דורות עלית – העיר החרדית הראשונה

יש משפט שאומר "שלא ניתן לייצר עוד אדמות חדשות" ואם כבר מוצאים שטח וקרקע לבנות עליה, במיוחד במדינת ישראל הקטנה שלנו, מדובר בהזדמנות נדל"ן ייחודית וכדאית כמעט בוודאות.

בזמן שאין בכלל מקומות ושטחים לבנייה במיוחד באזור המרכז וגוש דן פתאום נוצרת הזדמנות חדשה ונדירה, שאולי לא נראה כמותה בישראל עוד הרבה מאוד זמן, וזאת ההקמה המואצת של דורות עלית, העיר החרדית הראשונה שכל האוכלוסייה בה חרדית.

 

למה חשוב לחרדים להיות בעיר חרדית ?

יש כאלו שאומרים שזה בשביל לשמור על קנאות דתית, אבל זה לא נגמר רק בקנאות הדתית, חשוב לכל אחד שהוא שולח את הילד שלו לבית הספר שהוא יחזור בדיוק עם החינוך והמנהגים המקובלים בבית, שהילד לא יהיה מושפע מדברים שעלולים לפגוע בו במיוחד שמדובר על משפחות חרדיות.

אבל אם אתם לא חרדים ורוצים למצוא לעצמכם נכס להשקעה, וכל אחד יודע שזה מגיע להשקעה אין קשר לדת ומין וגזע, כל אחד יכול לעשות השקעה ולרכוש לעצמו שטח וקרקע או דירה להשקה.

רגע אחד לפני שאתם כמו ישראלים רבים רצים עם הכסף שלכם להשקעה בארה"ב, קבלו את ההזדמנות הטובה ביותר להשקעה.

 

עיר חרדית – הצלחה בטוחה

עיר חרדית ועוד העיר הראשונה שנבנית בישראל, זהו לא רק עוד עיר רגילה, מדובר במהלך היסטורי שקורה במדינת ישראל, בזכות היותה העיר הראשונה בישראל בתור עיר חרדית היא גם מקבלת המון תמיכה מכל הגופים המדיניים המשפיעים ביותר על כל מהלך של בנייה במדינת ישראל.

בנוסף עיר חרדית מביאה יתרונות של השקעה מאוד גבוהים, כל אחד שמשקיע בנדל"ן ורוכש דירה להשקעה, חשוב לו גם מי השוכר שנמצא בדירה שלו, הוא לדעת בוודאות שהשוכר הוא בעל יכולת החזר, וכמובן שהוא יהיה בדירה לטווח ארוך, מכיוון ושוכרים לטווח ארוך קשה מאוד למצוא, בעיקר שמשווים את זה לדירות במרכז הארץ, שבדירות בתל אביב לא רק שהדיירים לא נמצאים בדירה יותר משנה, בהרבה מקרים הדיירים גם מתחלפים במהלך השנה הראשונה.

שאתם משכירים את הדירה שלכם לחרדים, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים שוכרים בעלי יכולת החזר בטוחה, וכמובן אתם יכולים אפילו יותר בטוחים שאתם מקבלים שוכרים שיהיו בתוך הדירה שלכם תקופה הרבה יותר ארוכה.

 

החרדים החדשים :

יש לנו נטייה לחשוב שהציבור החרדי הוא ציבור יותר רוחני, ומכיוון ומדובר על ציבור רוחני רבים מהציבור החרדי לא יוצאים לשוק העבודה.

אז רגע אחד לפני שאתם ממשיכים עם הדעות הקדומות שלכם, בואו ונחדש לכם, הציבור החרדי החדש של ישראל בשנת 2020 מדובר על ציבור שנמצא היום בהמון תפקידי מפתח חזקים במיוחד במקומות עבודה, אם זה בחברות הייטק מתקדמות, אם זה גם הנשים של הקהל החרדי שאנו רואים אותן בתפקידים בכירים בהמון חברות במשק הישראלי.

רוצים להכיר את דורות עלית קצת יותר ? בואו איתנו יחד נצא לתוך סיור עם משה מונטג – צפו בסרטון ותראו עד כמה אתם מגיעים למקום הטוב ביותר בישראל.

איש השקעות מקצועי

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ייעוץ השקעות
פיננסים
ייעוץ השקעות ע"י רואה חשבון

משקיעים מתחילים או ותיקים, עסקיים או פרטיים, כולנו מחפשים אחר ההשקעות המשתלמות ביותר וכדי שלא נלך שבי אחר הבטחות להשקעות עם הבטחות להתעשרות מהירה לצד אפס אחוזי סיכון, חשוב שילווה

עצמאי
פיננסים
האם עצמאים יכולים לפתוח קרן השתלמות

קרן השתלמות משמשת כסוג של קופת חיסכון עבוד שכירים בארץ. כל חודש סכום מהמשכורת החודשית מופרש לקרן על ידי המעסיק ואותו הסכום פטור ממס ונכנס במלואו לקרן ללא הורדות. לא