המצבים בהם קיים צורך בעקירות כירורגיות

עקירה כירורגית נחשבת להליך ידוע ומוכר בקרב רופאי שיניים רבים. היא שונה ונחשבת למורכבת יותר מעקירה "רגילה" ודורשת לא פעם היערכות מראש. בשורות הבאות נציין בפניכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת על עקירה כירורגית  ומתי יש צורך לבצע אותה. הישארו אתנו ותקבלו את כל הפרטים החשובים ביותר בנושא שירגיעו אתכם רגע לפני ביצוע ההליך המדובר.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך ליווי מטעם מכרים שלנו שעברו לא מזמן עקירה כירורגית  לאחר שרופא השיניים שלהם אבחן שיש צורך בעקירה על ידי מומחה פה ולסת. בשונה ממדריכים אחרים, הפעם החלטנו שלא לקבל מידע מרופאים ומומחים בתחום. הפעם בחרנו לקבל את המידע ממכרים שעברו את ההליך, בגלל שהיה חשוב לנו לשמוע את המידע מהצד שחווה את התהליך. שכן, אנו סבורים שהגעתם לכאן כדי לשמוע מה מצפה לכם. כך שתוכלו להיות בטוחים שהמידע שיוצג בפניכם הגיע ממי שחוו את העניין מקרוב.

 

מהם המצבים שבהם יש צורך לבצע עקירה כירורגית?

ובכן, שאלנו את המכרים שלנו, אלו שעברו כמה עקירות כירורגיות בשנים האחרונות את השאלה הבאה: מה גרם לרופא שלכם להפנות אתכם לביצוע עקירה כירורגית? וקיבלנו את התשובות הבאות:

  1. כדי להרוס כתר של שן
  2. בגלל שן כלואה
  3. בגלל בעיות בשורש של השן

לא הסתפקנו בתשובות היבשות הללו ויצאנו לבדוק באופן מעמיק מה עומד מאחורי כל צורך שכזה.

 

מצב מספר 1 שדורש עקירה כירורגית – הרס כתר של שן

ביררנו באופן מעמיק למה צריך לבצע עקירה כירורגית  במצב שכזה והתברר לנו שלעיתים, קורה מצב שבו הכתר (החלק העליון של השן שנראה לעין) יכול לא פעם להיהרס מסיבות שונות. מסתבר שרופא שיניים שאינו מומחה בתחום הכירורגיה צריך להפנות לביצוע עקירה כירורגית בגלל שהוא לא יכול לאחוז בשן באופן מיטבי.

 

מצב מספר 2 שדורש עקירה כירורגית – שן כלואה

מטופלים שמגיעים עם שן כלואה מופנים לא פעם להליך של עקירה כירורגית  בגלל שמדובר בעצם בשיני בינה שכלואות בתוך העצם של הלסת. סביר להניח שהדמיון שלכם מוביל אתכם להבנה שמדובר בעניין מורכב שדורש התערבות מהירה של כירורג. שכן, נדרש כאן הליך ניתוחי.

 

מצב מספר 3 שדורש עקירה כירורגית – בעיות בשורש של השן

מטופלים שיש להם בעיות מורכבות בשורש של השן מופנים לא פעם לביצוע עקירה כירורגית. הסיבה לכך טמונה בעובדה שאין לרופא אפשרות לעקור את השן באופן רגיל כי יש מורכבות של השורש. הדבר נובע לפעמים משורש שהוא עקום, שבור או כפוף. כך שנדרשת התערבות כירורגית כדי לנתק את השן המורכבת הזו.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהסביר לכם מהם המצבים שבהם צריך לבצע עקירה כירורגית. כעת, יש בפניכם את כל המידע בנושא, כך שנותר לכם רק לתאם תור.

עקירות כירורגיות

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עולם השידוכים
כללי
האם יש שידוכים גם למעמד הגבוה?

בעידן הדיגיטלי, בו קשרים חברתיים נוצרים בקלות דרך מסכים, עולם השידוכים עובר טרנספורמציה משמעותית. לצד אפליקציות ההיכרויות והאתרים הרבים, משרדי שידוכים ממשיכים לתפקד כשחקן מרכזי בחיפוש אחר אהבה, תוך התמקדות

הבית החיצוני
כללי
5 רעיונות לשיפור המראה החיצוני של הבית

שיפור המראה החיצוני של הבית לא רק מגביר את האטרקטיביות שלו, אלא גם יכול להגדיל משמעותית את ערך השוק שלו ולספק תחושת גאווה וסיפוק לבעלי הבית. בין אם מתכננים למכור

5  דברים שיקלו על פרוייקט השיפוצים של הבנין
כללי
5  דברים שיקלו על פרוייקט השיפוצים של הבנין

שיפוץ בניין, יכול להיות מאמץ מורכב ומאתגר. עם זאת, עם האסטרטגיות והכלים הנכונים, התהליך יכול להפוך להרבה יותר חלק ויעיל. במאמר אינפורמטיבי זה, נציג בפניכם חמישה גורמים מרכזיים שיכולים להפוך

איך לבחור את רופא השיניים המושלם
כללי
איך לבחור את רופא השיניים המושלם

טיפולי שיניים הם חלק ממכלול המאמצים שאנו עושים לשמירה על הבריאות. על מנת לטפל בשיניים כמו שצריך חשוב לא רק לשמור על היגיינת הפה, אלא גם לבחור רופא שיניים מושלם.

מתי כדאי לפנות לסוכנות לביטוח פנסיוני
כללי
מתי כדאי לפנות לסוכנות לביטוח פנסיוני?

ביטוח פנסיוני הוא חלק בלתי נפרד כאשר מתכננים לפרוש מהעבודה. חשוב לתכנן את הפרישה ולהבין מה מצפה לכם. המאמר יפרט מתי כדאי לפנות לסוכנות ביטוח פנסיוני   במה עוסקת הסוכנות