איפה נמצא הדלק הזול בעולם

אם אי פעם שקלתם לבצע רה-לוקיישן בגלל המחירים על מוצרים בארץ, השורות הבאות רק יגבירו לכם את החשק. אנחנו מדברים אתכם על מדינות שבהן ניתן לרכוש ליטר דלק בעלות של 5 סנט. ממש ככה. וישראל? לא מדורגת גבוה ברשימת המדינות עם הדלק הכי זול בעולם. ובכל זאת, מי המדינות?

זועמים על מחירי הקוטג' וכל מיני מוצרים אחרים בארץ? ובכן, יכול להיות שהשורות הבאות רק יכעיסו אתכם יותר. אם אי פעם שקלתם לצאת למסע טיולים בעולם שכולל את ונצואלה, אנחנו רוצים להציג בפניכם את המדינה הכי זולה בעולם מבחינת הדלק שהיא מוכרת לתושביה. במדינת ונצואלה אתם תוכלו לרכוש ליטר דלק בעלות של כ-5 סנט לליטר.

 

הדלק בישראל ומחיריו, חיסכון בעלויות ומה שבין לבין

בישראל אתם לא תשלמו סנטים לליטר דלק. בישראל אתם תשלמו מספר שקלים בודדים לליטר דלק, מחיר שנקבע ומשתנה בהתאם לגורמים שונים וחיצוניים לישראל. בעוד שנהגים רבים בוחרים להתקין דלקן אוניברסלי ברכב, יהיה כדאי גם לדבר על זה. האם דלקן אוניברסלי ברכב יאפשר לכם לחסוך בעלויות התדלוק של הרכבים בבית, או ברכבי החברה?

ובכן,

 

5 סנטים לליטר דלק בוונצואלה – הייתכן כי יסופר?

נשמע בדיחתי? ובכן, גם בוונצואלה וגם בערב הסעודית, מסתבר שהמדינה מסבסדת לתושבים את הדלק. אם זה נשמע הזוי, אז אנחנו מבטיחים לכם שמדובר באמת לאמיתה. בסעודיה, אתם תשלמו קצת יותר על ליטר דלק.

אם בוונצואלה תשלמו כ-5 סנט על ליטר דלק, בסעודיה אתם תשלמו כ-13 סנטים לליטר של דלק. שוקלים להגיע לאזור של לוב ולשכור רכב? אם תשכרו רכב בלוב, אתם תשלמו בערך 14 סנטים לליטר של דלק, או סולר.

 

כמה עולה ליטר דלק במדינות כמו בחריין?

זוכרים את בחריין, ממהדורת החדשות של הסכם השלום של ביבי? ובכן, בבחריין אתם תשלמו בערך 20 סנטים לליטר של דלק. אם אתם במקרה מגיעים לאזור של טורקמניסטן, אתם תשלמו בערך 19 סנטים לליטר דלק.

מיותר לציין, ישראל אינה נמצאת ברשימת המדינות עם הדלק הכי זול. בישראל, אם אין לכם דלקן אוניברסלי, אתם תשלמו עלויות גבוהות למדי על דלק, או על סולר. אם אתם מעוניינים לחסוך בעלויות ולהנות מנוחות תדלוק בכל תחנה בארץ, ההמלצה היא התקנת דלקן אוניברסלי ברכב.

 

עד כמה מיסוי הדלק גבוה בישראל?

אם מדברים על מדינות שפחות משתלם להחזיק בהן רכב פרטי ללא דלקן אוניברסלי, מדברים על ישראל. המיסוי בישראל אינו נמוך בעליל. בעוד שהמחיר של ליטר דלק בנזין 95 נע בין 4.75 ל-5.55 ₪, המחיר עבור ליטר בנזין 98 עולה 6.50 ₪ – 7.61 ₪. אם זה מרגיש לכם יקר, זה בגלל שזה באמת ככה. רוצים לחסוך בעלויות ולהנות מנוחות תדלוק? דלקן אוניברסלי הוא הפתרון.

 

דלק

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מסגרת
צרכנות
3 דרכים יצירתיות למסגור תמונה לטווח הארוך

תמונות הם בין הפריטים היחידים שיכולים לעורר בנו רגש רק מעצם הצפייה בהם. התמונות מזכירות לנו אירועים מכוננים מהעבר, כמו ריצת מרתון, סיום תואר או החתונה עם בן הזוג שלנו,

צמח קנאביס
צרכנות
אילו כלי גידול צריך על מנת לבצע גידול הידרופוני?

מעוניינים להתחיל לגדל ירקות או פרחים באופן הידרופוני? יותר ממוזמנים! כדי להצטרף למשפחת המגדלים ההידרופוניים כדאי לדעת כמה דברים על גידול הידרופוני. למשל, אילו כלים הוא דורש. הידרוסטאר מזמינה אתכם

שערות במכונה
צרכנות
איך לבחור מכונת גילוח איכותית ומדויקת

בחירת מכונת גילוח שתתאים לכם אולי תהיה אחת הפועלות החשובות ביותר שתעשו השנה. מה לעשות שאם חשוב לכם איך הזקן שלכם נראה חשוב שיהיה לכם מכונת גילוח טובה. במיוחד אם

תינוק
צרכנות
5 רעיונות למתנות להורים טריים

אין ספק שלידה של תינוק חדש היא מהאירועים המיוחדים והמשמחים ביותר בחיים. עבור הורים טריים, החוויה המשמחת עשויה להיות לא פשוטה בכלל, לכן חשוב לתת להם את כל התמיכה והעזרה