החזר מס בגין שכר שהשתנה

שכרכם השתנה לאחרונה? לא ייתכן שעדיין לא הגשתם בקשת החזרי מס לשכירים בגין שכר ששונה. במקרים רבים אנשים מחליפים את מקום עבודתם, מה שמוביל גם כן לשינויים בשכר. האם יהיו זכאים בהחזרים כספיים על פי החוק?

אנשים רבים לא מודעים לעובדה, שבקופות המדינה ישנם כספים רבים ששוכבים ללא כל דורש. למעשה, אם לדייק זאת במספרים, בקופות המדינה ישנם מיליוני שקלים המגיעים לאזרחי המדינה. מה ז"א? מאוד פשוט, במהלך שנת המס, המדינה גובה כספים רבים, לפעמים אפילו שלא לצורך. במילים אחרות, ייתכן שאתם משלמים סכומים גבוהים שלא לצורך למס הכנסה, מה שמוביל לכך שאם זכאים להחזרים כספיים (החזרי מס).

 

באילו מקרים שכר משתנה?

שכרו של שכיר יכול להשתנות במקרים רבים, לרבות מקרי החלפת מקום העבודה הקבוע. גם במקרים בהם חלה הרעה בתנאי העבודה של השכיר, יהיה ניתן לבקש בקשת החזרי מס. כמובן שבמקרים בהם חלות הרעות כאלו ואחרות בתנאי ההעסקה שלכם, ההמלצה הגורפת תהיה תביעת זכויותיכם, אך זה כבר אוף-טופיק והערת שוליים חשובה.

אם תנאי ההעסקה שלכם שונו אך מצאתם את עצמכם עדיין משלמים מס גבוה, אנחנו ממליצים, עד כדי מפצירים בכם להגיש בקשת החזר מס. באמצעות חברות כמו מאני בק (MONEYBACK), תוכלו לצלוח את התהליך הזה במינימום התעסקות וסרבול. צוות MONEYBACK כולל רו"ח מומחים בתחומם ויועצי מס אשר בקיאים ברזי מערכות המס בישראל.

 

פרמטרים נוספים המשפיעים על החזרי מס וגובהם

באופן כללי, החזר המס ניתן לשכירים במקרים בהם ההוצאות עולות על ההכנסות, או גבוהות מאוד ובלתי צפויות. שיפוצים בבית עשויים לזכות אתכם בהחזרים כספיים, כך גם רלוונטי לגבי תיקונים שונים בבית, רכישת רכב, אך לא רק.

מה לגבי מקרים בהם אנשים עובדים ביותר ממקום עבודה אחד?

לעיתים אנשים עובדים ביותר ממקום עבודה אחד, מה שאכן משנה את הכנסותיהם. במקרים אלו יהיה עליהם לתאם מס (תיאום מס), מה שיוביל לחיסכון פוטנציאלי בעלויות המס. חשוב להבין כי תיאום מס נועד לשם כך שהמדינה לא תקזז חבות מס גבוהה מהשכר שלכם, ולא להיפך. במילים אחרות, אל תימנעו מתיאום מס בעקבות חשש שהמשכורת שלכם "תיאכל". בפועל, אם מתאמים מס בעזרת אנשי המקצוע המתאימים, התהליך אמור לחסוך עבורכם בכספים.

 

אפשר לבקש החזר מס ללא תיאום מס?

לא! לא ניתן להגיש בקשת החזר מס ללא תיאום מס בין 2 מקומות עבודה. חשוב להדגיש, תיאום מס לא נועד בכדי שתוכלו להגיש בקשות להחזרים כספיים, בכל מקרה יהיה עליכם לבצע תיאום מס, בין אם אתם מעוניינים להגיש בקשות החזר או לא.

צריכים סיוע נוסף בנושא של בקשות החזרי מס לשכירים? אנחנו בהחלט ממליצים על כך. ייתכן שגם לכם מגיע סכום כסף כלל לא מבוטל, לפעמים אפילו אלפים של שקלים.

לבדיקה היכנסו עכשיו: https://taxes-refund.co.il.

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ייעוץ השקעות
פיננסים
ייעוץ השקעות ע"י רואה חשבון

משקיעים מתחילים או ותיקים, עסקיים או פרטיים, כולנו מחפשים אחר ההשקעות המשתלמות ביותר וכדי שלא נלך שבי אחר הבטחות להשקעות עם הבטחות להתעשרות מהירה לצד אפס אחוזי סיכון, חשוב שילווה

עצמאי
פיננסים
האם עצמאים יכולים לפתוח קרן השתלמות

קרן השתלמות משמשת כסוג של קופת חיסכון עבוד שכירים בארץ. כל חודש סכום מהמשכורת החודשית מופרש לקרן על ידי המעסיק ואותו הסכום פטור ממס ונכנס במלואו לקרן ללא הורדות. לא