הכל על צבא

רוצים לדעת הכל על הצבא? ככל הנראה יהיה לכם קשה מאוד לדעת את כל הדברים החשובים לקראת השירות שלכם או לאחריו. אך ישנם נושאים בוערים אשר אתם חייבים לתת עליהם את הדעת על מנת שתוכלו להפוך את השירות שלכם או את התקופה שלאחריו לטובה יותר. אחד מהנושאים הבוערים ביותר עבור כל חייל משוחרר זה נושא המילואים כמובן, כאשר קיימות לא מעט אפשרויות אשר עומדות על הפרק. אך איך משיגים פטור ממילואים? זוהי ללא ספק אחת מהשאלות השכיחות ביותר של כל חייל שעומד בפני שירות מילואים. משוחררים רבים אינם רוצים לשרת במילואים ומעדיפים להתעסק בדברים שעבורם נראים כמשמעותיים יותר. במאמר הבא נסביר לכם בדיוק מי זכאי לקבל פטור ממילואים, וכמובן איך תוכלו להשיג את הפטור המיוחל במידה ואתם עומדים בתנאי הסף כמובן. כך תוכלו לדעת בדיוק לקראת מה אתם צועדים.

מלחמה

מי זכאי לקבל פטור ממילואים?

קיימות לא מעט סיבות אשר בגינן אתם יכולים להיות זכאים לקבלת פטור ממילואים, כמובן שאתם צריכים לדעת מהן הסיבות על מנת שתוכלו להישען עליהן. בקטע הבא נסביר לכם בדיוק אילו סיבות מצדיקות קבלת פטור ממילואים, דבר שיכול להיות חלומם הרטוב של משרתי מילואים רבים אשר מעוניינים לקבל את הפטור המיוחל.

ראשית קיימת מגבלת גיל לשירות מילואים, כאשר במדינת ישראל אזרחי המדינה אשר אמורים לשרת במילואים מקבלים פטור בגיל 40. סיבה נוספת היא כמובן היריון, כאשר נשים שנכנסו להיריון ולאחריו אינן יכולות להיות משרתות מילואים, וכמובן ראשיות לקבל פטור.

כמובן שאם תקבלו פרופיל 21 באזרחות לאחר הגשת המסמכים הדרושים לצבא, כמו בשירות הצבאי – גם במילואים אתם תקבלו פטור ולא תצטרכו להגיע ולשרת. ישנו פטור אחד ויחיד אשר ניתן מיוזמתו של הצבא והוא פטור שנקרא פטור מחמת צמצום כוחות מילואים שנועד על מנת לדלל את כוח המילואים בתפקידים שאינם חיוניים.

האם נתין לקבל פטור ממילואים עם התנהגות רעה?

בצבא בעיות משמעת הם כמובן קו אדום, משרתי מילואים רבים מנסים לעשות בעיות על מנת לקבל את הפטור המיוחל – ועל כך חשוב להגיד מספר דברים בכדי שתדעו בדיוק לקראת מה אתם נכנסים. ראשית הצבא ינקוט הליכי ענישה שונים נגד חיילים אשר מתנהגים בצורה שאינה תואמת את ערכי הצבא. כל חייל אשר משרת במילואים כפוף למשמעת הצבאית והוא אינו ראשי לעשות ככל העולה על רוחו.

אך הצבא אינו מעוניין להתעסק עם משרתי מילואים שעושים בעיות ואינם רוצים לתרום את חלקם לצבא. לכן במקרים שבה מדובר על התנהגות רעה אשר הולכת וחוזרת על עצמה, בחלק נכבד מהמקרים הצבא יעדיף לשחרר את משרת המילואים. אך מובן שזה יצריך מכם לא מעט אורח רוח וסבלנות אשר לא כל אחד מסוגל לסגל אותה לעצמו.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לְהִתְגַרֵשׁ
עריכת דין
החלטתם להתגרש? כך תתחילו את התהליך

תהליך גירושין הוא בדרך כלל לא קל. לאו דווקא בגלל הסכסוך בין בני הזוג המבקשים להתגרש אלא גם בגלל הקושי הריגשי שבו התהליך כרוך ובנוסף אם יש ילדים, צריך גם

שירותי נוטריון
עריכת דין
7 סיבות מכריעות מדוע שירותי נוטריון חיוניים להגנה על האינטרסים המשפטיים שלך

בכל הנוגע לעניינים משפטיים, הבטחת ההגנה על האינטרסים שלכם היא בעלת חשיבות עליונה. אחת הדרכים להשיג זאת היא באמצעות שירותי נוטריון. נוטריונים ממלאים תפקיד מכריע בעסקאות משפטיות, ומספקים רובד נוסף

רשלנות רפואית - מאיפה מתחילים ומה עושים
עריכת דין
רשלנות רפואית – מאיפה מתחילים ומה עושים

הרפואה המודרנית מאפשרת לנו ליהנות ממגוון שירותים בריאותיים, החל מבדיקות שגרתיות וטיפולים קוסמטיים ועד ניתוחים מורכבים ביותר. בכל אחד מהטיפולים הללו אנחנו מצפים לקבל את השירות המקצועי ביותר ולצאת עם