בראש השנה, בראש השנה: אלה המתנות השוות לחג!

תאמינו או לא, ראש השנה נמצא מעבר לפינה. תיכף נתחיל להרגיש את החגים, ולפני שנשים לב תעבור עוד שנה ותתחיל שנה חדשה. ראש השנה הוא זמן של התחלות חדשות, וכל אחד מאיתנו מגיע עם רשימת הדברים שהוא רוצה להספיק בשנה הבאה.

כל מי שמעסיק עובדים יודע שיש לו עוד משימה להספיק לפני שמגיע ראש השנה, למצוא מתנה שווה לעובדים. בישראל נהוג לחלק לעובדים מתנה לפני ראש השנה, כאשר המטרה היא להראות לעובדים שהמעסיקים שלהם מודעים לעבודה הקשה שלהם ומודים להם על העשייה. הבעיה היא שאחרי כמה שנים קשה להמציא את עצמך מחדש, ולכן הכנו לכם כאן רשימה של מתנות שוות לחג.

 

רמקול בלוטוס

זו מתנה נהדרת לכל האנשים שלא יכולים לעבור רגע אחד בדממה. אתם בטח מכירים אותם, אלו שמכורים למוזיקה, או שחייבים להאזין לפודקאסט תוך כדי עשייה. רמקול בלוטוס יהיה מתנה מעולה עבורם מכיוון שמדובר על מכשיר קטן ונייד עם איכות שמע מעולה, שאפשר לשים בכל מקום.

היתרון הגדול הוא שאפשר לקחת את הרמקול איתך, ושהוא יכול להיות גם במרחק מסוים מהפלאפון. כך למשל, אפשר לשים מוזיקה תוך כדי שטיפת כלים במטבח, כאשר הפלאפון נמצא בסלון. פרטים נוספים תוכלו למצוא כאן  Smart Pro – מתנות לעובדים לראש השנה.

מארז לשתייה חריפה

ישראלים רבים נכנסו בשנים האחרונות בצורה רצינית לעולם האלכוהול והשתייה החריפה. בעבר היו כמה מבינים ששתו ויסקי, ושאר הישראלים הסתפקו ביין פשוט מהמכולת. היום המצב שונה לחלוטין, יש הרבה מבחר: מבשלות קראפט, מזקקות בוטיק, ועוד. הרבה אנשים כבר לא יקנו סתם יין במכולת, אלא יזמינו יינות מיוחדים מיקבים איכותיים. אם יש לכם עובדים כאלה הם בטח ישמחו לקבל קיט אביזרים ליין, או ערכת שתייה לוויסקי.

סט סכו"ם מהודר

בסופו של דבר, מה שאנחנו עושים בחגים זה לאכול ארוחות חגיגיות. אנחנו מארחים ומתארחים אצל חברים או בני משפחה, ויושבים יחד סביב השולחן. כולנו משקיעים באוכל טעים ומגוון, ומפציצים בבישולים. כאלו ארוחות טובות לא כיף לאכול בכלים חד פעמיים, ולכן רוב האנשים מגישים את האוכל עם כלים אמיתיים. סט סכו"ם מהודר הוא מתנה מעולה שתשמש את העובדים שלכם לארוחות בחגים, וגם הלאה בחיים בשלל הזדמנויות משמחות.

 

טקסטיל לבית

בכל בית יש פריטי טקסטיל שאנו משתמשים בהם כל הזמן כמעט בלי לשים לב. אלו יכולים להיות סדינים, כלי מיטה, מגבות גוף, ומגבות מטבח. מדובר על פריטים סופר שימושיים שמתבלים בגלל השימוש הרצוף. פריטים חדשים ואיכותיים עולים לא מעט, ואין ספק שעובדים ישמחו לקבל אותם כמתנה לחג.

 

סיכום

אם אתם עדיין לא בטוחים מה לתת לעובדים שלכם, פשוט תנו להם כמה אופציות בחירה. בכל מקרה, חשוב להראות להם שאתם חושבים עליהם ומעריכים אותם. בהצלחה!

בראש השנה, בראש השנה אלה המתנות השוות לחג!

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ארבע מתנות שוות לאישה
מתנות
ארבע מתנות שוות לאישה

בחירת המתנה המושלמת לאישה, יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד אם אינכם בטוחים מה היא אוהבת או צריכה. עם זאת, ישנן מתנות מסוימות שזוכות להערכה אוניברסלית ויכולות לגרום לכל אישה

שי
מתנות
מתנות קטנות לילדים בחג

מתנות קטנות עם כוונות גדולות. עם כל ההכנות לקראת החג, הקניות, התכנונים, המתכונים והמאכלים המיוחדים, לפעמים הילדים קצת נשכחים. אנחנו קונים מתנות לבני הזוג, להורים, לאחים ולגננות, אבל לילדים נראה