המדריך המלא לאחסון אתרי וורדפרס

אם אתה חושב לבנות אתר או לשפר אחד כזה, לא מדובר על משימה קשה במיוחד.

לימוד וורדפרס אינו מסובך כמו שאתה חושב. מאיפה מתחילים? באיזו תוכנית אירוח כדאי לבחור?

וורדפרס עשתה מהפכה באינטרנט בשנים האחרונות כאשר 27% מהאתרים ברחבי העולם משתמשים באחסון אתרי וורדפרס לאתר שלהם.

עבור מי שמעוניין ללמוד ולהתפתח הלאה, ניתן ללמוד וורדפרס כדי לקבל תוצאות טובות יותר.

מי שמעוניין להתנסות לבד, מדריך זה יעזור לך להבין מהו אחסון אתרי וורדפרס.

מה זה וורדפרס? – וורדפרס היא הפלטפורמה הפופולרית ביותר בעולם לבניית אתר.

ידידותית למשתמש, מכיל פונקציות רבות לכל צורך קיים באתרים – חנויות מקוונות, בלוגים פשוטים, פונקציית שימור לקוחות ועוד – היום כל אחד יכול לבנות את אתר חלומותיו בצורה פשוטה ועצמאית.

מדוע להשתמש בוורדפרס? – התשובה לשאלה זו מורכבת ממספר תשובות – מספר התוספים וההרחבות גדול ככה שניתן להתאים את האתר לצרכים שלך, נוח לשימוש כך שלא צריך ידע מקדים, ידידותי לנייד, עיצובים מרהיבים ועוד סיבות רבות.

 

המדריך המלא לאחסון אתרי וורדפרס

אחסון אתרי וורדפרס הוא שירות עבור אתרים אשר נבנו באמצעות פלטפורמת וורדפרס. אחסון האתרים הוא חשוב מכיוון שפלטפורמת בניית האתרים בוורדפרס מערכת קוד פתוח ולכן יש חשיבות גבוהה בבחירה בין אופציות השרתים ההקיימים לאתרי הוורדס.

לצורך בחירה נכונה, יש לקחת בחשבון מספר היבטים חשובים לפני שמחליטים על שרת מארח לאתר הוורדפרס – האם השרת נמצא בארץ או בחול? האם לשרת יש תוכנת אבטחה המגינה עליו מפני פריצות? מה קיים שרת המגבה את תוכן האתר ובאיזה תדירות? עלות האחסון ועוד.

 

עלות האחסון

לעיתים רחוקות אנחנו מוכנים להסתפק במוצר ירוד ומעדיפים לחסוך בכסף על פני האיכות. כשמדובר על שרת אחסון לאתר וורדפרס הדבר הוא ההיפך. חשוב להשקיע את בשרת אחסון טוב שיעניק לכם את ההגנה הדרושה והשירות המתאים לאתר שלך. שירות "יקר" יבטיח לך את הדברים האלה כולל אחריות לביצוע לעומת שרת "זול" שככל הנראה יתנער מהאחריות מהר מאוד.

 

בחירה בחברה ותיקה בתחום ואמינה

מדובר על ארגון המעסיק אנשי מקצוע שיעניק לך תמיכה 24/7 בכל רגע נתון. המשמעות היא שתוכל לתפעל את האתר שלך גם בשעות הקטנות של הלילה, ולא תצטרך לרדוף אחרי מפעיל השרת עם טלפון שבור.

בחירת שירות האחסון על פי מטרות האתר –

לפני שתבחר בשרת אחסון, תגדיר לעצמך את מטרותיו של האתר, כמה יעבוד והאם השאיפה היא לפתח אותו הלאה ולבנות אתרים נוספים. שרתי אחסון שונים יאפשרו לכם להכין את הקרקע ההתפתחות העסקית אליה תשאף להגיע ויש כאלו המגבילים אותה.

 

שרת מקומי או מחו"ל

יש לבחור בין השרתים על פי מיקום קהל היעד – אם בארץ אז שרת מקומי ואם קהל היעד בחו"ל אז שרת מחו"ל. יעזור לך להתפתח ולהתאים את האתר לשוק המיועד.

 

תוכנה לבניית אתרים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שעון
אתרים ומכירות
ארגון חתונה ב24 שעות

יש אנשים שמתכננים את החתונה שלהם כמה שיותר זמן מראש ואילו אחרים עושים הכול ברגע האחרון ובצורה הכי ספונטנית שאפשר. בחרתם להתחתן? רוצים לארגן הכול תוך 24 שעות? אם כך,

בניית חנות
אתרים ומכירות
מה חשוב לדעת לפני שאתם פותחים חנות וירטואלית?

עומדים לפתוח חנות וירטואלית בקרוב? ישנם כמה דברים חשובים שעליכם לדעת. כל הפרטים החשובים – במאמר הבא. חנות וירטואלית – דרך הפרסום הטובה ביותר כיום לבעלי עסקים בעלי עסקים אשר

נתונים חשובים
אתרים ומכירות
מונחים חשובים בעולם ה SEO

אם גם אתם, בתור מנהלים עסקים שיש להם אתרים, מקבלים מעט פניות בכל יום ממקדמי אתרים שרוצים לתת לכם שירות, ברור שאתם תוהים מה מדובר. אומנם היום כולנו יודעים שללא

אתר מכירות
אתרים ומכירות
כמה עולה להקים חנות אינטרנטית?

מעוניינים להקים חנות אינטרנטית? אספנו בשבילכם את כל הפרטים החשובים ביותר בטרם אתם מתחילים. חנות אינטרנטית – עלות משתנה בהתאם להיקף העבודה הקמה של חנות אינטרנטית הפכה בשנים האחרונות לאופציה