האם חובה לשים דלתות בתאי השירותים

ביקרנו לפני כמה ימים בתאי שירותים של מרכז קניות מוכר במרכז הארץ. לצערנו, הביקור היה מהיר ומאכזב. שכן, גילינו תוך כמה רגעים שכל התאים במקום היו פתוחים לחלוטין. כלומר, לא היו דלתות שאפשרו לחצוץ בין התא עצמו למרחב שטיפת הידיים. תרחיש זה גרם לנו להבין שעלינו לבחון את הנושא באופן מעמיק, כדי לבדוק אם ישנה חובה להצבת דלתות בתאים אלה. הישארו אתנו ותגלו מה החוק אומר.

 

מומלץ להציב דלתות

החוק קובע שחובה להציב דלתות בתאי שירותים מענייני בטיחות. זה הרי ברור שנשים וגברים רוצים להיות בטוחים בכך שהם נמצאים במרחב אישי בטוח בזמן שהם נכנסים לתא שירותים בכל מקום שהוא. הצבת דלתות בתאי שירותים מקנה לכל אחד את האפשרות להיכנס למקום שקט ואינטימי, בידיעה שאף אחד אחר לא ייכנס לשם בעת השהות.

דלתות

מה החוק אומר לגבי שירותי נכים?

בעלי עסקים רבים יודעים שעליהם לתכנן מרחבים מסוימים בעסק שלהם בהתאם לקבוע בחוק הנגישות. שכן, יש לא מעט אנשים שמתניידים באמצעות כיסא גלגלים או קביים. כך שהם צריכים שהמקום יהיה נגיש עבורם מכל מיני בחינות. הדבר בא לידי ביטוי גם בהתקנה של דלתות שירותים מנל. שכן, כל עסק צריך להחזיק לפחות בתא שירותים נגיש אחד. התא הזה צריך לכלול אביזרי ציוד שיקלו על המשתמשים בו, למשל:

  • אסלה נגישה
  • כיור נגיש
  • ידית ועוד

לצד כל אלה יש גם רשימה ארוכה של הנחיות נגישות שנוגעות לאופן הצבת הדלת במרחב.

 

דרישות התקן של דלתות לשירותי נכים על קצה המזלג

החוק קובע שצריך להרכיב דלת בתא שירותים עם משקוף ברוחב שעולה על 95 ס"מ. בנוסף לכל, דלת הכניסה עצמה צריכה להיות ברוחב של 80 ס"מ בין המשקופים. חשוב לציין שהפתיחה של הדלת חייבת להיות כלפי חוץ ובצידה הפנימי צריכה להימצא ידית מיוחדת עם מאחז אופקי וידיות לחיצה רגילות ולא עגולות. החוק גם קובע מה צריך להיות המרחק בין הדלת לאסלה ובין קירות חיצוניים. כך שחשוב לקרוא אותו באופן מעמיק, כדי שתוכלו להיות בטוחים בהתקנה נכונה של דלתות תאים אלה.

דלת שירותים

החשיבות בבחירת דלתות איכותיות

רכישה של דלתות לתאי שירותים צריכה להתבצע תוך בירור מעמיק אודות האיכות של החומר. שכן, בחירה בדלתות איכותיות ועמידות תאפשר לכם, בעלי העסקים והמוסדות, להיות בטוחים בכך שלא תצטרכו להתעסק ברכישה חוזרת או תיקונים של הדלתות הקיימות. זכרו – הרבה אנשים צפויים להשתמש בדלתות אלה. בחירה בדלת פשוטה וזולה עשויה לעלות לכם ביוקר.

 

מילים אחרונות לסיום

החוק קובע שצריך להציב דלתות בתאי שירותים מכל סוג. כעת אתם מכירים בעובדה זו ויודעים מהם הדגשים שצריך לשים לב אליהם טרם הבחירה בדלתות אלה, כך שנותר לכם רק לבצע רכישה נכונה של דלתות איכותיות שיישמרו לאורך זמן.

דלתות

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רישיון
כללי
איך מאמתים רישיון ייבוא בישראל?

כאשר עסקים בישראל עוסקים ביבוא סחורות ממדינות אחרות, אימות רישיון יבוא הוא שלב מכריע בהבטחת העסקאות בהתאם לסטנדרטים והנהלים הכלליים של סחר בינלאומי. תהליך אימות רישיון יבוא כולל מספר שלבים

עולם השידוכים
כללי
האם יש שידוכים גם למעמד הגבוה?

בעידן הדיגיטלי, בו קשרים חברתיים נוצרים בקלות דרך מסכים, עולם השידוכים עובר טרנספורמציה משמעותית. לצד אפליקציות ההיכרויות והאתרים הרבים, משרדי שידוכים ממשיכים לתפקד כשחקן מרכזי בחיפוש אחר אהבה, תוך התמקדות

הבית החיצוני
כללי
5 רעיונות לשיפור המראה החיצוני של הבית

שיפור המראה החיצוני של הבית לא רק מגביר את האטרקטיביות שלו, אלא גם יכול להגדיל משמעותית את ערך השוק שלו ולספק תחושת גאווה וסיפוק לבעלי הבית. בין אם מתכננים למכור

5  דברים שיקלו על פרוייקט השיפוצים של הבנין
כללי
5  דברים שיקלו על פרוייקט השיפוצים של הבנין

שיפוץ בניין, יכול להיות מאמץ מורכב ומאתגר. עם זאת, עם האסטרטגיות והכלים הנכונים, התהליך יכול להפוך להרבה יותר חלק ויעיל. במאמר אינפורמטיבי זה, נציג בפניכם חמישה גורמים מרכזיים שיכולים להפוך

איך לבחור את רופא השיניים המושלם
כללי
איך לבחור את רופא השיניים המושלם

טיפולי שיניים הם חלק ממכלול המאמצים שאנו עושים לשמירה על הבריאות. על מנת לטפל בשיניים כמו שצריך חשוב לא רק לשמור על היגיינת הפה, אלא גם לבחור רופא שיניים מושלם.