הטרנדים החמים שאתם חייבים להכיר לקיץ הבא

משקפי שמש משמשות אותנו לכל עונות השנה, אך העונה החמה ביותר (תרתי משמע) היא עונת הקיץ.

אחרי חורף ארוך, כולנו רוצים לספוג שמש וללכת בהנאה באוויר החמים בחוץ.

האקלים הישראלי מכריח אותנו להרכיב משקפי שמש ולהיזהר מהשמש, אך גם להנות מפריט אופנה מדהים.

הנה כל הטרנדים הכי חמים לקיץ.

 

הסגנונות החמים ביותר לקיץ הבא

משקפי מסכה 

אחד מהטרנדים הבולטים ביותר לקיץ הבא הם משקפי מסכה. הם משקפים בעלי מראה ומסגרת מתחת בדרך כלל. המשקפיים מזכירות את האות המשקפיים האלה בולטות גם בקיץ שעבר. הן הפריט אם אתן רוצות להרגיש כמו קים קרדשיאן וג׳יי לו.

 

משקפיים עם עדשות צבעוניות 

הטרנד הזה מתאים גם לתקופת החורף, אך בהחלט כובש בסערה גם את הקיץ. מלבד צבע העדשות, המשקפיים הללו תמיד באופנה. אם אתם רוצים להתפרע עד הסוף, אפילו מומלץ לשלב גם מסגרת צבעונית ליצירת מראה מעניין וכן גם משקפי שמש שלא רואים כל יום.

 

משקפיים אוברסייז 

משקפיים רחבות על הפנים וגדולות בהרבה ממבנה הפנים שלך. המשקפיים האלה תמיד באופנה בכל עונה. המשקפיים משדרות מעין מסתוריות עם יוקרה, כזו שמסובבת ראש לכל הגברים וגורמת לכל הבנות לקנא.

 

משקפיים חתוליות 

משקפיים חתוליות הן תמיד נראות מיוחדות וטרנדיות. הדגם החתולי נמצא איתנו כבר עונות רבות, אך כל עונה מקבל טוויסט אחר. כמו למשל מסגרת מזוברת, מנומרת, או אפילו מסגרת שחורה שמשדרת סקסיות על זמנית.

 

משקפיים עם מסגרת צרה 

משקפיים עם מסגרת צרה הן בדרך כלל משקפיים קטנות יותר ממשקפיים בדגם ״רגיל״. המשקפיים הן צרות בצורות מלבן מאורך או ריבוע. המשקפיים הללו משדרגות קלאסיות ואיפוק.

 

האם כדאי להשקיע כספים במשקפי טרנד

השאלה הגדולה ביותר כאשר אנו רוכשים משקפיים טרנדיות היא האם המשקף הזה יהיה רלוונטי עבורנו בעונה הבאה. ישנן סוגים רבים של מסגרות שהן על זמניות ויהיו פה עוד לשנים ארוכות. גם מעונה לעונה הן מקבלות שדרוג, אך הצורה הבסיסית עדיין נשארת אופנתית בכל עונה ועונה. לכן, אם אתם רוצים לקנות טרנד ולהשקיע בכך המון יחסית, חשוב שתקנו טרנד שהוא יחסית קלאסי.

כלומר, מומלץ לא לרכוש משקפיים מאוד יקרות שיהיו במגירה למשך שנים רבות ללא שימוש. משקפיים הם פרטים יום יומי ומתוקף תפקידם הוא לשמש אתכם באופן יום יומי. לכן, אם אתם רוצים להשקיע בעדשה איכותית ומסגרת מעניינת, בחרו אופציה שתאהבו, תרגישו איתה בנוח ותהנו ממנה לאורך זמן.

 

לסיכום

כמו בכל קיץ, גם בקיץ הבא יש המון טרנדים. ההמלצה לקניית משקפיים צריכה להיות לפי מבנה הפנים שלכם. ההשקעה הכלכלית במשקפיים צריכה להיות לפי תדירות השימוש במשקפיים. לכן, מומלץ לבחור בדגם אופנתי ואיכותי אך עם זאת, לא לשכוח באופנה משתנה כל הזמן אז חשוב גם שיהיה רלוונטי עוד לשנים רבות של סטייל.

 

סוגים שונים של משקפיים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איך בוחרים את סוג ההחלקה לשיער
אופנה
איך בוחרים את סוג ההחלקה לשיער?

החלקת שיער היא אפשרות פופולרית במיוחד עבור אנשים עם שיער מתולתל, גלי ומקורזל. אמנם קיימות מגוון שיטות זמינות, אך בחירת הסוג הנכון של החלקה לשיער יכולה להיות מסובכת. להלן מספר

הלבשה תחתונה
אופנה
איפה כדאי לקנות הלבשה תחתונה איכותית?

כאשר מדובר ברכישת הלבשה תחתונה איכותית, עלייך לוודא שאת מקבלת את התמורה הטובה ביותר לכספך. אבל עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות קשה לקבוע היכן כדאי לקנות

איך בוחרים מידות לחולצות לילדים?
אופנה
איך בוחרים מידות לחולצות לילדים?

קניית חולצות לילדים, יכולה להיות אתגר לא פשוט. מאחר והילדים שלנו הולכים וגדלים בכל יום שעובר, אנו תמיד נעדיף לקנות חולצות מעט גדולות יותר ,כדי שיספיקו לכל השנה ולא יהפכו