונים והמאכלים המיוחדים, לפעמים הילדים קצת נשכחים. אנחנו קונים מתנות לבני הזוג, להורים, לאחים ולגננות, אבל לילדים נראה