האם נדל"ן מסחרי הוא נדל"ן מניב יותר מנדל"ן למגורים

יצא לכם כבר לשמוע את המשפט "הכסף אמור לעבוד בשבילכם?". נדמה שמעטים האנשים שלא שמעו אותו בסיטואציה כזו או אחרת. אנחנו אומרים שהאמירה נאמנה במאה אחוז למציאות של ימינו.

השקעה כספית נכונה היא הדרך הנכונה ביותר לגרום לכסף שחסכתם לעבוד בשבילכם וגם להכפיל את עצמו.

מהי השקעה כספית נכונה, אתם שואלים? אנחנו בהחלט לא חושבים שיש רק תחום אחד שכדאי להשקיע בו, אבל אנחנו בוודאות יכולים להגיד מהו התחום הטוב ביותר בשלב זה להשקיע בו את כספכם – נדל"ן מניב שמו.

במה מדובר, מה הסוגים של אותו נדל"ן מניב והאם נדל"ן מסחרי יניב לנו יותר מנדל"ן למגורים? אנחנו מגלים לכם את כל הסודות הקטנים והגדולים.

 

 נדל"ן – השקעה בטוחה?

בטרם נדבר על סוגי הנדל"ן וההבדלים ביניהם, בואו נגדיר את המושג.

כולנו מחפשים בטחונות. כל הזמן ובכל תחום. בטחון בנוגע למשרה שבה אנו עובדים, בטחון בנוגע למקצוע שלמדנו ושיהיה לו ביקוש בשוק העבודה, בטחון בנוגע לחסכונות שלנו ובטחון בנוגע להשקעות שאנחנו עושים.

לא פשוט למצוא את הביטחונות הללו ורוב הסיכוי גם שאף פעם לא נמצא במאה האחוז. מה שכן ניתן למצוא, זה את התחומים שבהם, בצורה מגמתית, ניתן לראות את הכדאיות והנכונות להשקיע.

כאמור, אחד מאותם התחומים עם מגמה חיובית לאורך הזמן הוא תחום הנדל"ן. רכישת דירה או שטח מסחרי והפיכתם לנכס מניב זו בחירה בין הטובות שניתן לעשות בנוגע להשקעה.

 

 סוגי הנדל"ן

מושג הנדל"ן הוא לא מושג הומוגני – ישנם סוגים שונים של נדל"ן. אם נלך על חלוקה גסה במיוחד, נראה ששני הסוגים העיקרים של נדל"ן הם נדל"ן למגורים ונדל"ן מסחרי.

 

 נדל"ן למגורים

נדל"ן שנועד למגורים – דירה, בית, שטח לבנות עליו בית.

על מנת להפוך את הנכס למניב, ניתן להשכיר אותו כבית נופש או בכל צורה אחרת שתבחרו, ובזמן שהנכס משתבח במחיר (בכל זאת, בשנים האחרונות ראינו עלייה מתמדת של מחירי הדירות בארץ). בצורה זו, כבר גרמתם לנכס שלכם לעבוד ולהרוויח בשבילכם כסף או לפחות להחזיר אחוז מסוים מההשקעה.

 

 נדל"ן מסחרי

הוא מצידו, תמיד נכס מניב, בין אם רכשתם אותו על מנת לפתוח בו את העסק שלכם או להשכיר את הנכס לצד שלישי.

 

 שאלת השאלות – מה משתלם יותר – נדל"ן מסחרי או נדל"ן למגורים?

תשובה חד משמעית ככל הנראה לא תשמעו כאן.

מהסיבה הפשוטה שנורא פשוט להגיד שנדל"ן מסחרי מניב יותר מעצם הטבע שלו ולשכוח להוסיף כמה השקעה נוספת תידרש מצידכם – החל מפנייה לעורך דין, לחברת ניהול ותחזוקה של הנכס והצורך בידע והבנה שלכם בעולם העסקי.

נדל"ן למגורים לעומת זה, מספק לכם תשואה נמוכה יותר כמובן, אך גם לא מכניס אותכם להוצאות נלוות משמעותיות מאוד.

לחיצת יד

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ייעוץ השקעות
פיננסים
ייעוץ השקעות ע"י רואה חשבון

משקיעים מתחילים או ותיקים, עסקיים או פרטיים, כולנו מחפשים אחר ההשקעות המשתלמות ביותר וכדי שלא נלך שבי אחר הבטחות להשקעות עם הבטחות להתעשרות מהירה לצד אפס אחוזי סיכון, חשוב שילווה

עצמאי
פיננסים
האם עצמאים יכולים לפתוח קרן השתלמות

קרן השתלמות משמשת כסוג של קופת חיסכון עבוד שכירים בארץ. כל חודש סכום מהמשכורת החודשית מופרש לקרן על ידי המעסיק ואותו הסכום פטור ממס ונכנס במלואו לקרן ללא הורדות. לא

ג'יפ
פיננסים
באילו מקרים כדאי לקחת מימון לרכב

כולנו מגיעים לשלב בחיים בו אנו זקוקים לקנות רכב לשימוש עצמי או משפחתי. בין אן זה בשל הקושי הכרוך בתחבורה הציבורית במדינה או הגדלת התא המשפחתי. במאמר זה נבחן את